חייג/י לקבלת ייעוץ אישי:   03-381-2222

פורום רשלנות רפואית


נושא
מחבר
תאריך ושעה

ערן
14/01/2014 04:22
הגעתי לטיפול אצל רופא שינים עבור שתל שעלי לבצע ובסופו אמר לי הרופא שהוא עקר לי שן בגלל שהוא הבחין שמצבה לא טוב... אני הגעתי לטיפול מסויים ופתאום אני מגלה שהרופא יקר לי שן ללא ידעתי או הסכמתי. האם אני יכול לעשות משהו בנדון?
14/01/2014 12:26
שלום רב,

כל טיפול רפואי בוודאי טיפול כמו עקירה מחייב מתן הסבר על ידי הרופא טרם ביצוע הטיפול וקבלת הסכמה מצד המטופל טרם ביצוע הטיפול.
אם לא התקבלה הסכמה ובוצע טיפול רפואי ניתן עקרונית לקבל פיצוי בגין מה שקרוי 'פגיעה באוטונומיה' כלומר על עצם אי קבלת ההסכמה.
אם יתברר כי הטיפול הרפואי עצמו גרם לנזק ניתן לקבל פיצוי גם על הנזק שגרם הטיפול.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
דוד
13/01/2014 10:21
אישתי עברה לידה ראשונה שהסתבכה ובסופה נוצר קרע חמור אצל אשתי ונעשו לה תפרים, ועכשיו נאמר לנו שכל לידה עתידית תעשה בניתוח קיסרי, ושזה בלתי אפשרי ללדת לידה רגילה שוב. התינוק שנולד שקל 4.300 האם אי יכולת להביא ילד ללא ניתוח קיסרי הינה סיבה מספקת לתביעת רשלנות רפואית?
14/01/2014 12:12
שלום רב,

ראשית כדי לבחון אפשרות של תביעת רשלנות במקרה זה יש צורך לבחון את מלוא התיעוד הרפואי ולהתייעץ עם מומחה בתחום הגניקולוגיה והמיילדות האם התרחשות הקרעים בלידה במקרה זה הם תוצאה של התרשלות בלידה.
מעבר לכך יש גם לשקול את נושא הנזק - איני משוכנע שהצורך בניתוח קיסרי בלידות הבאות די בו כדי להצדיק כלכלית הגשת תביעת רשלנות רפואית בשקילת עלויות ניהול התביעה אך מול הפיצוי הצפוי.
כאמור קודם לכן יש לבחון אם יש עילה לתביעה במקרה זה שכן התוצאה כשלעצמה של סיכוך וקרעים בלידה אינה אוטומטית מלמדת על התרשלות.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
אבישי
13/01/2014 12:19
קרתה לי תאונת דרכים כאשר חניתי בחניית נכים בצד בדרך בכביש עירוני וזאת כדי לתת עזרה לילד שלי שלא הרגיש טוב, בואתו זמן היינו בדרך לבית חולים.

בזמן שירדתי מהאוטו פגע רכב באוטו שלי וגרם לכך שהרכב שלי מחץ אותי למדרכה בעקבות כך נשברה לי הרגל ועוד כמה חבלות יבשות בגוף.

האם אני תובע רק את הביטוח שלי? או שאני יכול לנסות לתבוע גם את קרנית?
14/01/2014 12:05
שלום רב,

התשובה טמונה במידה רבה מאד בשאלה אם העצירה של רכבך תוגדר כחניה או כעצירה וכן אם עצירת הרכב נעשה במקום אשר היווה סיכון תעבורתי.
אני מציע כי תערוך יעוץ מסודר עם עורך דין מנוסה בתחום לאחר שתמסור לו את מלוא הפרטים המדוייקים ואז ניתן יהיה לגבש אסטרטגיה ברורה באשר לזהות הנתבעת.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
רחל
13/01/2014 17:55
שלום ילדתי בניתוח קיסרי ושוחררתי לביתי לאחר כשבועיים הבחנתי בבליטה בבטני, כאשר הגעתי לרופא לבדיקה נאמר לי שיש לי בקע ושזה קורה בעקבות ניתוח קיסרי, האם זה נכון? האם זה אחת מההסיכונים הקיימים בניתוח קיסרי?
14/01/2014 11:47
שלום רב,

בכל ניתוח בטן ובוודאי בניתוח קיסרי קיים סיכון להתרופפות של שרירי הבטן עקב הניתוח ולהיווצרות בקע.
עצם היווצרות הבקע אינו מלמד על התרשלות בטיפול או בביצוע הניתוח.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
ניסים
14/01/2014 11:32
למה החוקרים של חברות הביטוח מתחקרים בד"כ גם משפחה ושכנים של הנפגע בתאונה? והאם הם מקליטים אותם גם?

