חייג/י לקבלת ייעוץ אישי:   03-381-2222

פורום רשלנות רפואית


נושא
מחבר
תאריך ושעה

רמה
23/02/2020 18:09
מאובחנת בחולת קרוהן, אני בתת משקל ויש לי דימומים , עשיתי CT למעי והוא גרם לבטן שלי לשרוף וגם לכאבים חזקים ודימום בשתן והבדיקה לא יצאה טובה אז מבקשים ממני לעשות שוב , האם אפשר לבקש לעשות MRI במקום סיטי בטן ?
האם במקרה כזה אפשר להתעקש לעשות MRI כי הבנתי שמרופא הפרטי שלי שהתוצאות של הMRI יותר מדוייקות ואין קרינה , השאלה, מתי מפנים לבדיקת MRI.?
23/02/2020 18:47
שלום רב,

בדיקת MRI היא בדיקה מתקדמת יותר מבדיקת CT אך במקרים מסויימים בדיקת ה - CT היא המתאימה ובדיקת MRI אינה יכולה להחליפה. אין לצערי דרך לדעת אם הבדיקה שאת זקוקה לה יכול להתבצע גם באמצעות MRI. אם הבדיקה אכן יכולה להתבצע גם באמצעות MRI תצטרכי לקבל המלצה מרופא מומחה מתאים כי אין אפשרות לבצע לך CT בשל תופעות הלוואי של הבדיקה וכי הוא ממליץ על בדיקת MRI במקום.

בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר
רינתיה
23/02/2020 09:34
נפגעתי בגלל רשלנות רפואית מטיפול הסרת שיער של מטפלת שהסתירה ממני מידע מקצועי שיכל למנוע נזק. מלבד הטיפול המזיק, עלויות טיפול ריפוי במכון אחר היו גבוהות, והתהליך היה כרוך בכאבי תופת מפרכים מספר פעמים בשבוע (על מנת להחזיר לאחור את הנזק).

כאשר פרסמתי בעמוד של העסק הרשלני ביקורת על השירות, עם כל הפרטים המדויקים מבלי לנפח או להתרגש. בעלת העסק איימה בתביעה על לשון הרע, והמציאה שהגעתי אליה כבר עם נזק ממקום אחר (שקר שקשה להוכיח).

1. מה הסיכויים שלי לתבוע אותה בעצמי על פיצויים ולצאת מזה בשלום, עם החזר כספי על כל ההוצאות ופיצוי הולם?

2. האם האיום שלה ריקני או שמבחינה משפטית יש לה בכלל אפשרות להוכיח משהו נגדי?
תודה!

(העניין היה לפני כחודש, נתתי לעצמי זמן קצת לחשוב בשיקול דעת)
23/02/2020 10:45
שלום רב,

באשר לשאלה בנושא לשון הרע - משרדנו אינו עוסק בתביעות לשון הרע כך שאיני יכול לייעץ לך בעניין זה ובכל מקרה כדי להעריך את העניין יש צורך לבחון את הפרסום עצמו ולקבל עוד פרטים.

אני חושש כי ייצוג שלך את עצמך בנושא הנזק הוא בעייתי והסיכוי כי תצליחי לקבל פיצוי בדרך זו אינו גבוה. כדי להוכיח את אחריות המזיקה במקרה זה וכן את היקף הנזק יש צורך בחוות דעת רפואית ואין די בתמונות ובמסמכים. אני ממליץ כי תתחילי בפגישת יעוץ עם עורך דין מנוסה בתחום הרשלנות הרפואית שיוכל לייעץ לך אם המקרה מתאים לתביעה או אולי למכתב דרישה.

בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר
ג'ני ב.
20/02/2020 09:40
בת 22, בריאה בדכ, לא נוטלת גלולות.
התחילה לפני מספר חודשים טיפול פנים פשוט, אצל קוסמטיקאית (שעד היום לא ברורה ההכשרה שלה) במקביל נקנתה משחה מהסופר פארם (שהיום מתברר שהכילה סטראוידים) וזה בהמלצת אותה קוסמטיקאית כדי לצור מראה פנים חלק.
תוך זמן קצר לאחר הטיפול כל הפנים התמלאו פצעים מוגלתיים קשים מאוד.
הבחורה פנתה לקוסמטיקאית נוספת שרק החמירה את המצב, מילאה אותה במיליון תכשירים יקרים, מסכה וקרם ופילינג ומה לא..רק העמיסה והעמיסה וכמובן תוך כדי נכנסה איתה להתהליך "החלמה" של הפנים
אך זההרק עשה נזק חמור יותר והפצעים החלו להתשפט על הצוואר ומטה (ממש כאילו היא מדביקה את עצמה)
בהמשך פנתה אותה בחורה לקוסמטיקאית נוספת (שלישית במספר) ואותה בחורה התחילה איתה שוב פעם תהליך, מכרה לה מספר תכשירים לשימוש ביתי והציעה לה מספר טיפולים ושינוי דרסטי!! של תזונה ללא קמח לבן ללא מוצרי חלב..אך המצב רק מחמיר ואותה קוסמטיקאית כרגע אומרת לה שאין מה לעשות וכנראה זו דלקת בתוך הגוף שתוקפת את הגוף!

מתייעצת פה מה לעשות כי אמרו שאתם מומחים למקרי רשלנות רפואית ואני לא מבינה בזה כלום. בחורה צעירה שעד לפני חצי שנה היו לה פנים חלקות! שכנראה בגלל שימוש מסיבי ולא נכון בתכשירים מסויימים וטיפולים לא סטרילים ונכונים הפנים שלה נראות מוגלתיות וממש מאין סימני כוויה על העור.
20/02/2020 12:12
שלום רב,

הפורום אינו מיועד ליעוץ רפואי אולם נראה לי כי הדבר הנכון לעשות הוא לפנות ליעוץ וטיפול אצל רופא עור מנוסה. לאחר הערכה רפואית מסודר וטיפול ניתן יהיה להבין אם מדובר בנזק חולף או קבוע ומה מקור הבעיה ולשקול אם המקרה מתאים לתביעת רשלנות רפואית.

