חייג/י לקבלת ייעוץ אישי:   03-381-2222

פורום רשלנות רפואית


נושא
מחבר
תאריך ושעה

יעל
08/08/2021 10:40
בוקר טוב
הילד שלנו בן 2.5 שנים עם המון בעיות התפתחות. הבנו כב רלבד שהמצב שלו מורכב ולפני כמה חודשים פנינו לייעוץ גנטי. עשו לו המון בדיקות. מצאו אצלו סימנים נירולוגיים שמסבירים את החולשה בצד שמאל של הגוף. עשו לו בדיקת צ'יפ גנטי ואבחנו עכשיו מחלה מאד נדירה שנקראת תסמונת קליפסטרה - לא שמענו על זה מעולם ואנחנו די בהלם. זה קשור לבעיה גנטית של כרומוזום 9 לפי התוצאות של הבדיקות. רציתי לדעת האם למרות שזאת מחלה מאד נדירה היו יכולים למצוא את הבעיה בהריון? רק אציין שעשיתי את כל הבדיקות בהריון שהרופא נשים של מאוחדת שלח אותי לעשות ולא היו שום בעיות בהריון. זה היה הריון ראשון שלי אם זה משנה. רציתי לשאול מה דעתכם על זה
08/08/2021 11:14
יעל שלום,

התסמונת של חסר גנטי בזרוע הארוכה של כרומוזום 9 המכונה תסמונת קליפסטרה אכן נדירה אולם ניתן לאתר אותה בבדיקת צ'יפ גנטי רגילה.
העובדה שניתן לאתר את התסמונת בבדיקת צ'יפ גנטי הופכת את נושא שכיחות התסמונת לשולי שכן אם היו מבצעים בהריון בדיקת צ'יפ גנטי על מי השפיר ניתן היה לגלות את התסמונת ללא כל קושי (בדיוק כפי שגילו אותה לאחר הלידה בבדיקה זו).

בניגוד לאמונה הרווחת בקרב הציבור בכל הריון בכל גיל חובה להסביר לכל אישה על האפשרות לבצע בדיקת מי שפיר הכוללת צ'יפ גנטי שכן המוטציות הגנטיות שניתן לאתר בבדיקה זו (כמו המוטציה שיש לבנכם) אינן תלויות בגיל האישה ההרה ויכולות להופיע גם ללא כל בעיות שנראות בסקירות או בבדיקות אחרות.

בדיקות הסקר הגנטיות המומלצות לכל אישה לפני או במהלך ההריון הראשון גם הן אינן יכולות לשלול מוטציה גנטית הנראית בבדיקת צ'יפ גנטי.

אם במהלך מעקב ההריון לא דנו איתך על האפשרות לבצע בדיקת מי שפיר וצ'יפ גנטי הרי שתהיה במקרה זה עילה לתביעה.
אנו מטפלים במספר רב של תביעות דומות כולל בתסמונות נדירות מאד שהתגלו בבדיקת צ'יפ גנטי כאשר חלק מהתביעות כבר הסתיימו בהסדרי פשרה לטובת המשפחות.

את מוזמנת ליצור עמי קשר טלפוני להסברים נוספים ומידע.

בברכת בריאות ובשורות טובות,
עורך דין עופר סולר
052-3596150
סתיו
04/03/2021 08:39
לפני כמעט שנה שיחקתי כדורגל במגרש כדורגל ציבורי בנהריה ובמהלך המשחק נפלתי והתנגשתי בגדר שהוצבה בסוף המגרש וכתוצאה מכך שברתי שלושה מסרקים בכף היד, עברתי ניתוח והייתי זקוק לשיקום של חצי שנה (השיקום הסתיים ועדיין יש לי בעיות קלות בתנועה של היד).
רציתי לדעת האם יש מקום לתביעה כי לדעתי הגדר שמקיפה את המגרש לא בנויה בצורה בטיחותית.
07/03/2021 18:48
שלום רב,

הפרום עוסק אמנם בתביעות רשלנות רפואית ולא בתביעות נזיקין אחרות אך אנסה לסייע בתשובה. כדי להעריך את סיכויי התביעה בגין מפגע בטיחות בגדר יהיה צורך לצלם את מקום התאונה וכן להתייעץ עם מומחה בטיחות שיתכן שיצטרך לסייר במקום.

מומלץ בשלב ראשון לפנות אל עורך דין מנוסה בתחום הנזיקין ורצוי לעשות זאת בטרם יבוצעו שינויים במקום שיקשו על הוכחת עילה התביעה.

בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר
דגנית
03/03/2021 10:49
שלום רב, הילד שלי מטופל מגיל קטן בהתפתחות הילד . באבחונים לא צויין שיש לו אוטיזם ותמיד הרגשתי שיש . בשירות הפסיכולוגי קבעו מוגבלות שכלית דבר שלא קיים ! היום הוא בן 10 עבר אבחונים מטלטלים אחד דגל בשני שאין אוטיזם ! כולם אותו גוף "כללית" לאחרונה הגעתי למקום בו עושים אבחון בקפידה עם כמה אנשי מקצוע ומפגשים! והופה מסתבר שאני צדקתי פשוט לא התייחסו אליי ברצינות... השלכות : הוא לא קיבל בשנים האלה טיפולים להם הוא נזקק , זכויות מביטוח לאומי כי אהיה זכאית רק לשנה אחורה . ואני כול כך כועסת הילד במצב שהולך ומחמיר כי לא טיפלו בזמן! אני מאוד אשמח לתבוע על רשלנות רפואית אם יש עילה כזאת!!
07/03/2021 18:33
שלום,

התרשלות באבחון אוטיזם ואיחור באבחון יכולים להיות בסיס לעילת תביעה ברשלנות רפואית אך מדובר, חייבים להודות, בתביעות מורכבות למדי בחלק גדול מהמקרים.
אם יוכח כי לא ביצעו את המבדקים הנדרשים והתעלמו מסימנים המעידים על אוטיזם יתכן וניתן יהיה לבסס טענה מוצקה. כמובן שצריך להוכיח את הנזק שנגרם.
את מוזמנת ליצור עמנו קשר להסבר ויעוץ פרטי.

בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר
חדי
11/02/2021 13:31
קרובה שלי מאושפזת במחלקה נירולוגית והרופאים אמרו שצריך להעביר אותה לשיקום באשפוז. המקום היחידי שיש בו מקום מרוחק מאוד ולא ידוע כמקום טוב. הרופאים איימו שאם לא נסכים להעביר אותה לבית החולים המרוחק, הם יחייבו אותנו על כל יום אישפוז. האם האיום שלהם בר מימוש?
23/02/2021 09:40
שלום רב,

השאלה אינה עוסקת בנושא רשלנות רפואית אולם במסגרת הרפואה הציבורית בחלק התחומים בהם יש היצע מצומצם של מסגרות כמו שיקום אכן לעיתים מטופלים מוצאים את עצמם עם אפשרות אחת בלבד. באשר לנושא של חיוב כספי בגין אשפוז - למיטב ידיעתי הסנקציה הזו נדירה למדי וקיצונית אולם כאמור אין זה תחום עיסוקי הרגיל.

בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר

שירה
08/02/2021 09:12
עברתי ניתוח להרמה והגדלת שדיים לפני כ 10 שנים
לאחר בדיקה אצל כירורג שד mri יש לי קרע בשתל + דליפה יש לי את תעודת האחריות על השתלים שזה לכל החיים האם יתכן שהרופא גובה ממני את המחיר על כל הניתוח כולל החדר ניתוח מלבד השתלים שזה באחריות על סך 2500 שח
האם זה הגיוני או שאני צריכה לשלם רק על חדר הניתוח? אודה לעזרתכם
11/02/2021 09:06
שלום רב,

כדי להשיב בצורה רצינית צריך לבחון את ניסוח האחריות על השתל, אני מניח כי יצרן השתלים יכול רק להבטיח את עלות השתל ואינו יכול לחייב את הרופא לשאת בעלות הניתוח ו/או עלות שכירת חדר הניתוח.

בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר
בן
03/02/2021 11:01
היי, שאלה לי בנוגע לתביעה מול משרד הביטחון
יש לי פריצת דיסק שנבעה מהזנחה בצבא, התחלתי בתביעה וקיבלתי תשובה שלילית.
העורך דין שהיה לי המליץ להמשיך לערעור כי הוא יתקבל, באותה תקופה לא המשכתי כי לא היה לי את הכסף לערער ועכשיו אני רוצה להמשיך, אבל לא יודע אם יש לזה עתיד.
חשוב לציין שאחד הדברים שפגעו בתהליך הוא שבגיל 16 ביקרתי אצל אורתופד.
אשמח לעצתכם אם באמת יש בסיס לערעור ושווה לנסות להמשיך
תודה רבה!
07/02/2021 15:42
שלום רב,

הפורום עוסק בתביעות רשלנות רפואית ולא בתביעות אל מול משרד הביטחון ובכל מקרה לצערי על בסיס תיאור של המקרה ללא מסמכים אין כל דרך להעריך בציורה רצינית את העניין.

בריאות שלמה,
עורך דין עופר סולר
חוות דעת
Yosef
24/01/2021 13:36
לכבוד כבוד העורך דין
אני שוקל להגיש תביעה לרשלנות רפואית ולהכין חוות דעת של רופא מארה"ב, האם לשם הגנה על חוות הדעת שלו בבית המשפט, הרופא יהייה חייב להגיע לישראל או שהוא יוכל לעשות זאת ב זום באם הוא יצטרך
תודה
יוסף
RE: חוות דעת
27/01/2021 12:37
שלום רב,

ניתן כיום לקיים חקירת עדים בהיוועדות מרחוק בכפוף לאישור בית המשפט אולם אין לדעת בוודאות אם אישור כזה יינתן שכן גם עמדת הצד השני לתביעה רלבנטית.
ככלל אם אין לך עורך דין שמייצג אותך בנושא התביעה כדאי להמתין עם פניה למומחים ולהקדים לכך התייעצות עם עורך דין מנוסה בתחום הרשלנות הרפואית שיוכל לבחון אם אכן זהו המומחה הרפואי המתאים לתביעה ועוד מספר נקודות חשובות.