ואם הנפגע לא בקשר טוב אם משפחתו או אם נגיד יש לנפגע שכן שרוצה להתנקם בו ואומר דברים לא טובים עבורו..מה זה נותן בכלל התחקיר אם יש היום תיעוד רפואי לכול דבר?
באיזה זמן של התהליך מזמנים את הנפגע לענות על כול מיני שאלות של החברת ביטוח או השופט או שהנפגע מצהיר הכול במעין שאלון?ומה קורה אם האדם לא זוכר הכול או בטעות נתן מידע שגוי על משהו?
14/01/2014 11:42
שלום רב,

העלת מספר שאלות אשר אנסה להתייחס אליהן.

באשר לחוקרים - במרבית התיקים של נזקי גוף חברת הביטוח מפעילה חוקריפ פרטיים על מנת לקבל גרסה 'לא ערוכה' מצד הנפגע וכן התרשמות של קרובים לו. לא כל מה שנאמר על ידי נחקרים מייד מתקבל כאמת מוחלטת בפרט אם הוא סותר תיעוד רפואי.

במהלך ניהול התיק מועבר אל התובע (הנפגע) בדרך כלל שאלון מטעם עורך הדין של הנתבעת (חברת הביטוח) עליו מתבקש התובע לענות ובנוסף אם התיק לא מסתיים בפשרה התובע נותן תצהיר עדות ראשית בו הוא מפרט את מלוא הנתונים הנדרשים.

רצוי בטרם מתן תשובות או הצהרה לבחון את העובדות היטב כדי להינמע מתשובות לא מדוייקות.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
נועם
12/01/2014 02:34
לפני כשלושה חודשים הייתי מעורב בתאונת דרכים שלאחריה פוניתי באמבולנס לבית החולים שם נקבע שאני סובל רק ממכות יבשות ולא יותר מזה. בנתיים עבורו שלושה חודשים והגב פשוט לא מפסיק לכאוב לי, האם יש אפשרות לתבוע את הביטוח על הכאב המתמשך גם כאשר הרופאים אומרים שהם לא רואים שום דבר חריג?
14/01/2014 11:38
שלום רב,

העובדה כי אין ממצא אובייקטיבי אשר מסביר את הכאבים בגב אינה שוללת תביעה בגין הנזק במיוחד כאשר חלק ניכר מנפגעי תאונות דרכים סובלים מפגיעות הקרויות בעגה המקצועית 'צליפת שוט' אשר אינה בהכרח נותנת סימנים בבדיקות הדמיה.
אמליץ שתפנה בהקדם אל עורך דין מנוסה בתחום נזקי גוף על מנת שיסייע לך במיצוי זכויותך אל מול חברת הביטוח.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
לי
12/01/2014 18:58
שלום,
בת 29. יש לי ילדה בת 4 - הריון טבעי. בהריון השני הטבעי, לעובר הפסיק הדופק בשבוע 11 ונאלצתי לעבור גרידה. זה קרה בינואר בדיוק לפני שנה.
מאז עברתי היסטרוסוקופיה ניתוחית להוצאת שארית מהגרידה, שבמהלכה התגלה גם נקב ברחם בשלבי התאחות.
לאחרמספר חודשים ביצעתי היסטרוסקופיה ניתוחית נוספת להסרת הידבקות ליד חצוצרה ימין. לפני כשבוע ביצעתי צילום רחם , כי טרם הצלחנו להיכנס להריון, והתגלה שחצוצרה ימין סתומה, ניסו לפתוח אותה אך עדיין לא ברור אם נפתחה.אצטרך לעשות בדיקה נוספת.
האם יש לי עילה לתביעת בית החולים בו עשו לי את הגרידה?
תודה.
13/01/2014 10:17
שלום רב,