בברכה בריאות,
עורך דין עופר סולר
מיכל
18/02/2020 11:10
המדובר על הטיפול הרפואי בסרטן של אימי - סרטן שד גרורתי -

בקצרה, האונקולוגית היתה בחופש ולא הסכימה אפילו טלפונית לדבר עם אמא שלי ולא להפנות אותה לרופא/ה אחר/ת (ומדובר בבית החולים רמב"ם שהוא בית חולים גדול ומנוסה בטיפול בסרטן השד עם כמות מכובדת של אונקולוגים), למרות שהאבחנה של התפרצות הסרטן וגרורות בהמון מקומות היתה ידועה וברורה (בעקבות הבדיקה), ופרוטוקול הטיפול הוא קבוע וידוע וברור (כך האונקולוגית ושאר הרופאים שאימי התייעצה איתם אמרו).

3 שבועות אימי חיכתה לפגוש את האונקולוגית לאחר שהגיעו תוצאות הבדיקה שאישרו את קיום הגרורות.

בפגישה האונקולוגית התעקשה שצריך להתחיל מיידית בטיפול כימותרפי, לפני ביצוע ביופסיה, כי בכל מקרה פרוטוקול הטיפול דורש כימותרפיה והביופסיה נעשית רק לצורך בירור טיפול ההמשך לאחר הכימותרפיה.

דברים שהיו לא בסדר עד כה:
אם התוצאות היו ידועות והפרוטוקול הטיפולי הוא אחד ואין דרך אחרת, למה צריך לחכות 3 שבועות לפגישה עם האונקולוגית שאמרה דברים שהיא יכלה לומר גם טלפונית? ואם היה אפשר לחכות 3 שבועות, למה להתחיל מיד בטיפול לפני ביופסיה?

עד כל פנים,
אמא שלי התחילה בטיפול כימותרפי משולב ואגרסיבי (בגלל הכמות הגדולה של הגרורות), ועברה 2 טיפולים לפני שהגיעו תוצאות הביופסיה. מיותר לציין ששני הטיפולים האלה די מוטטו אותה...

הגיעו תוצאות הביופסיה לפני שבוע, והן הראו שהגידול שלה מתאים לטיפול בתרופה ביולוגית שמתאימה הרבה יותר מהכימו', ולכן מחליפים לה את התרופה הכימותרפית החזקה יותר בתרופה הביולוגית.

ראוי לציין שהגידול שהיה לה בעבר (לפני ההתפרצות הגרורתית) לא התאים לתרופה הביולוגית הנ"ל, ושאצל כ- 15% מהמטופלות, לדברי הרופאים ברמב"ם, מתרחש שינוי כזה ברצפטורים של הגידול. כלומר - לא כזה נדיר (אם כי גם לא נפוץ) שגידול שבעבר לא התאים לטיפול הביולוגי, עובר מוטציה ומוציא גרורות שכן מתאימות.

לסיכום,
אמא שלי עברה 2 טיפולים סיוטיים לשווא. היא אמנם תמשיך עם התרופה הכימותרפית החלשה יותר, אבל זה כל כך לא מה שהיה אמור להיות. ומן הסתם תופעות הלוואי שהיא חוותה עד כה חמורות בהרבה ממה שמצפה לה בהמשך, וזה היה לחינם.

הרופאה שלה, שאני מאוד מאוד מאוד לא ממליצה עליה, היא ד"ר פסשק ברמב"ם. רשלנות רפואית מדרגה ראשונה.

אשמח לשמוע חוות דעת על הנושא מאחד מעורכי הדין שלכם.
19/02/2020 16:31
שלום רב,

ראשית איחולי החלמה ובריאות. אני מבין את המקרה ומניח כי אכן שני הטיפולים היו מיותרים, כמובן שיהיה צורך לבחון את מלוא התיעוד הרפואי ולהתייעץ עם מומחה אונקולוג כדי לבסס זאת. כדי להעריך אם המקרה מתאים לתביעה מבחינת היקף הנזק ומידת אחריות הרופאים יהיה צורך גם בבדיקה יסודית של המקרה על כל פרטיו. חשוב להבין כי תביעת רשלנות רפואית כרוכה בעלויות ניכרות ובפרט חוות הדעת הרפואיות ויש לבחון אם הפיצוי הצפוי יצדיק כלכלית תביעה. מציע כי תערכו יעוץ מסודר בפגישה עם עורך דין מנוסה בתחום הרשלנות הרפואית.

בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר
בועז
21/02/2022 19:40
הנושא בטיפול אצל עורך דין אותו מקרה קורה ליי
בועז
21/02/2022 19:40
הנושא בטיפול אצל עורך דין אותו מקרה קורה ליי
בועז
21/02/2022 19:40
הנושא בטיפול אצל עורך דין אותו מקרה קורה ליי
בועז
21/02/2022 19:40
הנושא בטיפול אצל עורך דין אותו מקרה קורה ליי
קרן
16/02/2020 18:32
שלום לעורכי הדין

לפני כמה שבועות פניתי לרופאת משפחה בקופת חולים בגלל פריחה לא ברורה שהופיעה על על ירך ימין.

הרופאה בקופת חולים הסתכלה ואמרה שאת מחלה בשם לבידו רטיקולריס וכתבה לי את השם באנגלית: livedo reticularis
הבנתי מהרופאה וממידע שקיבלתי מקריאה מעמקיה שזאת מחלה מאד לא סימפטית שאי אפשר לרפא ויש לה השפעות קשות על הגוף...

נכנסתי לדיכאון. הלכתי לפסיכיאטר במצב לא טוב (חברות אמרו שאני חייבת?) וקיבלתי כדורים נוגיד דיכאון במינון גבוהה מאד.

אותו פסיכיאטר המליץ לי ללכת למומחה לרפואת עור ולא להסתפק במה שקבעה רופאת המשפחה בקופת חולים וכך עשיתי. קבעתי תור לרופא מומחה לרפואת עור, פרטי, במימון מלא שלי כי דרך קופת חולים זה המתנה של חודשים... היום הייתי אצל המומחה שאמר שזה ממש לא לבידו רטיקולריס וזאת פריחה בגלל אלרגיה.

