חייג/י לקבלת ייעוץ אישי:   03-381-2222

פורום רשלנות רפואית


נושא
מחבר
תאריך ושעה

עידו
07/07/2019 09:43
היי, רציתי לדעת מה זכויותיי ומה אני יכול לדרוש במקרה שקרה לי אתמול:
נהג אוטובוס סגר עליי את דלת תא המטען כשאני נלכדתי בפנים, התחיל לנסוע כמה מטרים עד שעוברי אורח צעקו לו לעצור.
היד והרגל שלי נתפסו בדלת, ברגל רק היה חתך קטן וביד הייתי צריך תפרים, הזמנתי לעצמי אמבולנס לפינוי.
יצרתי קשר עם הביטוח של חברת האוטובוס ויתרתי פניה. יש משהו נוסף שעליי לעשות? מה אני יכול לדרוש? אני מבקש חוות דעת משפטית של עורך דין מומחה מטעמכם.
תודה
אופיר
02/07/2019 17:18
לפני כחודש וחצי בזמן שהייתי בשבוע 41 להריון נפלתי מהמדרכה ברחוב ושברתי את הקרסול. הרגל גובסה למשך 6 שבועות כמובן שנאלצתי ללדת עם רגל מגובסת מה שהקשה על מהלך הלידה ועכשיו צפויים לי מספר חודשים של פזיותרפיה על מנת להחזיר את טווח התנועה התקין של הרגל.

השאלה שלי היא האם אני יכולה לקבל פיצויים מהעירייה על הנפילה והנזק שנגרם לי בעקבותיה.
תודה
נזקי גוף
אסתר
02/07/2019 15:23
שלום רב, אשמח להתייעץ בנושא נזקי גוף.
ביתי נפצעה בתקופת הצבא והוכרה בעשר אחוזי נכות, אז נאמר לה כי זה לא מזכה אותה בשום זכויות מלבד החזרים על הוצאות רפואויות. כיום כשמנסה לדרוש הוצאות אלו נמסר לה מנציגת אגף שיקום נכים כי היא כלל אינה מוכרת כנכת צה''ל (קיים תיק אך ללא קביעת דרגת נכות). כשציינה שברשותה מסמך המעיד על אחוזי הנכות שנקבעו לה נמסר לה כי בקבלת פחות מ20 אחוז לא קיימות זכויות והבקשה נדחית . אשמח לכל מידע וייעוץ של עורך דין מומחה בעניין. המון תודה
אדל
02/07/2019 12:38
בן 9 נפל בבית הספר מחבטה שחבטו בו עם כדור. מעוצמת החבטה עף לריצפה ושבר את שורש כף היד.
לאחר בירור עם חב׳ הביטוח איילון שמבטחת דרך משרד החינוך, נאמר שביטוח תאונות תלמידים מבטח רק מקרים של
נכות לצמיתות, העדרות מבית הספר מעל 90 יום, מקרה מוות. לא מקרה של שבר.
האם לבית הספר עצמו אין ביטוח? למי פונים במצב כזה?
בית הספר טוען שלא מכיר ביטוח של בית הספר עצמו אלא ביטוח תאונות תלמידים.
אני מאוד אודה להכוונה
נטלי
02/07/2019 12:37
מחפשת הכוונה של עורך דין לפני תביעה בעקבות תאונת דרכים.

אני בחודש שמיני , ולפני כמה ימים עברתי תאונת דרכים- עברתי במעבר חצייה כהולכת רגל ופגע בי רכב פרטי וכתוצאה מהמכה עפתי על הכביש.
ניגשו אליי המון אנשים הייתה משטרה במקום ופינו אותי באמבולנס לבית החולים עם צירים שם אושפזתי עד אתמול. חוץ מהצירים יש לי מכות בגוף שלא שייכות להיריון.

אך כמובן שכרגע זה הדבר הכי חשוב.
המקרה תחת חקירה משטרתית.


איך ממשיכה מכאן? מה הדרך הבטוחה הקצרה והמתאימה ביותר למקרה כזה להגיש תביעה ולקבל פיצויים?
תודה
מה דעתכם?
אנה
27/06/2019 15:11
צהריים טובים לכולם !
יש לי שאלה ואני מקווה למצוא מענה כאן. היתי אמורה לעבור ניתוח בברך הגעתי לאישפוז יום לפני הניתוח ביום ראשון בבוקר ולמחרת בבוקר אחרי צום של 12 שעות וסימון על הרגל כלומר שניה לפני הניתוח הודיעו לי שיש בעיית מכשור בחדר ניתוח ושנאלצים לדחות לי אותו המומה פלוס ירידת מתח מטורף חזרתי הביתה.
חוץ מעוגמת נפש שנגרמה לי כי אחרי ניתוח כזה יש כאבים והרבה מורפיום איבדתי כסף בכך שלא הלכתי לעבודה כל השבוע(לא הכניסו אותי לסידור) על סתם שזה בערך 800₪ פלוס הפנסיון לכלב 300₪ פלוס פנסיון לחתולים שזה עוד 150₪ ,במלא הייתי אמורה להיות חודש בחופש מחלה בשל שיקום אבל לא לאבד עכשיו כסף שגם ככה אין לי בגלל איזה בעיית מכשור כשאני גרה לבד והתכוננתי לניתוח הזה יטב גם מבחינה נפשית וגם כספית ובשבילי המקרה ממש מכה לבטן מה שכן אני אמורה לעבור את הניתוח בעוד חודש בגלל הבלגן הכספי שבית חולים גרמו לי.
והשאלה שלי היא האם יש לי למי לפנות ומה לעשות כדי להחזיר את הכסף שלי חזרה?
מרינה
25/06/2019 10:39
חייבת לשתף אתכם במקרה של רשלנות רפואית בוטה וחוסר רגישות שנתקלתי בהם היום בקופת חולים מאוחדת בראשון לציון.