על פניו נראה כי המקרה בהחלט מצריך בירור רציני. בחלק מן המקרים גרישה אשר מבוצעת באופן לא נכון עלולה לגרום לנזק לרחם עד למצב של נקב והדבקויות בשלב מאוחר יותר הגורמות לפגיעה בפוריות.
איני יכול לצערי רק על בסיס התיאור שנתת בפנייתך להעריך אם אכן במקרה זה התגלתה התרשלות בגרישה שעברת. כדי לבחון את המקרה יהיה צורך לקבל את מלוא התיעוד הרפואי ולהתייעץ עם מומחה רפואי בתחום הגניקולוגיה והמיילדות כדי להעריך מה אירע בעת הטיפול והאם התגלתה סטייה מסטנדרט רפואי סביר כמו גם הערכה של הנזק.

אני ממליץ בתור שלב ראשון לפנות אל עורך דין מנוסה בתחום הרשלנות הרפואית שיוכל לסייע באיסוף התיעוד הרפואי ובהתייעצות עם מומחה רפואי.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
אינה
12/01/2014 10:43
סבתי מתגוררת בבנין בו יש 26 משפחות, לפני שבועיים וחצי בעת יציאה מהבית יא נפלה בגלל חור בשביל הגישה לבניין (שביל שמוביל לחנייה) בעקבות הנפילה הרגל שלה נשברה והיא סובלת מכאבים רבים מאחר ויש לה בריחת סידן. מאז הנפילה היא אינה יוצאת מהבית והרופא אמר שבגלל גילה יקח זמן רב עד שיוכלו להוריד את הגבס. האם זו באחריות וועד הבית?
13/01/2014 09:55
שלום רב,

ראשית אני ממליץ לצלם את מקום הנפילה ואת המפגע.
אם הנפילה אירעה בשוח אשר הינו בבעלות הבניין ובאחריות ועד הבית לתחזקו ואם מדובר במפגע משמעותי אשר אכן עלול לגרום לנפילה הרי שיתכן שניתן לייחס אחריות לועד הבית.
אני ממליץ כי לאחר שתצלמי את מקום התאונה שתפני לעורך דין מנוסה בתחום נזקי גוף להערכת סיכויי התביעה.

בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר
תומר
09/01/2014 07:13
בני ואני הגענו לחוף, תוך כדי משחק בני החליט שהוא רוצה לקפוץ משובר הגלים אל החוף, (גובה נמוך מאוד). אך לאחר הקפיצה הוא נפל על בקבוק שבור מה שהוביל ל 10 תפרים בכף הרגל. רציתי לדעת האם מקרה שכזה הוא באחריות העירייה?
12/01/2014 10:14
שלום רב,

אם מדובר בחוף מוכרז ומסודר אשר ניקיונו באחריות העירייה אפשר לבחון את המקרה. יש עם זאת לקחת בחשבון כי בהתאם לפסיקה אין אפשרות לצפות מהעירייה או הגורם האחראי לניקיון כי שטח החוף יהיה נקי בצורה סטרילית בכל שעה משעות היממה.

אני מציע כי תפנו בצורה מסודרת אל עורך דין מנוסה בתחום הנזיקין כדי להעריך את סיכויי התביעה במקרה זה וכן את כדאיותה הכלכלית.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
לחצן מצוקה
ענבל י
10/01/2014 04:17
אימי מתגוררת רחוק מאיתנו ולכן דאגנו ללחצן מצוקה בביתה, לפני כחודש אימי חשה ברע והזמינה רופא בלחצן, הרופא הגיע לאחר ארבע שעות והורה לפנותה לבית החולים, באמבולנס קיבלה אימי אירוע וכל ניסיונות ההחייאה כשלו והיא נפטרה. שאלתי היא האם אני יכולה לתבוע את החברה שאנו משלמים לה מידי חודש עבור שירות רפואי בשעת חירום, זה לא נראה לי הגיוני שאדם שלוחץ על לחצן מצוקה מקבל שירות רק לאחר ארבע שעות, כאשר ידוע שזהו לחצן מצוקה. אני לא מצליחה להפסיק לחשוב שאולי אם היה פונה לפינוי אמבולנס באופן פרטי היא עדין היתה איתנו.
12/01/2014 10:11
שלום רב,

אני משתתף בצערך על פטירת אימך.