אני מרגישה מפורקת. במצב של התמוטטות עצבים. למרות שהרופא המומחה עודד אותי, אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי ורק חושבת איך אני תובעת את הרופאה בקופת חולים, שהרסה לי את החיים. האם זה מקרה שאתם יכולים לתבוע על רשלנות רפואית בשבילי?
17/02/2020 15:50
קרן שלום,

אבחנות רפואיות שגויות ורשלניות של מחלות קשות אשר גרמו לנזק נפשי למטופל היו נושא לתביעות רשלנות רפואית בעבר.
כדי להעריך אם אכן יש מקום לתביעה במקרה שלך יהיה צורך לקבל את מלוא התיעוד הרפואי ולהתייעץ עם מומחה לרפואת עור כדי להעריך אם האבחנה הייתה רק מוטעית או גם בלתי סבירה. מעבר לכך יהיה צורך בייעוץ עם רופא פסיכיאטר להערכת הקף הנזק הנפשי.
את מוזמנת ליצור עמנו קשר לייעוץ פרטני והסבר.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
עדיה
16/02/2020 11:34
בוקר טוב

מבקשת להתייעץ אתכם לגבי מקרה משנה שעברה.

ב-6.9 עפתי מקורקינט ברחוב רש״י בתל אביב. התמגנתי בשישה מגנים (ברכיים, מרפקים ושורש כף היד) וקסדה זוהרת - אבל זה לא עזר. נחבטתי באופן שטחי באמה השמאלית סובבתי את רגל ימין וקרעתי לכל הפחות רצועה אחת בברך. זה כאב מאד.

פוניתי למיון בבית החולים איכילוב שם נמדד לי חום פעם אחת - היה סביר - והועברתי לייעוץ של מתמחה באורטופדיה. הוא הנחה אותי לדרוך על הרגל אף שהבהרתי שאין ביכולתי כי ניסיתי כבר ברש״י וזה כאב 10 מ-10. אמר ״אין לך כלום״, דרכתי, זזה לי העצם והתרסקתי שם על הרצפה, עם הפנים.

בשעות שלי במיון התחלתי להעלות חום.

כשעדכנתי את המתמחה הוא אמר בשלישית: ״אין לך כלום, קחי משכך כאבים״. סמוך ל-01:00 בלילה שוחררתי מבלי שנמדד לי חום או נדגם דם. כשהגעתי הביתה מרחק כמה דקות נסיעה מוייצמן היה לי 39.5 חום. לקחתי אקמול. בדיעבד הוא שלח אותי אל מותי כי את הרקמות שלי כבר זלל חיידק טורף. נקרוטייזינג פסיטיז אם אני לא טועה בשם...

במשך שבוע התדרדרתי והוספתי להאמין שזה חום שיחלוף. ככה אמרו במיון והאמנתי. כבר ביום הראשון התנפחה לי בלוטה באמה וזה כאב באופן קיצוני. לקחתי משככי כאבים. החום עלה וירד. שעות הייתי בסדר ובאחרות קדחתי.

בדיוק שבוע אחרי ההורים שלי חטפו אותי בהסכמה ומסרו אותי לידיים הנאמנות של מנהל מחלקת נשים במרכז הרפואי לגליל בנהריה, שם גם נולדתי. פרטים - כבר בדגימת הדם הראשונה נמצא סי אר פי 354 ו23,000 תאי דם לבנים. זה רק עלה. נותחתי וגרעו לי בערך שליש מהיד שכבר הפכה לנמקית.

נאבקתי על חיי שלושה ימים ועל הגוף עוד עשרה באורטופדית א׳ המעולה ושוחררתי. מאז, ברך ימין שלי בבעיה, יש לי צלקת מפוארת באמה השמאלית והחיידקים הטובים דפקו נפקדות. לאחרונה סיימתי טיפולי חבישה ואני מתחילה רפידות סיליקון.
16/02/2020 11:46
שלום עדיה,

המקרה לדעתי מצריך ומצדיק בירור מסודר האם הטיפול שקיבלת במחלקת המיון של בית החולים איכילוב היה ראוי ונכון. לרוב בפרק זמן כה ארוך של בירור נלקחים מדדים גם טרם השחרור ויתכן כי במקרה זה המדדים היו מראים כי את מתחילה לפתח סיבוך של זיהום.
תעלה כמובן השאלה האם אבחון מוקדם יותר היה מונע את כל או חלק מהנזק. כדי לבחון את המקרה באופן מסודר יהיה צורך לקבל את מלוא התיעוד הרפואי ולהתייעץ עם מומחה רפואי בתחום הזיהומים. אמליץ כי תפני תחילה אל עורך דין מנוסה בתחום הרשלנות הרפואית שיוכל לסייע לך בקבלת התיעוד ובהפניה למומחה הרפואי המתאים.


בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר
אורטל
11/02/2020 19:41
שאלה

ילד שנפצע בתוך מתחם הלונה פארק לא מאחד המתקנים (ע"י סכין שהבאנו לחיתוך פירות). הוא נזקק לתפרים ופונה ע"י אמבולנס (למרות שהיה ניתן לפנות אותו עצמאית.)

האם יש עילה לדרוש מהלונה פארק לשאת בתשלום למד"א? לאור זה שביקשנו לפנות אותו עצמאית והם אמרו שכדאי באמבולנס ושזה על חשבונם לצערי האיש שהיה אחראי על העניין מטעמם פוטר ולכן אין לנו הוכחות כתובות לעניין.

הלונה פארק מתנער מכך ואומר שבגלל שהפציעה נגרמה באשמתינו אנחנו צריכים לשאת בתשלום
12/02/2020 16:29
שלום רב,

אינני מכיר סיבה חוקית מדוע הלונה פארק אמור לשאת בעלות פינוי משטחו כאשר התאונה נגרמה לא באחריותו.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
אדווה
11/02/2020 09:58
לפני בערך חמישה חודשים עברתי עקירה כירורגית (שן כלואה בלסת התחתונה) ומה שנאמר לי זה שבגלל שהשן קרובה לעצב, העקירה היא רגישה וכך גם ההרדמה ויש סיכוי שההרדמה תיקח שבוע שבועיים, חודשיים/ארבעה חודשים ובמקרים קיצוניים חצי שנה.

מה שלא נאמר לי בשום שלב זה שיש סיכוי שחלק מהשפה התחתונה שלי (וחלק מהסנטר) יהיה מורדם (נמלול שלפעמים מציק בטירוף ולפעמים פחות אבל לחלוטין לו לא במצב הנורמטיבי) לצמיתות.