בברכה ובהצלחה,
עורך דין עופר סולר
הדס
11/01/2021 11:14
הי
ב18/10/20 עברתי טיפול אסתטי בקופח , טיפול שאמור לפיהם להחזיק בין 3-6 חודשים .
חודש ושבוע לאחר הטיפול הייתי חולה עם חום, כשבוע לאחר מכן התקשרתי לקליניקה הסברתי להם שאני שבוע חולה עם חום ושהטיפול כבר לא אפקטיבי (ארחיב במידת הצורך). חזרו אליי לאחר מכן לקביעת תור ונקבע לי ב13/12 באותו יום הרגשתי לא טוב וחייגתי לקליניקה ונדחה לי התור בכמעט חודש כי הייתי גם בבידוד לאחר מכן .
היום הגעתי לקליניקה (חשוב לי לציין שאני מירושלים והקליניקה נמצאת ברמת אביב ככה שההגעה שלי לשם כרוכה ב3 אוטובוסים)
כשנכנסתי לרופא הוא ישר אמר לי שאי אפשר לעשות טיפול חוזר לאחר ככ הרבה זמן ושאפנה לאחראית , אחרי שהאחראית במקום בדקה מול ההנהלה הבכירה נאמר לה שאני לא יכולה לקבל את הטיפול לפי הנהלים שבכתב הסכמה.
הטיפול הזה עולה כ3000 שח והיה נראה לי לא הגיוני שלא לוקחים אחריות על טיפול בסכום כזה , בנוסף הם אלה שאמרו לי להגיע לטיפול החוזר ,ושזה בסדר לדחות את התור מבחינת זמנים כי זה רופא שעובד רק פעם בשבוע .
בכתב ההסכמה שחתמתי עליו אין אזכור לפרק זמן קצר מ3-6 חודשים אלא מוזכר מה קורה במידה והטיפול לא אפקטיבי בכלל .
ברור לי שאני צודקת במקרה הזה ,מה אפשר לעשות?
13/01/2021 19:26
שלום רב,

איני סבור שהמקרה משקף רשלנות רפואית אלא מחלוקת חוזית כספית שעניינה תשלום עבור טיפול רפואי, לצערי הפורום אינו עוסק בכך. מציע להתייעץ עם עורך דין העוסק בתחום זה.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
סתיו
31/12/2020 18:22
היי אשמח להתייעץ.
עברתי ניתוח פלסטי בהרדמה מלאה היום. המרדימה הגיעה לחבר עירוי וכשניסתה לחבר שמה לב שאין ממש וריד באותה היד והיתה בספק האם העירוי הוכנס לוריד, היא התלבטה עם עצמה מס דקות, ראתה שבקושי יש זרימה של דם, אמרתי לה שזו יד שלעולם לא עושים לי בה בדיקות דם כי אין לי שם ורידים מספיק טובים ובכל זאת החליטה לעשות שטיפה בעירוי והלכה. בהליכה לחדר ניתוח התלוננתי על כאב לא סביר בעירוי, הרגשתי שמשהו לא תקין שם, האמר לי שהכל בסדר וזה כאב שכולם חווים מעירוי.
כאשר המרדימה שמה לי חומרי הרדמה לא נרדמתי, תוך שניות גופי התחיל לרעוד והיד הרגישה כאילו עומדת להתפוצץ מכל החומרים שהוכנסו לי והתלוננתי שאני לא מצליחה להרגיש את היד כאילו השתתקה. הרופאים לא הבינו מה קורה ומדוע אני לא נרדמת לאחר מתן כל חומרים הרדמה. המרדימה אמרה שהיא לא מבינה מה קורה ושהיא החדירה את כל החומרים. היה כמה דקות של בהלה מצד כולם וממש ניסיתי לקום בכוח משולחן הניתוחים. הכניסו לי עירוי חדש בכף היד, ומשם אני לא זוכרת דבר-נרדמתי בשניות. לאחר הניתוח אני לא יודעת אם המרדימה דיווחה מה שקרה כי האחיות לא שאלו על היד, רק כששאלתי את המנתח מה קרה שם הסביר שהעירוי לא היה במקום.
כעת אני מרגישה חולשה וכאב ביד, מה שסביר להניח אחרי כל ההתעסקות ביד אך אני חוששת שתהיה החמרה או פגיעה כלשהי בטווח ארוך כי הוזרקו המון חומרים למקום לא נכון. קראתי שקרו מקרים.
יש עילה לרשלנות רפואית?
סליחה על האורך ותודה מראש.
13/01/2021 19:20
שלום רב,

אני סבור כי ראשית כדאי יהיה להמתין ולראות אם יש חלילה נזק לטווח ארוך או שהאזור מחלים ולא נותר נזק.
אם לא יוותר נזק הרי שמבלי להקל ראש בעניין איני סבור שהמקרה יתאים לתביעת רשלנות רפואית שכן סביר להניח שהעלויות של ניהול תביעה כזו יעלו משמעותית על הפיצוי ככל שיפסק.
אם יתברר בהמשך שנגרם חלילה נזק קבוע ממליץ על יעוץ מסודר עם עורך דין בעל ניסיון בתחום הרשלנות הרפואית.

בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר
אבנר
27/12/2020 07:37
שאלה בנוגע לפציעות צבאיות, נקעתי את הרגל במהלך השירות הצבאי ובזמנו אמרו שזה רק נקע והכול תקין, בשנתים האחרונות התחלתי להרגיש כאבים באותו איזור אחרי סריקת ct מתברר שזה לא היה רק נקע וכתוצאה משבר ישנן חתיכות עצם במפרק הקרסול שככל שהזמן עובר מזיקות יותר למפרק ואני מעוניין בניתוח פרטי בשביל להוציא אותן. כמו כן עברו מהשחרור שלי כ10 שנים האם אני עדין יכול לתבוע את הצבא כדי שישלם על הניתוח שאני צריך לעבור? מה לגבי פיצוי על הנזק שנגרם לי? ע״פ הרופא שבדק אותי נגרם נזק משמעותי לסחוס באיזור בגלל אותן חתיכות עצם.
חשוב לציין שלא ידעתי על הנזק כי לא היו תסמינים של הבעיה עד לאחרונה.
13/01/2021 19:15
שלום,

הפורום עוסק בתביעות רשלנות רפואית ולא בתביעות כנגד משרד הביטחון, ממליץ על התייעצות עם עורך דין בעל ניסיון בתביעות מול משרד הביטחון - קצין התגמולים.

בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר
זהבה
17/12/2020 12:13
לפני יותר מחצי שנה אבא שלי עשה ניתוח באצבע 3 ביד שמאל בגלל קוץ שחדר לאצבע.
מאז האצבע קשה כמו אבן וגם שתי האצבעות האחרות.

פנינו אין ספור פעמים לרופאה שלו והיינו פעמיים במיון בגלל זה, לאחר הניתוח.

האיבחון הוא בצקת וטיפול שהוא מקבל הוא פיזיותרפיה שלא עוזרת.

אני מתה מפחד שהאבחנה שגויה, שזה זיהום ושזה יתפשט וחס וחלילה קטיעה או שזה יהיה מצב בלתי הפיך.

כרגע הוא לא מסוגל אפילו להחזיק כדור או מזלג. היד חסרת תועלת. הוא אפילו לא יכול לחזור לעבודה.

יותר משאנחנו רוצים לתבוע אנחנו פשוט רוצים שהוא יחזור להיות בריא ועצמאי ושמח.
מה אפשר לעשות?
21/12/2020 19:15
שלום רב,

הפורום אינו מיועד ליעוץ רפואי לצערי.

מציע לפנות לקבלת חוות דעת שניה על ידי כירורג כף יד מיומן ומנוסה.

בריאות שלמה,
עורך דין עופר סולר
שלמה
16/12/2020 17:05
לאשתי יש סרטן שד מפושט בכבד ובעצמות. נשלחה פעמיים לביצוע ביופסיית מחט בכבד תחת CT בסורוקה, כולל אשפוז של יום והרדמה מקומית, בשביל לדעת מה הם מאפייני הגידול. אך בשני הפעמים הביופסיה יצאה לא אבחנתית, הרדיולוג דקר את הכבד במקום את הגידול. ברצוני לשאול האם יש כאן מקום לתביעת רשלנות?
21/12/2020 19:09
שלום רב,

איני סבור שהמקרה יתאים לתביעת רשלנות רפואית, אני משוכנע כי לאשתך נגרם סבל לא מבוטל ואיני מקל בכך ראש אולם סיבוכים כאלו עלולים להתרחש ומשלא נגרם נזק קבוע (אם הבנתי נכון מהפניה) יש סיכוי ממשי שהעלויות של תביעת רשלנות כזו תעלינה על הפיצוי הצפוי ככל שתוכח התרשלות.

בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר
ל.ב
14/12/2020 15:11
שלום, כאנמית אני מבצעת כשנתיים במרפאה שלי עירויים של ברזל דרך הוריד .
ביום חמישי האחרון כשניגשתי למרפאה לעשות את העירוי האחות ניסתה להכניס לי את העירוי ביד שמאל התפתלתי מכאבים ולא הפסקתי לבכות עד שהיא הורידה את העירוי וניסתה להעביר אותו ליד ימין .
כאשר העביר אותו ליד ימין שגם שם התקשתה למצוא וריד,החלו לי כאבים עזים ושוב בכי מרורים למשך חצי שעה שבהם היא ביקשה ממני להחזיק את הלוק של המחט חזק בשביל שהעירוי יזרום .
לאחר חצי שעה של כאבים ובכי היא החליטה להוריד לי את העירוי לגמרי מבלי שסיימתי אותו.
כשהגעתי לבית התחיל לעלות לי החום (משהו שלא קורה בדרך כלל לאחר עירוי ) ושתי הידיים סבלו מכאבי תופת וחוסר אפשרות להזיז אותן.
יד שמאל נרגעה קצת אך נשאר סימן משהו שנורמטיבי ואילו יד ימין לא הפסיקה להתנפח לי מלמעלה עד לאצבעות .
התקשרתי לרופא משפחה והרופא אמר לי שכנראה היא הכניסה את העירוי לא לוריד וכל החומר של העירוי נדבק לי לרקמת העור ויכול להיות ויתפתח לי זיהום, הוא נתן לי דרכים של טיפול בבית שחשוב לציין ולא עבדו וכתוצאה מכך עד היום (עברו יומיים) אני סובלת מנפיחות קשה ביד וכאבים שמונעים ממני לעשות פעולות בסיסיות .
השאלה היא כזאת, האם קיימת פה איזשהי רשלנות רפואית? כי גם כשהתקשרתי למרפאה לא נתנו לי לדבר עם האחות וגם כשבכיתי במרפאה שכואב לי האחות בחרה להגיד לי למה אני בוכה שהם לא עושים לי כלום לא בסדר.
אשמח לתשובות וסליחה על האורך,
תודה רבה.
21/12/2020 19:05
שלום רב,

סטייה של עירוי והזרקת חומר מחוץ לווריד הינו סיבוך מוכר שעלול להתרחש בפרט כאשר מחדיר העירוי אינו מיומן. מבלי חלילה להקל ראש בסבל שאת עוברת ועברת יהיה צורך להמתין להחלמה ואז לבחון אם חלילה נותר נזק קבוע.
במקרים של נזק חולף גם אם הסבל שנגרם אינו מבוטל לרוב אין הגיון כלכלי בתביעת רשלנות רפואית שעלותה יכולה להיות גבוהה מהפיצוי הצפוי.

מציע לערוך יעוץ מסודר עם עורך דין מנוסה בתביעות רשלנות רפואית לאחר שמצבך ישתפר.

בריאות שלמה,
עורך דין עופר סולר
יקיר
18/11/2020 12:20
היה לי תור טלפוני לרופאה שחיכיתי לו יותר מחודש, במהלך השיחה התרגזתי על הרופאה בגלל משהו ואמרתי לה שהשיחה איתה מלחיצה איתי, היא אמרה "אני חושבת שעדיף שנדבר כשתהיה רגוע" וניתקה את השיחה (ובכך ביטלה את התור). האם הדבר חוקי? האם רופא יכול לבטל תור באמצע מסיבה כזאת (אציין שלא איימתי פיסית ולא קיללתי)?
22/11/2020 11:58
שלום רב,

ראשית מדובר בתחום אשר אינו במובהק בתחום הרשלנות הרפואית אלא יותר בנושא של יחס ראוי של רופא למטופל. אני מניח כי הרופאה תטען שפירשה אחרת את הדברים שנאמרו בשיחה ככל שיערך בירור. הדרך לטפל בעניין זה אינה משפטית אלא לכל היותר תלונה לגורמים המנהלים את הקופה ו/או למשרד הבריאות אם תקבל מענה ראוי מהקופה.

בריאות שלמה,
עורך דין עופר סולר
אנסטסיה
10/11/2020 09:14
התייעצות בנושא תביעה רפואית למשרד הביטחון
אז ככה, אני משוחררת כבר שנה וקצת הייתי תצפיתנית בעזה ובצבא אובחנה לי פיברומיאלגיה.
כמו כן, ככל השירות המשיך, התגברו לי כאבי גב איומים בגב התחתון. אחרי השחרור זה המשיך אז עשיתי סיטי לגב והתבררו בקעי ובלטי דיסק לאורך רוב הגב.
חודשיים לפני השחרור עשיתי גם סי טי גב והממצאים מראים גב בריא לחלוטין.
מאז שהשתחררתי כל הסביבה שלי משכנעת אותי שכדאי להגיש תביעה למשרד הבטחון על שני הדברים, אך מקריאה באנטנרט הבנתי שזה שני מקרים כמעט אבודים מראש כי מאוד קשה להוכיח את הקשר בין השירות לבעיות הללו.
מה דעתכם בתור עורכי דין?
האם להגיש תביעה? אם כן, להגיש אותה לבד או בליווי עו"ד?
בנוסף, אשמח למצוא עו"ד אמין וטוב שמתעסק בתביעות מול משרד הביטחון ובדגש על נושא הפיברומיאלגיה.
17/11/2020 12:31
שלום רב,

איננו עוסקים בתביעות אל מול משרד הביטחון אלא רק בתביעות רשלנות רפואית. אני ממליץ בחום לבצע את התביעה כשאת מיוצגת באמצעות עורך דין מנוסה בתחום זה.
את מוזמנת לפנות אלינו טלפונית ונוכל להמליץ לך על עורכי דין העוסקים בתחום זה.