מדובר במקרה מורכב אשר לצערי הפרטים שסיפקת אין בהם די להעריך באופן רציני אם אכן אירעה בו התרשלות בטיפול והאם היו סיכויים ריאלים לתוצאה שונה מהתוצאה הטראגית של מות אימך ז"ל.
יהיה צורך לבחון את החוזה שנחתם עם החברה שמספקת את שירותי ביקורי הרופא ולראות מהו טווח הזמנים המוגדר שם לביקור של רופא לאחר הזמנתו בעזרת לחצן המצוקה. יהיה גם מקום לבחון את נסיבות פטירת אימך עקב האירוע בדרך לבית החולים ולנסות ולהעריך האם טיפול מוקדם יותר בבית חולים אן החייאה בבית חולים היה בהם כדי לשנות את התוצאה ולהעלות בצורה משמעותית את הסיכויים להציל את אימך ז"ל.

כדי לבחון את כל האמור לעיל יהיה צורך להזמין את התיעוד הרפואי המלא של אימך ז"ל ולהתייעץ עם מומחה רפואי מתאים בסיוע עורך דין מיומן בתחום.

בברכה,
עורך דין עפר סולר
חגי מתל אביב
10/01/2014 17:15
אבי עבר ניתוח מעקפים, הניתוח עבר בהצלחה אלא שלאחר מספר שעות החל דימום פנימי שגרם למותו, מסתבר שאחד הסגירות של הניתוח נפתח וזה מה שהוביל לדימום. האם יש במקרה זה עילה לתביעת על רשלנות?
12/01/2014 10:05
שלום רב,

דימום לאחר ניתוח, בוודאי ניתוח מורכב כמו ניתוח מעקפים הינו אחד מסיבוכי הניתוח ולא כל התרחשות של סיבוך כזה הינה בהכרח תוצאה של רשלנות רפואית.

כדי לבחון ברצינות את המקרה ולהעריך אם במקרה זה הדימום היה יכול להמנע בטיפול נכון וסביר יהיה צורך לקבל את מלוא התיעוד הרפואי ולהתייעץ עם מומחה רפואי בתחום ניתוחי לב-חזה כדי להעריך את המקרה.

מאחל לך שלא תדע עוד תער,
עורך דין עופר סולר
לילי
11/01/2014 06:56
הגעתי אם בעלי וילדי לבלות סופש באוהלים בחוף הים, ילדתי הקטנה זחלה על החול, שלפתע החלה לצעוק, כאשר ניגשנו אליה גילינו כוויות רציניות ביצידה ורגליה, מסתבר שמישהו הדליק אש באחד החביות המוצבות בחוף, וכנראה לאחר שהאש כבתה אדם אחר לקח את החבית אך החול תחתיה היה רותח. לביתי נוצרו כוויות קשות ושלפוחיות, סבל רב לילדה כל כך קטנה. האם אני יכולה להגיש תביעה כנד מחזיקי החוף על רשלנות?
12/01/2014 10:02
שלום רב,

בפסיקה אשר מטילה אחריות על מתחזק מקרקעין קובעים בדרך כלל גבולות לאחריות בהתאם לסטנדרטים סבירים. קשה לי להעריך אם ניתן להטיל על מחזיק החוף חובה לבדוק מקרים כאלו שנעשו על דעת מבקר וקשים לבדיקה או לצפייה מראש.

אני מציע כי תערכי יעוץ מסודר עם עורך דין מנוסה בתחום נזקי גוף כדי לשקול את סיכוי התביעה.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
גלעד
11/01/2014 09:48
הלכתי אם בני לגן השעשועים בו יש מתקן של מעין חישוקים, המתקן היה מעט שבור וכאשר בני טיפס עליו (באותו הזמן לא הבחנתי באי תקינות המתקן) הוא נחבל ונהיה לו חתך עמוק שדרש תפרים. האם זהו נזק ששווה לתבוע פיצוי עבורו?
12/01/2014 09:46
שלום רב,