פשוט נשארתי נכה בגלל טיפול שיניים! מטורף.

מה אפשר לעשות? יש מה לעשות? יש כאן רשלנות רפואית ויש סיכוי לקבל פיצויים אם תובעים? האם אתם מטפלים במקרים כאלה ויש לכם ניסיון בתביעות דומות? מבקשת כל עזרה... אני ממש בטירוף מהמצב הזה.
11/02/2020 10:48
אדווה שלום,

טיפלנו בעבר ואנו מטפלים גם כיום בתביעות רשלנות רפואית אשר עוסקות בנזק עצבי עקב טיפול שינים ובין היתר עקירה כירורגית. כדי להעריך אם אכן הייתה התרשלות במקרה שלך יהיה צורך לקבל את מלוא התיעוד הרפואי כולל צילומי רנטגן ו - CT ככל שבוצע ולערוך יעוץ עם מומחה רפואי בתחום כירורגיית פה ולסת.

את מוזמנת ליצור עמנו קשר טלפוני לקבלת הסבר ויעוץ.

בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר
052-3596150.
רותי
10/02/2020 14:17
עברתי ניתוח לייזר של קמדילמות ברדמה מלא באיכילוב ומסבר שהייתה רשלנות רפואית בזה שלא רשמו לי אנטיביוטיקה.

הייתי במיון נשים בקפלן מלפני שבוע ורשמו לי מחשה ואנטיביוטיקה הבעיה הייתה והיא עדיין שכל אזור הצריבה במוגלה ושורף לתת שתן ויש דימום מאזור הצריבה הייתי היום שוב במיון נשים בבלינסון ושם אמרו לי שזה זיהום ולהמשיך עם אנטיביוטיקה.

שאלה שלי כזאת, מה עושים עם עדיין יש דימום ומצב אותו דבר? אפשר לתבוע על הרשלנות הזאת? אני מרגישה מאד לא טוב
11/02/2020 10:39
שלום רב,

לרוב מקובל לשקול תביעת רשלנות רפואית לאחר תום הטיפול, סיום כל תופעות הלוואי החריפות והגעה למצב יציב בו ברור מה הנזק הקבוע שנגרם בשל ההתרשלות בטיפול.
אם הבנתי נכון את התיאור שלך כרגע את עדיין במהלך ההחלמה מהטיפול ומהזיהום שנגרם לך ואני סבור כי זהו שלב מעט מוקדם מדי לשקול תביעה. לאחר שישתפר מצבך ניתן יהיה לשקול אם המקרה מתאים לתביעת רשלנות רפואית.
אני ממליץ בשלב ראשון לפנות אל עורך דין מנוסה בתחום הרשלנות הרפואית שיוכל לסייע לך בקבלת מלוא התיעוד הרפואי ובהפניה למומחה הרפואי המתאים להערכת המקרה.

בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר
אורון
10/02/2020 07:45
בוקר טוב לעורכי הדין. אמא שלי מטופלת בבית חולים באזור הצפון בגלל מחלת הסרטן מזה מספר שנים.
לפני כחוד שוחצי החליפו את התרופה שהיא מקבלת בגלל סיבות תקציביות. התרופה החלופית הובילה להחמרה במצב של אמא ויש לה המון תופעות לוואי.
אחרי שהתלוננו ועשינו הרבה רעש בבית החולים הרופאים "גילו" שיש תרופה תחליפית נוספת, שיותר דומה לתרופה המקורית בהרכב שלה ושוב החליפו את התרופה
ממה שהבנו בבדיקות האחרונות הסרטן התפשט והתקדם ואין נסיגה, כמו שהיתה בתקופה של השימוש בתרופה המקורית, שבה הפסיקו את השימוש!

רצינו לבדוק אתכם מה האחריות של בית החולים במקרה כזה והאם זה יכול להוות עילה לתביעה על רשלנות רפואית, כמובן שהכל בהינתן שהמצב של אמא ממשיך להדרדר.
10/02/2020 10:56
שלום רב,

כדי להעריך אם הטיפול התרופתי במחלת הסרטן של אמך הוא סביר או רשלני והאם התקדמות המחלה נובעת מהתרשלות בטיפול האונקולוגי צריך יהיה לקבל את מלוא התיעוד הרפואי מבית החולים ולערוך יעוץ עם מומחה רפואי בתחום האונקולוגיה. אני סבור כי הצעד הראשון שמומלץ לכם לבצע הינו פגישת יעוץ מסודרת עם עורך דין מנוסה בתחום הרשלנות הרפואית שיוכל לסייע לכם בקבלת התיעוד המלא ובהפניה לאונקולוג המתאים.

בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר
מג'די
06/02/2020 09:37
היי
ב 19 לחודש הייתי בתל אביב ,הרגשתי כאבים חזקים מאוד ברגל..הלכתי לבית חולים מסויים שם..שאלו אותי אם נפלתי או קיבלתי מכה .עניתי להם שלא . הכאב קרה באופן פתאומי..כף הרגל שלי היה ממש מנופח כמו כדורגל...עשיתי צילום רגיל לא הופיע כלום..האורטופד אמר שזה לא בעיה אורטפדית..בסוף הגעתי לרופא כירוגי(אחרי 3 שעות של כאב בלתי נסבל)..אמר לי יכול להיות שיש לך דלקת בגלל מזג האוויר הקר...אמרתי לא אני מרגיש שהכאב ממש עמוק זה לא קשור לעצמות ולא קשור לשום דבר שאתם בודקים..אני מבקש לעשות אולטרסאונד..כמובן שלא הסכים ואמר שכאב כזה צריך מנוחה וילך לבד..נתן לי כדורים נגד כאבים ושוחררתי...

אחרי 5 ימים של אותם כאבים חזקים. פניתי לבית חולים אחר ועל המקום ידעו שיש לי התקף ברגל (פקקת ורידים עמוקים - DVT)
והמצב הזה מסוכן ואם לא מטפלים באופן מיידי יש סיכוי שזה יגיע לראות ויהרוג אותך.

השאילה היא האם יש פה רשלנות רפואית מצד הבית חולים הראשון? במיוחד שהם עשו לי בדיקות שאני לא חושב שצריך לעשות אותם.