בריאות שלמה,
עורך דין עופר סולר
קארין
26/10/2020 12:03
שמי קארין. כתבתי כאן בעבר על המקרה שקרה לי בשנת 2016 בעת שירות מילואים בו נעקצתי ע"י זבוב החול במצח ובגב יד שמאל. בעקבות כך נותרה צלקת במצח. שנים של טיפולים במשחות זריקות המון תופעות לוואי ומצבים לא נעימים כלל נותרה צלקת קלה שלא תיעלם יותר.
בהתחלה הגשתי תביעה למשרד הבטחון בעקבות חייל נוסף שנפגע בעבר ופוצה כספית והמליץ לי גם כן. ניגשתי לועדה רפואית ללא כל ייצוג (מחוסר ידע) ובה קיבלתי 5% נכות.
לאחר התייעצות עמכם פניתי לעו"ד אשר טיפלה במקרה שלי וניגשה איתי פעם נוספת לוועדה רפואית בה לא רק שלא קיבלו את ערעורה אלא גם שלחו מכתב שרוצים להוריד לי את ה5% ל1%.
אינני יודעת כל כך לאן להתקדם מכאן וחייבת לציין שאני מאוד מאוכזבת. אותו בחור שכן פוצה כספית כמעט ולא רואים את הצלקת שלו שהעא ברגל ואילו אני נשארת עם צלקת במצח כמו אות קין לכל החיים. מיותר לציין כמה זה פגע בי בביטחון העצמי וכמה נזק זה גרם לי ליום יום.

אם יש לכם עורך דין מנוסה שיוכל להמליץ לי מה לעשות כרגע אני מאוד אשמח מכיוון שידיי כבולות. תודה מראש
26/10/2020 13:36
שלום רב,

משרדנו אינו עוסק בתביעות אל מול משרד הביטחון כך שלא אוכל לייעץ לך לצערי כיצד לנהוג.
את מוזמנת ליצור עמנו קשר טלפוני ואוכל להמליץ לך על עורכי דין שעוסקים בתחום בתקווה שיוכלו לסייע לך.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
y7
18/10/2020 18:49
שלום
האם יש עילה לתביעה
כאשר באולם אירועים וברחבת ריקודים יש דק מעץ וכתוצאה מריקודים וקפיצות ברחבה יש פציעה ונכות רפואית?
26/10/2020 13:24
שלום רב,

כדי לקבל פיצוי על תאונת נפילה יש להוכיח התרשלות מצד בעלי האולם או כל גורם אחר רלבנטי, אין די בכך שהנפילה אירעה בשטח האולם.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
טל
18/10/2020 08:44
שלום רב אני שואל בשביל חבר. הוא עבר תאונת דרכים לפני מעט פחות משנה, הוא נפגע בצוואר בגב וצלעות (ללא שברים בעיקר מכות וכאבים עד היום בעיקר בצוואר, נפתחו כריות אוויר, והרכב הלך טוטלוס והוא פונה באמבולנס למיון) הוא עשה פיזיותרפיה כ-20 טיפולים והמשיך לטפל בכאבים ע"י רפואה משלימה באופן פרטי. לאחרונה הוא הבין שהוא יכול לתבוע את הביטוח על הפגיעה הרפואית והכאבים שבעקבות התאונה. הוא רוצה לברר האם יש פרק זמן מסוים שבוא הוא יכול לתבוע את הביטוח על הנזק הרפואי? או שאין הגבלה בזמן כי כבר עברה אוטוטו שנה מאז. ועוד שאלה האם אפשר להוסיף לתביעה גם את עלות הטיפולים של הרפואה משלימה? ושאלה אחרונה האם יש משמעות בתביעה הרפואית מי אשם בתאונה?

תודה מראש מעריכים מאוד את הזמן שלכם.
18/10/2020 17:56
שלום רב,

אפשר להגיש את התביעה בגין הנזק הרפואי בעקבות התאונה עד 7 שנים מיום התאונה.
התביעה הינה כנגד ביטוח החובה של הרכב בו נסע, אין חשיבות למי אשם בתאונה.
הוצאות רפואיות שאינן כלולות בסל הבריאות אינן ברות פיצוי לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים.

ממליץ לפנות לעורך דין מנוסה בתחום הנזיקין שיוכל לסייע בפניה וייצוג אל מול חברת הביטוח.

בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר
יפה
07/09/2020 08:25
שלום לכולם , אבי לא חש בטוב והפנו אותנו לאישפוז יום , משם הפנו אותנו למיון בשביל לקבל מנת דם/ברזל . הגענו למיון ובמיון הוחלט שאבא שלי בסדר והוא משוחרר , אציין ששבוע לפני אבא שלי פונה באמבולנס בשל אותה סיבה אבל שיחררו אותו אחרי יומיים ללא קבלת טיפול , אבא שלי שיחייה עד 120 כ-20 בן 80+ חש באותו יום סחרחורת רצינית עד כמעט עילפון , במיון ביקשתי מהרופא עוד חוות דעת כי תשובתו לא מספקת אותי , והרופא התחיל להתעצבן ומרח אותי שם . והודיע לי שלא הראה עוד רופא כי הוא יגיד לי את אותו התשובה , אמרתי לו אני בסה״כ רוצה שתגידו לי ממה נובע הסחרחורת שלו כי הוא אנמי יש מצב שחסר ברזל ודם . אך הוא טען שהכל בסדר . אמרתי לו שאין בעיה שאני יקח את אבי לבית אך הוא יצטרך לחתום לי על מסמך שעם קורא לו משו בדרך כמו עילפון וכאלה , שזה על אחריותו . ובאותו הרגע הרופא אמר לי במילים האלה : אני לא אחראי על עצמי את רוצה שאני יהיה אחראי עליו ..?! באותו שניה הפכתי שם את הקבלה ואז הביאו לי את המנהלת והיא אכן לקחה ממדדים והחליטה שאבא שלי כן אמור לקבל ברזל . השאלה שלי עם אני יכולה לעשות משו בנידון , לא בשביל כסף אלא לחנך את הבן תישפוחת הזה שניקרא רופא מומחה לרפואה דחופה !
10/09/2020 19:35
שלום,