ראשית אמליץ לצלם את המתקן השבור אם לא עשיתם זאת עד כה.
שנית - כדאי אולי להמתין פרק זמן של מספר חודשים ולבחון אם נותרת צלקת במקום החתך. אפשר לשקול פניה אל עורך דין מנוסה בתחום נזקי הגוף שיוכל אולי לנהל מו"מ עם הגורם האחראי על תחזוקת הגן והמבטחת שלו מבלי להגיש תביעה כדי לקבל פיצוי ראוי על הנזק.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
ירון
09/01/2014 04:06
לקחתי את ביתי לרופא משפחה שאמר שהילדה סובלת מוירוס ולכן החום. כמה ימים לאחר מכן הגעתי שוב אל רופא המשפחה ומאחר ולא נראה שיפור במצבו של הילד, גם בבדיקה זו נאמר שזה וירוס שיחלוף בעוד מספר ימים. לבסוף כשהחום עלה מאוד הגענו למיון בלילה שם נאמר שהילד סובל מדלקת ריאות. האם זו רשלנות של רופא המשפחה?
12/01/2014 09:43
שלום רב,

קשה מאד לקבוע רק על סמך התיאור שנתת האם האבחנה של רופא המשפחה כי מדובר בוירוס כאשר בדיעבד התגלתה דלקת ריאות הינה בגדר התרשלות בטיפול. כדי לברר זאת יהיה צורך לקבל את מלוא התיעוד הרפואי ולהתייעץ עם מומחה מתאים בתחום רפואת ילדים או רפואאה פנימית.
לא כל שגיאה באבחנה רפואית הינה בהכרח התרשלות בטיפול ויש גם לבחון את ההתנהלות בזמן אמת האם הייתה סבירה.
מכל מקום מבלי להקל ראש בסבל ובסיכון הבריאותי אם לא נגרם נזק קבוע איני בטוח שיהיה מקום להגשת תביעת רשלות רפואית אם לא נגרם נזק קבוע כאשר שוקלים את הפיצוי הצפוי אל מול עלויות הגשת תביעה כזו.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
הדר צ
08/01/2014 15:07
הגעתי לרופא נשים בתלונה על כאבים עזים בבטן, הרופא טען שהתרחשה הפלה טבעית ושעלי לחזור היבתה ולנוח, לאחר יומים הובלתי לחדר מיון בגלל שאיבדתי הכרה ושם נאמר שזה הריון חוץ רחמי ושהחצורצה נקרע ושיש לבצע ניתוח לכריתת. מה עלי לעשות כדי להתחיל את הליך התביעה כנגד הגניקולוג של קופת החולים?
09/01/2014 12:08
שלום רב,

אני סבור כי הצעד הראשון צריך להיות פניה אל עורך דין מנוסה בתחום הרשלנות הרפואית. עורך הדין יוכל לסייע לך באיסוף התיעוד הרפואי ובפניה למומחה רפואטי מתאים בתחום הגניקולוגיה שיעריך אם התגלתה התרשלות בטיפול בך ומה היקף הנזק.

בברכה,
עורך דין עופר סולר

מאיר
07/01/2014 16:39
אני עובד כגנן פרילנסר, השבוע בבית של לקוחה טיפסתי על סולם על מנת לגזום את העצים ונפלתי. מהנפילה נגרם לי נקע ברגל, ועכשיו אני כבר לא עובד שבועיים. למי עלי לפנות? ביטוח לאומי?
08/01/2014 16:30
שלום רב,

אני מניח כי יש לך תיק של עצמאי במוסד לביטוח לאומי. עליך לפנות לביטוח הלאומי ולבקש הכרה בתאונה כתאונת עבודה. כך תוכל לקבל מהביטוח הלאומי דמי פגיעה עבור התקופה בה לא תוכל לעבוד.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
בת אל
08/01/2014 06:29
שלום לפני שנה וחצי ילדתי ילד עם שיתוק מוחין, איניני יודעת את פרטי האירוע כי זו היתה לידה קשה ולא ממש הבנתי מה קורה מסביבי, האם כדאי לי לבדוק את הנושא כי תיתכן רשלנות?
08/01/2014 16:21
שלום רב,

שיתוק מוחין מולד יכול לנבוע ממיגוון בעיות בהריון ובלידה. בחלק מן המקרים כאשר יש מצוקת עובר בעת הלידה ולא ננקטים על ידי הצוות הרפואי האמצעים המתאימים כמו חילוץ העובר בניתוח קיסרי עלול להתפתח תשניק של התינוק שיכול אף הוא לגרום לשיתוק מוחין.