תודה מראש
06/02/2020 11:59
שלום רב,

פקקת ורידים עמוקה DVT אכן עלולה לגרום נזקים משמעותים ככל שהיא לא מטופלת במועד. אין לצערי דרך על בסיס התיאור שלך להעריך אם החמצת האבחנה הזו בבדיקה בבית החולים הראשון הינה בשל התרשלות - לצורך כך יהיה צורך לקבל את מלוא התיעוד הרפואי ולהתייעץ עם מומחה רפואי מתאים.
מעבר לכך אם למרבה המזל לא נגרם נזק קבוע חרף ההתרשלות יש לשקול האם המקרה יתאים לתביעת רשלנות רפואית שכן פיצוי ניתן בגין התרשלות שגרמה לנזק ולא בשל ההתרשלות עצמה.

אמליץ על התייעצות מסודרת בפגישה עם עורך דין מנוסה בתחום הרשלנות הרפואית.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
אלינה
06/02/2020 09:34
בוקר טוב עורך דין נכבד,

בתאריך 17.1 הגעתי לבית חולים עם חשד לירידת מים, שלחו אותי הבית בידיעה שלא ירדו לי המים, יום שבת חזרתי בבוקר ונכנסתי לחדר לידה לעובר היה דופק מהיר לאחר בדיקה מחודשת הסתבר שאכן היתה ירידת מים ממושכת , בגלל זה קיבלתי ישירות אנטיביוטיקה והילדה נכנסה ישירות לפגייה וקיבלה גם אנטיביוטיקה בגלל חשד לזיהום עקב ירידת מים ממושכת. זה בקצרה בעם קיימת כאן עילה לתביעה על רשלנות רפואית לפי הניסיון שלכם? בתודה.
06/02/2020 11:55
שלום רב,

ראשית יש טעם בהגשת תביעת רשלנות רפואית אם בשל התרשלות נגרם נזק ממשי ולרוב הכוונה לנזק קבוע. יצירת סיכון שלא התממש או נזק חולף לרוב אינן מצדיקים כלכלית תביעת רשלנות רפואית אשר כרוכה בעלויות משמעותיות ובפרט עלויות חוות דעת רפואיות.

לעיתים כאשר מדובר בתינוקות רכים אין אפשרות לדעת בשלב ראשוני אם חלילה נגרם נזק ולכן אני ממליץ לערוך יעוץ מסודר בפגישה עם עורך דין מנוסה בתחום הרשלנות הרפואית.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
טל
05/02/2020 10:25
רציתי לשאול האם התופעה הזאת נשמעת לכם תקינה ומקובלת והאם כך נהוג בכל בית חולים.

אני מדברת על חוויית הלידה והטרום לידה. הגעתי ללדת באחד מבתי החולים הטובים בארץ הייתי מרוצה בעיקר מהרופאים ועוד. אבל מדוע בכל פעולה חייב שיהיו סטאז'רים?!
בדיקת פתיחה-סטאז'ר
זירוז-מיילדת,מתמחה וסטאז'ר
חדר טרום לידה-סטאז'ר
אפידורל - מיילדת מרדים ו 2 סטאז'רים לסיעוד הם לא הולכים להיות מרדימים אפילו... ( ואני לא יכולה אפילו לומר להם לצאת כי אסור לזוז) וזאת לאחר שביקשתי לא להיכנס לחדר!

לידה פעילה - 7-8 סטאז'רים כמה שהצלחתי לספור ...אולי היו הרבה יותר ( ועוד לידה מכשירנית וטראומטית)

תפרים-כמובן סטאז'ר

והאם דלת חדר הלידה תמיד פתוח לכל העוברים ושבים?!

יש לציין שהשתתפתי בביה'ח זה בקורס הכנה ללידה שם כמובן הציגו בפני תמונה בה אני יכולה לבקש שלא יכנס אף סטאז'ר ובחדר מלבד המלווה שלי יש מיילדת או רופא כמובן ולא מליון איש.

ידוע לי שאיני חייבת להסכים לזה אך בכל זאת חלקם עשו לי 'פרצוף' וחזרו לחדר הלידה שוב ושוב למרות שביקשתי לצאת מהחדר ושאין לי צורך בהם. בעודי כאובה מהצירים לאחר לילה שלם של סבל מצירים חזקים ודאגה לשלום העובר שהיה במצוקה.

אפשר לקחת עורך דין ולתבוע את בית החולים במקרה כזה? מרגיש לי שזה לא בסדר ואני בטוחה שאם היה קורה אסון בגלל כל הסטאז'רים חס וחלילה כולם היו מתנערים מאחריות. מה אתם מציעים לעשות?
05/02/2020 13:12
שלום רב,

אני בהחלט יכול להבין את חוסר הנוחות שחשת מהחשיפה שלך במהלך הלידה לסטאג'רים רבים. איני בטוח עם זאת כי נושא זה יתאים לתביעה כנגד בית החולים. ראשית איני מקל ראש בתחושות שלך בעניין זה אולם כדי לקבל פיצוי ממשי יש להוכיח נזק מוחשי ונראה לי כי במקרה זה ספק אם הפיצוי יהיה משמעותי.
מעבר לכך כפי שציינת יש לך את הזכות תמיד לבקש מהסטאג'רים לצאת ולא להיות נוכחים בטיפול, גם אם הם מביעים אי שביעות רצון מכך או עושים 'פרצופים' או אפילו חוזרים בהמשך שוב ואת נדרשת לבקש מהם שוב לצאת.

בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר
ריאן
04/02/2020 14:44
בהיהס של בני בוצעו חיסונים נגד שפעת.
אני לא הסכמתי שיחוסן, ואף רשמתי מכתב שאומר שאני מסרבת לחיסון. עפ הנל, הילד חוסן.
אף אחד מביהס /משרג הבריאות/מרפאה לא פנה אליי מאז כדי להתנצל אפילו.
הקשר היחיד היה מול המחנכת שלא הייתה באותו יום ומבירור שעשתה נאצר לה שהאחות המחסנת" לא שמה לב" .
מוסיפה כי כשהאחות ביקשה לחסן אותו- הילד אמר לה במפורש שאמא לא אישרה, והיא אמרה לו שכן. (האם זו לא נורה אדומה לבדוק את העניין פעם נוספת?)
אני מעוניינת לפעול משפטית נגדם.
אשמח לדעת בכלל האם יש לי מה לעשון בנידון.
04/02/2020 17:05
שלום רב,

מתן טיפול רפואי ובכלל זה חיסון לקטין ללא הסכמת ההורים בוודאי אינו תקין ומהווה הפרה של סטנדרט רפואי.