נאלצתי להגיע לדר לרנר - רופא כירורג בקופה עכב נפיחות מוזרה מסביב לציפורן ביד ימין. הרופא העביר כרטיס ושאל מה הבעיה. התחלתי לספר לו מה מפריע לי.

הוא נכנס בדבריי ואמר שזה לא אליו ושאני צריכה ללכת לאורטופד. זה היה לי קצת מוזר אז התעקשתי ואמרתי שאני פוחדת שאולי יש מוגלה בפנים ושזה כואב ונפוח. הוא שוב בתוקף שלח אותי לאורטופד ואמר שזה לא קשור אליו.

יצאתי בחוסר אונים מהחדר. לא ידעתי כל כך מה לעשות... מזלי שיש רופאים מסוג אחר כמו רופאת משפחה שלי דר ספקטור שקיבלה אותי אחרי התור ואמרה שמתחילה לי דלקת מוגלתית מסביב לציפורן ושאני חייבת טיפול אנטיביוטי ומשחה....

מה אתם כעורכי דין שמתמחים ברשלנות רפואית ממליצים לי לעשות בנוגע לרופא ששכח שהוא רופא?
לורן
23/06/2019 15:16
שלום לפני כמה ימים יצאתי מהבית בריצה, נתקעתי במפגע שהיה במדרכה ועפתי על המדרכה. נפצעתי והלכתי לרופא ומשם למיון , חבשו אותי אך לא שברתי דבר. המכות שקיבלתי הגבילו אותי להשאר במיטה וגם כעבור 5 ימים יש לי עדיין כאבים ביד ושרירים תפוסים בעיקר ברגל מדי פעם למרות שאני כבר כן הולכת ומתפקדת.אני לא עובדת אבל לומדת וכרגע מפסידה ימי לימודים כי אני צריכה לעבוד עם הידיים והיד שקיבלה מכה מקשה עליי לעבוד..האם אני יכולה לתבוע את העירייה על כך?האם באמת אני אוכל להרוויח מזה משהו?
אלון
23/06/2019 07:50
בוקר טוב. אתמול נפל על סבתא שלי מדף בסופר. בעקבות כך היא החליקה ושברה את הכתף. במהלך האירוע, היא חיכתה לפינוי על ידי אמבולנס. מין הסתם אנחנו הולכים להגיש תביעה משפטית, אך תחילה, ארצה לדעת מה נדרש ממני.

האם תהיה בעיה לאמת את זה? ז"א, מלבד לטופס הפינוי של האמבולנס. האם אצטרך להביא מסמכים נוספים טרם ההגשה? האם אמורה להיות בעיה לאמת את כל זה? האם המשרד שלכם מטפל בתביעות כאלה?
תודה לעוזרים.
שרון
22/06/2019 21:15
שלום,
בזמן בילוי מטעם ועד המורים לסוף השנה נסענו בסירת זודיאק. בסירה הראשונה ישבנו כמו על סוס עם מאחז מברזל והיה נפלא. בנסיעה השניה (סירה אחרת) ישבנו על כסאות רגילים, אני בכיסא מקדימה ולדן מאחז בעל הסירה חיבר חבל רפוי על מנת לאפשר מאחז. בזמן הנסיעה, בקפיצה, נחתתי לא טוב והרגשתי ששתי חוליות הגב שלי מתחברות. בצילומים בבית החולים לא נראה שבר ואני לפני CT. סובלת מכאבים רבים בגינם נאלצתי לוותר על עבודה ועוד. את מי עלי לתבוע פיצויים וכיצד?
משה
20/06/2019 13:26
שלום,

תביעה בשם אמי על ביטוח סיעודי.

בגדול: פנינו לכלל ביטוח (המבטחת של מכבי שרותי בריאות) לפני שנה. שלחו רופא לבדיקה והתביעה נדחתה מטעמם בטענה שלא עומדת בקריטריונים.

השנה, חלה הדרדרות במצב. חברת הביטוח של מכבי השנה היא הפניקס. הגשנו תביעה לפניקס. הפניקס מצידה טוענת שהמקרה הביטוחי החל לפני השנה ולכן העבירה את התביעה לכלל.