אמליץ לך בכל מקרה לפנות אל עורך דין מנוסה בתחום כדי לקבל הערכה של המקרה והאם יש מקום לבדיקות נוספות ואולי לתביעת רשלנות רפואית.

משרדנו טיפל ומטפל כיום במספר רב של מקרים של נזק בלידה אשר התפתח לכדי שיתוק מוחין ואת מוזמנת ליצור עימי קשר טלפוני לקבלת מידע מפורט נוסף.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
052-3596150
03-7369253
שי
07/01/2014 09:01
כל הכבוד על הפורום היעיל
אך מה הרעיון בפורום טוב שכזה אם אינכם חוזרים ללקוחות שפונים אליכם ?
07/01/2014 17:59
שלום רב,

תודה על המחמאה. אם בטעות לא השבתי לפניה אני מתנצל, אין זה ממנהגי.
אודה לך אם תואיל ליצור עימי קשר בשנית.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
רשלנות רפואית
08/01/2014 09:02
הושארה הודעה בשנית במערכת הוויטואלית
בתי מירושלים
07/01/2014 05:13
לילדתי בת ה 10 נשברו שני השיניים הקדמיות כשהייתה בבריכה ביישובנו, ילדה נוספת שקפצה למים נתנה לה מכה עם המרפק שהובילה לנפילת השיניי. האם אני יכולה לתבוע את בעלי הבריכה? האם לכל מקום מסוג זה יש ביטוח?
07/01/2014 18:02
שלום רב,

כדי לקבל פיצוי מבעלי הבריכה אין די בכך שהתאונה אירעה בשטח הבריכה אלא יש צורך להוכיח כי התאונה אירעה בשל התרשלות של בעלי הבריכה.

אם מדובר בתאונה אשר לא ניתו היה בזהירות סבירה מצד בעלי או מפעילי הבריכה למנוע ספק אם יש עילת תביעה כנגדם. ניתן לשקול פניה לביטוח תאונות אישיות (ביטוח תלמידים) אשר חל בכל שעות ביממה ואין צורך להוכיח במסגרתו רשלנות.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
אלכס נ
06/01/2014 04:52
אני בתהליך תביעה כנגד חברת הביטוח שפתאום התברר לי שהמומחה שמונה על התיק איננו מטעם בית המשפט אלא מטעם חברת הביטוח, זה נראה לי לא הגיוני.... אין פה ניגוד אינטרסים?
07/01/2014 09:01
שלום רב,

איני בטוח שהבנתי לחלוטין את שאלתך. לצד הנתבע יש סכות לצרף חוות דעת רפואית של מומחה מטעמו כפי שאתה צרפת (בהנחה כי אין המדובר בתביעה בגין נזק גוף בתאונת דרכים).
אם ממונה מומחה רפואי שלישי מטעם בית המשפט הוא אמור להיות ניטראלי וללא קשר לאף אחד מן הצדדים.

בברכה,
עורך דין עופר סולר


  <<    77    78   79   80    81    >>  

:עבור אל עמוד

הערכת סיכויי תביעה

פנה/י עכשיו לצורך הערכה מדוייקת של סיכויי התביעה בשיתוף מומחה רפואי מוביל:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

סקירה משפטית עדכנית:

31 במרץ 2024

אי הפניה לביצוע בדיקת ממו...

רשלנות רפואית של רופא משפחה שלא הפנה בזמן אישה לביצוע בדיקת ממוגרפיה, מה שגרם לאיחור באבחון סרטן השד...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות בניהול לידה הובילה...

עורך דין עופר סולר מביא לפנינו תיאור תביעה שהוגשה בגין רשלנות בניהול לידה, אשר גרמה לקרע ברחם והובילה לצורך בכריתתו של הרחם...

קרא עוד

31 במרץ 2024

אוסטאומיליטיס בעקבות זיהו...

תקציר פסק דין שבוחן האם זיהום שהתפתח לאחר ניתוח גרם לאוסטאומיליטיס ובעקבות כך לכריתת שתי אצבעות רגליו של התובע...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות בניתוח בקע מפשעתי ...

תובע הסובל מלידה מטמירות אשכים טען כי רשלנות בניתוח בקע מפשעתי שעבר פגעה בכושר הפריון שלו - להלן תקציר פסק הדין והכרעת ביהמ"ש.