עם זאת איני בטוח שהמקרה יתאים לתביעת רשלנות רפואית שכן אם אני מבין נכון מהפניה לא נגרם נזק בפועל אשר ניתן להוכחה. אפשר ככל הנראה יהיה לקבל פיצוי בגין מה מה שנקרא 'פגיעה באוטונומיה' בגין ביצוע החיסון אולם למיטב הערכתי לפי הפרטים החלקיים שמסרת לא יהיה מדובר בסכום משמעותי.

מציע בכל מקרה לערוך התייעצות מסודרת עם עורך דין בפגישת יעוץ בה ימסרו מלוא הפרטים ותקבלו יעוץ מלא.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
יעלה
03/02/2020 14:42
פניתי למשרד המשפטים ולא ידעו לאיזה עורך דין להפנות אותי...

אולי תדעו:

אחרי שהתברר לרופא שסיפרתי על שגיאה שלו בקבוצת תמיכה לחולים - פתאום ביטל לי ניתוח ברגע האחרון ודוחה לי תאריך כל פעם.

הסבל והכאב רבים אך הרופא והנהלת הביהח אליהם פניתי בנושא מגבים איתו בתרוצים שונים מתחמקים מאחריות ובעצם פוגעים בבריאותי בעיקוב הניתוח.

עונש גופני בגלל מה שסיפרתי מחוויותי בקבוצת התמיכה של החולים.

מתברר שנרשמה אחות מהמחלקה לרגל אחרי חוות דעת של חולים. ניגשה ואמרה לי שראתה ויודעת כרמז להשתיק אותי. השאר הסטוריה.

יש לי ראיות חלק מוקלט חלק במייל.

למי להפנות?

האח הגדול והעונשים בביהח ציבורי לא מוצא חן בעיני.
04/02/2020 15:05
שלום רב,

אני סבור כי כדאי לפנות לעורך דין אשר תחום עיסוקו זכויות של מטופלים מול קופות חולים ובתי חולים. יש עורכי דין אשר זהו תחום עיסוקם.

בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר
מור
03/02/2020 14:34
שלום וברכה, שאלה בנושא רשלנות רפואית.
עברתי ניתוח לפני חודש, ניתוח שנחשב קל (98 אחוזי הצלחה, יומיים החלמה בממוצע). ההקלה אמורה להיות תוך ימים ספורים. לא חשתי בטוח ואחרי 10 ימים התחילו כאבי תופת ותופעות מוזרות, חזרתי למנתח שם אמר שהוא שעשה איזשהי פעולה שלא רק שלא פתרה את הבעיה אלא יצרה אחת נוספת.

הלכתי לביקורת אצל רופא מומחה אחר שהיה המום ואמר שאכן הפעולה שהמנתח עשה לא קשורה בכלל לניתוח.

ביקשתי הסבר אבל הוא אמר שהוא לא מבקר עבודה של רופא אחר.

שאלותי:

1. אם חתמתי על מסמכים לפני הניתוח שמסירים אשמה מהרופא תקפים במקרה כזה?

2. האם יש על מה לתבוע ואם כן אשמח לדעת מה הפרוצדורה.

3. ברור לי שדרושה חוות דעת רפואית לתביעה אך כיצד אפשר למצוא רופא שיהיה מוכן לבקר ובמידת הצורך להאשים ברשלנות רופא אחר?

אני מבקשת לדעת האם לעורכי הדין שלכם יש ניסיון בתביעות במקרים דומים לשלי.
04/02/2020 13:42
שלום רב,

החתימה על טפסי הסכמה לניתוח לפני הניתוח בניגוד לאמונה הרווחת אינה מסירה מהרופא המנתח כל אחריות אלא באה להביע את הסכמת המטופל לניתוח ואישורו כי קיבל הסבר על הסיבוכים האפשריים.

אם מתברר כי הניתוח בוצע באופן רשלני וגרם לנזק החתימה על טופס ההסכמה לא תסייע לרופא.

כדי לבחון את המקרה בצורה רצינית יהיה צורך לקבל את מלוא התיעוד הרפואי ולקבל חוות דעת רפואית ממומחה רפואי רלבנטי. עורכי דין מנוסים בתחום הרשלנות הרפואית נמצאים בקשרי עבודה עם מומחים רפואיים אשר מוכנים לערוך חוות דעת בנושאי התמחותם ככל שהם סבורים כי אכן התגלתה התרשלות בטיפול.

טיפלנו ואנו מטפלים בתיקים רבים אשר עניינם סיבוכים בניתוחים, לא פירטת על איזה ניתוח מדובר.

אם לאחר איסוף התיעוד והתייעצות עם מומחה רפואי יתברר כי אכן הייתה התרשלות בטיפול שגרמה לנזק ניתן יהיה להגיש תביעה לפיצויים על בסיס חוות הדעת הרפואית.

בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר
נועם
29/01/2020 16:06
שלום

אנחנו לפני תביעת רשלנות רפואית בגלל נזקים חמורים שגרמו לאשתי בניתוח, באחד מבתי החולים המובילים בארץ. מאז הניתוח המצב שלה מאד הדרדר. היא מטופל כיום על קו ישראל גרמניה, שם מטפל בה אחד מומחים הגדולים בעולם בתחום הפגיעה שלה (כפי שאתם רואים אני חוסך כרגע בפרטים מזהים).

במסגרת ההכנות שלנו לתביעה ולאחר שהבנו כי נצטרף להביא חוות דעת של מומחה רפואי, שאלנו את המומחה בגרמניה האם יוכל לתת חוות דעת כזאת, והוא כמובן הסכים.