אני סבור שהדרך העומדת בפניך הינה תלונה למשרד הבריאות. מאחר ולא נגרם נזק בשל ערנותך והתעקשותך המבורכת נראה שלא יהיה מקום לתביעת רשלנות רפואית.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
יהודה
31/08/2020 14:26
שלום לכם

יש לי שאלה בנושא רשלנות רפואית.

לפני שבועים וחצי עשיתי תאונה תוך דהירה על הסוסה שלי והחלקתי על הכביש שבכניסה לעיר פתח תקווה.

כתוצאה מהתאונה הסוסה ריסקה לי את הרגל, אנשים שהיו בסביבה הזמינו אמבולנס שלקח אותי למיון .

במיון בבלינסון נתנו לי יחס נורא ואני לא מפונק באמת פרה מקבלת יחס יותר טוב.

טיפול מאוד מינימלי ומזלזל שבסופו הוחלט שאין לי כלום ואני יכול להשתחרר הביתה תוך שאני בהשפעה של חומרים נגד כאב מאוד חזקים שלא נתנו לי יכולת לדבר על זה שלא ניקו את הפצעים ולא חבשו את הרגל פשוט זרקו טופס שחרור. בסיכום של הטופס שחרור כתוב ללא חשש לשברים רמת כאב נמוכה *והמליצו לחזור לתנועה* וכו.

לאחר יומים חזרתי למיון הפעם בבית חולים השרון בתקווה לקבל יחס של בן אדם כשהרגל מנופחת הרבה יותר וסובל מכאבים שלא מאחל לאף אחד.

סיפרתי במיון בבית חולים השרון את הסיפור והרופאים התחילו סדרת בדיקות
ברנטגן לא ראו את השברים לדבריהם אך בבדיקות הסיטי ראו בבירור הוכחות לשלושה שברים בכף הרגל קרסול ואצבעות מרוסקות ובצקת והסננה תת עורית... ואשפזו אותי ל4 ימים במחלקה

חודש וחצי גבס בתור התחלה.
השאלות שלי:

א. האם יש גוף כל שהוא שצריך לקחת אחריות ולפצות ?

ב. האם אני צריך לשלם על האמבולנס מכיוון שהרופאים לא אשפזו באותו רגע רק לאחר שהייתי בבית אושפזתי בשרון, הם מבקשים תשלום לאחר הרשלנות שלהם?!

ג. אשמח לעזרה של עורך דין מטעמכם
01/09/2020 16:32
שלום,

כדי להגיש תביעת רשלנות רפואית ולקבל פיצוי יש להוכיח התרשלות בטיפול אשר גרמה לנזק. במקרה שאתה מתאר בהחלט יתכן שהיהת התרשלות בטיפול במחלקת המיון בבית החולים בילינסון בשל טיפול לא ראוי והחמצת האבחנה הנכונה של שברים ברגל. יחד עם זאת איני בטוח שניתן יהיה להוכיח שהעיכוב באבחנה ובטיפול גרמו לנזק של ממש מאחר ומדובר ביומיים בלבד. איני מקל ראש בסבל שעברת ביומיים אלו אולם הפיצוי בגין נזק וסבל מוגבלים בזמן מתונים ביותר. יש לקחת בחשבון שכדי להגיש תביעת רשלנות רפואית יש צורך בחוות דעת רפואית אשר עלותה אינה מבוטלת.
באשר לחשבון האמבולנס ניתן לפנות בכתב ולפרט את השתלשלות העניינים רצוי בסיוע עורך דין על מנת שלא תצטרך לשאת בעלויות הפינוי. ממליץ בכל מקרה למען הזהירות לערוך יעוץ מסודר עם עורך דין מנוסה בתחום.

בברכה,
עורך דין עופר סולר


  <<   2   3    4    5    6    >>  

:עבור אל עמוד

הערכת סיכויי תביעה

פנה/י עכשיו לצורך הערכה מדוייקת של סיכויי התביעה בשיתוף מומחה רפואי מוביל:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

סקירה משפטית עדכנית:

31 במרץ 2024

אי הפניה לביצוע בדיקת ממו...

רשלנות רפואית של רופא משפחה שלא הפנה בזמן אישה לביצוע בדיקת ממוגרפיה, מה שגרם לאיחור באבחון סרטן השד...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות בניהול לידה הובילה...