קרא עוד

31 במרץ 2024

אי גילוי תסמונת דאון במהל...

עורך דין עופר סולר מביא לפנינו סקירת פסק דין בעניין אי גילוי תסמונת דאון בעת הריון והסבר אודות חובותיו של הרופא המטפל במעקב ההריו...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות רפואית לפני צינתור לב

תקציר פסק דין העוסק בטענות תובע, כי לא ניתנו לו הסברים מספקים טרם ביצוע הליך צינתור לב, חוות דעת המומחים הרפואיים והכרעת ביהמ&quo...

קרא עוד

31 במרץ 2024

חובת מתן הסבר לפני ניתוח ...

עורך דין עופר סולר מביא לפנינו דוגמא לרשלנות רפואית בניתוח הרניה ומתייחס לחובת ההסבר על סיבוכים אפשריים בניתוח...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות רפואית באבחון דלקת...

סקירה משפטית שבוחנת האם רשלנות חדר המיון של בי"ח קפלן גרמה לאיחור באבחון דלקת התוספתן אצל נערה, שגרמה לבסוף להתנקבות שלו.

קרא עוד

31 במרץ 2024

אי אבחון חוסר קורפוס קלוסום

פרשנות חשובה ומעניינת של פסק דין המתאר מקרה של רשלנות רפואית חמורה בסקירת מערכות שגרמה לאי אבחון של חוסר בקורפוס קלוסום...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות בטיפול בדמם לאחר ל...

עורכי הדין שלנו מביאים לפניכם תקציר פס"ד ופרשנות משפטית על מקרה של רשלנות רפואית בטיפול בדימום לאחר לידה, שהובילה לכריתת רחם.

קרא עוד

31 במרץ 2024

הגשת תביעת רשלנות רפואית ...

הגשת תביעת רשלנות רפואית - סדר ההליך לצורך הגשת תביעת רשלנות רפואית עד למועד פסק דין...

קרא עוד

31 במרץ 2024

תסחיף מי שפיר Amniotic fl...

על תסחיף מי שפיר Amniotic fluid embolism ומקרי רשלנות רפואית בלידה ומיד אחריה...

קרא עוד

31 במרץ 2024

תביעה לנזק גוף בעקבות ליד...

הוריו של תינוק אשר נולד בלידת ואקום טענו כי נזקי גוף שנגרמו לו אירעו כתוצאה מביצוע הלידה באופן מכשירני - לחצו לקריאת תקציר פסק הד...

קרא עוד

31 במרץ 2024

1 מכל 7 מקרי אוטיזם ניתן ...

מעל 15% מכלל מקרי האוטיזם נובעים בשל פגיעה גנטית מוכרת, שניתן לראוי לאבחן בעובר, כבר בחודשי ההריון הראשונים. מחובתו של רופא הנשים...

קרא עוד

31 במרץ 2024

האם מותר לקחת את התרופה ה...

כמעט כל אשה בהריון נתקלת לאורך תשעת החודשים בשאלות לגבי נטילת תרופות בהריון. התשובות מורכבות, חשובות ולעיתים אינן חד משמעיות וברו...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות רפואית בלידה - לפנ...

עורך הדין עופר סולר מנהל את משרד עורכי הדין המוביל בישראל בייצוג נפגעי רשלנות רפואית בלידה, לצורך הגשת תביעת פיצויים בשל נזקים שנ...

קרא עוד

31 במרץ 2024

פגיעה במבנה הכרומוזום: חש...

נכון למועד כתיבת שורות אלו ניתן לזהות בבדיקות גנטיות, כבר בתחילת ההריון, מאות פגיעות ושינויים במבנה הכרומוזומים של העובר וזכותם ש...

קרא עוד

03 באפריל 2024

הכירו את רוט סולר - תביעו...

רוט סולר - תביעות ביטוח הנה פירמה פורצת דרך, שמעדכנת גרסה בעולם המשפט וקובעת סטנדרט חסר תקדים, באמצעות הצגת פתרון השוזר את העלית ...

קרא עוד

פניה לעורך דין

עורכי הדין שלנו עומדים לרשותך בכל שאלה ובכל מקרה של חשש מרשלנות רפואית:

אני רוצה להתייעץ >>

טלפון: 03-381-2222

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 24