לא הצלחתי למצוא בשום מקום כל מידע לגבי הבאת חוות דעת שכזאת, כל עוד ברור שמדובר במומחה בעל שם עולמי. אבקש לשמוע את חוות הדעת שלכם על האפשרות לצרף לתביעה חוות דעת של מומחה רפואי מחו"ל.
02/02/2020 17:59
שלום רב,

אין מניעה מלצרף חוות דעת של מומחה רפואי זר כבסיס לתביעת רשלנות רפואית. יש לקחת בחשבון עם זאת כי לרוב מדובר בהליך יקר למדי בהשוואה לקבלת חוות דעת ממומחה רפואי ישראלי, יש צורך בתרגום התיעוד הרפואי ואם יש צורך בעדות לממן את הגעתו ושהייתו של המומחה.

ככלל אני ממליץ לפנות תחילה לעורך דין מנוסה בתחום הרשלנות הרפואית ולהתייעץ עמו לגבי המקרה לפני שמששלמים עבור חוות דעת רפואית. עורך דין מנוסה בתחום הרשלנות הרפואית יוכל בחלק גדול מהמקרים לכוון את הלקוח בצורה מדויקת איזו חוות דעת נדרשת וכו'. נתקלתי יותר מפעם אחת בלקוחות שפנו אלי לייצוג כשהם מצוידים בחוות דעת רפואית אשר עלתה להם סכומי כסף משמעותיים והתברר כי היא אינה מועילה לביסוס התביעה.

בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר
מיקו
28/01/2020 13:45
אישתי עברה ניתוח בעקבות אפנדציט שהתפוצץ.
במהלך הניתוח שאמור היה להימשך שעה וחצי ונמשך 7 שעות שבו ניקבו בטעות 2 חורים במעי הדק, תפרו אותם והוציאו את האפנדציט בחלקים.

לאחר שנה אישתי עברה ניתוח נוסף עקב חסימת מעי דק שנמשך גם הוא 11 שעות במקום סדר גודל של שעה, בניתוח הזה גם כן הוציאו אפנדציט שלם ותקין.

בשתי הדוחות בשתי בבתי חולים השונים
רשום שהוצאה האפנדציט. עד היום לא ידוע מה הוציאו בניתוח הראשון או השני...

יש עילה כלשהי לתביעה?
איתמר
02/02/2020 09:13
צריך במומחה יראה ויבדוק את זה.
בתביעות רשלנות רפואית רק רופא יכול לדעת אם ההליך הרפואי היה רשלני או לא - יש מקרים שהרשלנות ברורה, אבל לפעמים גם מקרים שנראים כרשלנות בדיעבד, מתבררים כלא רשלניים ואי אפשר לתבוע אף אחד.
02/02/2020 17:53
שלום רב,

התיאור נראה מוזר כי תוספתן יש כמובן בדרך כלל רק אחד. אין דרך להעריך אם הייתה התרשלות בטיפול ללא עיון בתיעוד הרפואי המלא והתייעצות עם מומחה רפואי מתאים - במקרה זה רופא כירורג.
מוזמנים ליצור עמנו קשר לייעוץ פרטני.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
ענת
02/02/2020 09:01
שלום
הבת שלי נפלה בגן ונחתכה בקרקפת בגלל דימום מהראש הוזמן לה אמבולנס והומלץ על פינוי להדבקת החתך. נקראתי מהעבודה לגן לצורך הפינוי, האמבולנס לקח את שתינו לחדר המיון שם היא טופלה ושוחררה כעבור שעתיים. היא הרגישה מצוין ולמרות זאת השארתי אותה בבית יום לאחר המקרה כדי חלילה שלא תיקלע למצב בו שוב היא נופלת על החתך הרגיש ופותחת אותו שוב (השארתי אותה על דעת עצמי ללא המלצה רפואית) .
"אנשים" אומרים לי שעליי לתבוע את הביטוח .
הייתי רוצה להבין מה זה אומר . מה זה נותן ?
תודה לאל הנזק הפיזי מאוד קטן וטופל כראוי , האם יש על מה לתבוע פה ובמה זה כרוך ?
(כמובן שלא שילמתי עבור האמבולנס וגם לא עבור הטיפול בחדר המיון, לא יודעת אם קשור אבל אני פרסונל של אותו בית חולים ולכן לא משלמת בהגיעי לחדר מיון)
אשמח לדעת למה מתכוונים אותם אנשים , כי הם לא יודעים להסביר את עצמם חוץ מזה ש"כדאי לי" .
תודה מראש
אודי
02/02/2020 13:46
במידה ומדובר בילדה בת שלוש ובגן עירוני, אזי היא מבוטחת במסגרת פוליסת תאונות אישיות למשך כל שעות היממה, ושבגינה ניתן לקבל פיצויים על ימי מחלה ונכות. כמו כן, ניתן לתבוע את הגן מבחינת ביטוח צד שלישי, במידה וקיימת אשמה מצד הגננת או צוות הסייעות לגבי קרות אירוע התאונה.
02/02/2020 17:48
שלום רב,

ניתן להגיש תביעה לפוליסת תאונות אישיות של הרשות המקומית אך זו מעניקה פיצוי אם נגרם נזק קבוע העולה כדי נכות. אם התאונה אירעה בשל התרשלות של הגננת / תחזוקת הגן ניתן לשקול תביעת נזיקין.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
אורטל
26/01/2020 16:53
9 ימים אחרי ניתוח קיסרי הולכת להוריד סיכות.

בזמן שהאחות בודקת אותי פתאום קופצים עליי 2 רופאים.

את מרגישה טוב אין לך חום? מרגישה מעולה....

טוב מפה את עולה במידי למיון שאלתי את הרופא מה קרה ? הוא עונה לי תקשיבי מזל שאת בחיים עדיין את עם זיהום חמור בניתוח וחייבת ללכת לבית חולים
ואני בוכה איך אני יעזוב בבית 3 ילדים שרק ליפני שבוע וחצי חזרתי הביתה אחרי אישפוז וניתוח.

מתחננת אליו דר תן לי אנויביוטיקה שאני ישתה והוא מסרב ודורש מיד ללכת למיון...

הגעתי לחדר מיון מיד העבירו אותי לחדר עם בידוד מגע ומחוברת לאינפוזיה! מאושפזת כרגע עד הודעה חדשה.