עורך דין עופר סולר מביא לפנינו תיאור תביעה שהוגשה בגין רשלנות בניהול לידה, אשר גרמה לקרע ברחם והובילה לצורך בכריתתו של הרחם...

קרא עוד

31 במרץ 2024

אוסטאומיליטיס בעקבות זיהו...

תקציר פסק דין שבוחן האם זיהום שהתפתח לאחר ניתוח גרם לאוסטאומיליטיס ובעקבות כך לכריתת שתי אצבעות רגליו של התובע...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות בניתוח בקע מפשעתי ...

תובע הסובל מלידה מטמירות אשכים טען כי רשלנות בניתוח בקע מפשעתי שעבר פגעה בכושר הפריון שלו - להלן תקציר פסק הדין והכרעת ביהמ"ש.

קרא עוד

31 במרץ 2024

אי גילוי תסמונת דאון במהל...

עורך דין עופר סולר מביא לפנינו סקירת פסק דין בעניין אי גילוי תסמונת דאון בעת הריון והסבר אודות חובותיו של הרופא המטפל במעקב ההריו...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות רפואית לפני צינתור לב

תקציר פסק דין העוסק בטענות תובע, כי לא ניתנו לו הסברים מספקים טרם ביצוע הליך צינתור לב, חוות דעת המומחים הרפואיים והכרעת ביהמ&quo...

קרא עוד

31 במרץ 2024

חובת מתן הסבר לפני ניתוח ...

עורך דין עופר סולר מביא לפנינו דוגמא לרשלנות רפואית בניתוח הרניה ומתייחס לחובת ההסבר על סיבוכים אפשריים בניתוח...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות רפואית באבחון דלקת...

סקירה משפטית שבוחנת האם רשלנות חדר המיון של בי"ח קפלן גרמה לאיחור באבחון דלקת התוספתן אצל נערה, שגרמה לבסוף להתנקבות שלו.

קרא עוד

31 במרץ 2024

אי אבחון חוסר קורפוס קלוסום

פרשנות חשובה ומעניינת של פסק דין המתאר מקרה של רשלנות רפואית חמורה בסקירת מערכות שגרמה לאי אבחון של חוסר בקורפוס קלוסום...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות בטיפול בדמם לאחר ל...

עורכי הדין שלנו מביאים לפניכם תקציר פס"ד ופרשנות משפטית על מקרה של רשלנות רפואית בטיפול בדימום לאחר לידה, שהובילה לכריתת רחם.

קרא עוד

31 במרץ 2024

הגשת תביעת רשלנות רפואית ...

הגשת תביעת רשלנות רפואית - סדר ההליך לצורך הגשת תביעת רשלנות רפואית עד למועד פסק דין...

קרא עוד

31 במרץ 2024

תסחיף מי שפיר Amniotic fl...

על תסחיף מי שפיר Amniotic fluid embolism ומקרי רשלנות רפואית בלידה ומיד אחריה...

קרא עוד

31 במרץ 2024

תביעה לנזק גוף בעקבות ליד...

הוריו של תינוק אשר נולד בלידת ואקום טענו כי נזקי גוף שנגרמו לו אירעו כתוצאה מביצוע הלידה באופן מכשירני - לחצו לקריאת תקציר פסק הד...

קרא עוד

31 במרץ 2024

1 מכל 7 מקרי אוטיזם ניתן ...

מעל 15% מכלל מקרי האוטיזם נובעים בשל פגיעה גנטית מוכרת, שניתן לראוי לאבחן בעובר, כבר בחודשי ההריון הראשונים. מחובתו של רופא הנשים...

קרא עוד

31 במרץ 2024

האם מותר לקחת את התרופה ה...

כמעט כל אשה בהריון נתקלת לאורך תשעת החודשים בשאלות לגבי נטילת תרופות בהריון. התשובות מורכבות, חשובות ולעיתים אינן חד משמעיות וברו...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות רפואית בלידה - לפנ...

עורך הדין עופר סולר מנהל את משרד עורכי הדין המוביל בישראל בייצוג נפגעי רשלנות רפואית בלידה, לצורך הגשת תביעת פיצויים בשל נזקים שנ...

קרא עוד

31 במרץ 2024

פגיעה במבנה הכרומוזום: חש...

נכון למועד כתיבת שורות אלו ניתן לזהות בבדיקות גנטיות, כבר בתחילת ההריון, מאות פגיעות ושינויים במבנה הכרומוזומים של העובר וזכותם ש...

קרא עוד

03 באפריל 2024

הכירו את רוט סולר - תביעו...

רוט סולר - תביעות ביטוח הנה פירמה פורצת דרך, שמעדכנת גרסה בעולם המשפט וקובעת סטנדרט חסר תקדים, באמצעות הצגת פתרון השוזר את העלית ...

קרא עוד

פניה לעורך דין

עורכי הדין שלנו עומדים לרשותך בכל שאלה ובכל מקרה של חשש מרשלנות רפואית:

אני רוצה להתייעץ >>

טלפון: 03-381-2222

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 24