אחרי שדיברתי קצת עם חברות, אמרו לי שזאת רשלנות רפואית וכדי לי לברר על תביעה. לכן אני מבקשת לשמוע מהעורכי דין שלכם בנושא והאם אתם חושבים שאפשר לתבוע על המקרה?
26/01/2020 20:06
שלום רב,

כדי להעריך אם הזיהום שנגרם לך הואר תוצאה של התרשלות בניתוח הקיסרי או בהמשך במעקב צריך יהיה לקבל את מלוא התיעוד הרפואי ולהתייעץ עם מומחה רפואי מתאים. זיהום הינו אחד מהסיבוכים המוכרים של ניתוח (גם ניתוח קיסרי) ולכן העובדה שהתרחש זיהום אינה מלמדת בהכרח על התרשלות בטיפול. כמובן שיהיה צורך גם לבחון את היקף הנזק כדי לשקול אם יש מקום לתביעה.

בברכת בריאות והחלמה מהירה,
עורך דין עופר סולר


  <<    2    3   4   5    6    >>  

:עבור אל עמוד

הערכת סיכויי תביעה

פנה/י עכשיו לצורך הערכה מדוייקת של סיכויי התביעה בשיתוף מומחה רפואי מוביל:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

סקירה משפטית עדכנית:

31 במרץ 2024

אי הפניה לביצוע בדיקת ממו...

רשלנות רפואית של רופא משפחה שלא הפנה בזמן אישה לביצוע בדיקת ממוגרפיה, מה שגרם לאיחור באבחון סרטן השד...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות בניהול לידה הובילה...

עורך דין עופר סולר מביא לפנינו תיאור תביעה שהוגשה בגין רשלנות בניהול לידה, אשר גרמה לקרע ברחם והובילה לצורך בכריתתו של הרחם...

קרא עוד

31 במרץ 2024

אוסטאומיליטיס בעקבות זיהו...

תקציר פסק דין שבוחן האם זיהום שהתפתח לאחר ניתוח גרם לאוסטאומיליטיס ובעקבות כך לכריתת שתי אצבעות רגליו של התובע...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות בניתוח בקע מפשעתי ...

תובע הסובל מלידה מטמירות אשכים טען כי רשלנות בניתוח בקע מפשעתי שעבר פגעה בכושר הפריון שלו - להלן תקציר פסק הדין והכרעת ביהמ"ש.

קרא עוד

31 במרץ 2024

אי גילוי תסמונת דאון במהל...

עורך דין עופר סולר מביא לפנינו סקירת פסק דין בעניין אי גילוי תסמונת דאון בעת הריון והסבר אודות חובותיו של הרופא המטפל במעקב ההריו...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות רפואית לפני צינתור לב

תקציר פסק דין העוסק בטענות תובע, כי לא ניתנו לו הסברים מספקים טרם ביצוע הליך צינתור לב, חוות דעת המומחים הרפואיים והכרעת ביהמ&quo...

קרא עוד

31 במרץ 2024

חובת מתן הסבר לפני ניתוח ...

עורך דין עופר סולר מביא לפנינו דוגמא לרשלנות רפואית בניתוח הרניה ומתייחס לחובת ההסבר על סיבוכים אפשריים בניתוח...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות רפואית באבחון דלקת...

סקירה משפטית שבוחנת האם רשלנות חדר המיון של בי"ח קפלן גרמה לאיחור באבחון דלקת התוספתן אצל נערה, שגרמה לבסוף להתנקבות שלו.

קרא עוד

31 במרץ 2024

אי אבחון חוסר קורפוס קלוסום

פרשנות חשובה ומעניינת של פסק דין המתאר מקרה של רשלנות רפואית חמורה בסקירת מערכות שגרמה לאי אבחון של חוסר בקורפוס קלוסום...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות בטיפול בדמם לאחר ל...

עורכי הדין שלנו מביאים לפניכם תקציר פס"ד ופרשנות משפטית על מקרה של רשלנות רפואית בטיפול בדימום לאחר לידה, שהובילה לכריתת רחם.

קרא עוד

31 במרץ 2024

הגשת תביעת רשלנות רפואית ...

הגשת תביעת רשלנות רפואית - סדר ההליך לצורך הגשת תביעת רשלנות רפואית עד למועד פסק דין...

קרא עוד

31 במרץ 2024

תסחיף מי שפיר Amniotic fl...

על תסחיף מי שפיר Amniotic fluid embolism ומקרי רשלנות רפואית בלידה ומיד אחריה...

קרא עוד

31 במרץ 2024

תביעה לנזק גוף בעקבות ליד...

הוריו של תינוק אשר נולד בלידת ואקום טענו כי נזקי גוף שנגרמו לו אירעו כתוצאה מביצוע הלידה באופן מכשירני - לחצו לקריאת תקציר פסק הד...

קרא עוד

31 במרץ 2024

1 מכל 7 מקרי אוטיזם ניתן ...

מעל 15% מכלל מקרי האוטיזם נובעים בשל פגיעה גנטית מוכרת, שניתן לראוי לאבחן בעובר, כבר בחודשי ההריון הראשונים. מחובתו של רופא הנשים...

קרא עוד

31 במרץ 2024

האם מותר לקחת את התרופה ה...

כמעט כל אשה בהריון נתקלת לאורך תשעת החודשים בשאלות לגבי נטילת תרופות בהריון. התשובות מורכבות, חשובות ולעיתים אינן חד משמעיות וברו...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות רפואית בלידה - לפנ...

עורך הדין עופר סולר מנהל את משרד עורכי הדין המוביל בישראל בייצוג נפגעי רשלנות רפואית בלידה, לצורך הגשת תביעת פיצויים בשל נזקים שנ...

קרא עוד

31 במרץ 2024

פגיעה במבנה הכרומוזום: חש...

נכון למועד כתיבת שורות אלו ניתן לזהות בבדיקות גנטיות, כבר בתחילת ההריון, מאות פגיעות ושינויים במבנה הכרומוזומים של העובר וזכותם ש...

קרא עוד

03 באפריל 2024

הכירו את רוט סולר - תביעו...

רוט סולר - תביעות ביטוח הנה פירמה פורצת דרך, שמעדכנת גרסה בעולם המשפט וקובעת סטנדרט חסר תקדים, באמצעות הצגת פתרון השוזר את העלית ...

קרא עוד

פניה לעורך דין

עורכי הדין שלנו עומדים לרשותך בכל שאלה ובכל מקרה של חשש מרשלנות רפואית:

אני רוצה להתייעץ >>

טלפון: 03-381-2222

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 24