במידה ואני רוצה לתבוע בבית משפט. את מי לתבוע? באיזה בית משפט? תביעות קטנות? מה סכום התביעה? מדובר פה על קיצבה חודשית ותשלום רטרואקטיבי.

תודה !
זהבית
05/06/2019 11:34
אחרי תאונת דרכים, ניתוח ושיקום מחכה מנובמבר 18 לכסף שמגיע לי, התשובה היחידה שאני מקבלת שזה בטיפול. הדבר שהכי מסקרן אותי לדעת, יותר מחצי שנה של המתנה, מאיזה כסף הייתי אמורה לחיות בזמן הזה?
בזכות ביטוח לאומי, שתמיד איתך, חיובים חזרו לי ויש לי עיקולים בחשבון. מאדם שעובד ומתפרנס הגעתי למצב של אדם עני.
05/06/2019 17:20
שלום רב,

במקרים של תאונת דרכים אשר גורמת לאובדן כושר עבודה ניתן לפנות אל חברת הביטוח בבקשה לקבלת תשלום תכוף - המדובר בתשלום על חשבון הפיצויים הסופים שיתקבלו על מנת לאפשר לנפגע קיום מינימאלי בתקופה הארוכה בה התביעה מתנהלת. במקרים בהם חברת הביטוח מסרבת לשלם לנפגע תשלומים אלו ניתן להגיש לבית המשפט בקשה לחייבה לשלם.

בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר
בת חן
04/06/2019 08:12
רוצה להתייעץ עם עורך דין לגבי טיפול שיניים כושל.

לבן זוג שלי עשו טיפול שיניים, השיניים שלו באמת היו לא משהו, עשו לו טיפולים.
לפני הכל חייבת לציין שהמשפחה שלו מכירים את המרפאה טוב וגם הם היו עושים אצלו הרבה טיפולים, מפה לשם סגרנו איתם שנשלם להם 11000 אחרי הרבה מיקוחים איתם שבנוסף נשלם להם הכל במזומן, מלכתחילה הם אמרו לנו שבסוף הטיפולים יהיה גם גשר, שאלה מה זה גשר מבחינתכם?!
מה שבסוף הטיפולים הם אמרו לנו שגשר זה פשוט כתרים על השיניים וגשר בעצם זה הברזל הזה, בסופו של דבר הבן זוג שלי לא היה מרוצה הוא כולו מבואס על השיניים ובנוסף הם שמו לו ״דבק זמני״ וזה פשוט יצא לו מהמקום, שהוא אוכל הוא מרגיש את זה ברמות, לא מרגיש בנוח, לא אוהב את מה שעשו לו ומרגיש שעבדו עליו.(ולציין שגם אני)
אנחנו חווים עוגמת נפש בצורה שאי אפשר לתאר, שילמנו להם כסף לא קטן וציפינו לקבל טיפול נורמלי ומה שאומרים לנו שם זה שהוא צריך להתרגל והוא לא מסוגל זה מציק לו.

מה אפשר לעשות? האם אפשר בכלל לעשות לגביי זה משהו? אפשר לתבוע את הרופא? אפשר להוציא על זה פיצויים?
05/06/2019 17:09
שלום רב,

כדי להעריך אם טיפול השיניים שניתן היה סביר והתוצאה מקובלת יהיה צורך לקבל את מלוא התיעוד הרפואי מהמרפאה (כולל צילומי רנטגן) ולפנות להערכה של רופא שינים אחר אשר נכון לערוך חוות דעת רפואיות במקרים המתאימים. רופא שינים זה יצטרך גם לבדוק את בן זוגך.
לאחר מכן רופא השיניים יוכל לתת הערכה האם הייתה התרשלות בטיפול השיניים ומה הנזק שנגרם ואז אפשר יהיה לקבל החלטה אם יש מקום לתביעה.

מציע כי בשלב ראשון תפנו אל עורך דין מנוסה בתחום הרשלנות הרפואית שיוכל לסייע לכם בקבלת התיק הרפואי ובהפניה למומחה המתאים.

בברכה,
עורך דין עופר סולר


עדי
29/05/2019 13:36
היי, יש לי שאלה. עשיתי בדיקה במעבדה בבית חולים, הבאתי את כל ההתחייבויות לבקשתם, למעט בדיקה אחת שמשרד הבריאות אמר לי שהיא חלק משאר הבדיקות ולכן לא צריך לשלם (יש לי את זה כתוב). הגעתי לבית החולים, מסרתי את כל המסמכים ואת הבדיקה ולא אמרו לי כלום על התשלום. הבדיקה בוצעה כבר וקיבלתי תשובות. עכשיו מתקשרת אליי מישהי ודורשת תשלום עבור הבדיקה, בטענה שהיא טעתה בכך שלא אמרה לי אז שצריך לשלם ועכשיו אני צריכה לשלם. כשאמרתי לה שאני לא רוצה לשלם כי אם הייתי יודעת שזה יעלה לי כסף הייתי מוותרת על ביצוע הבדיקה הספציפית הזו, היא איימה עליי שהיא תעביר את זה לטיפול של עורכי דין ובית משפט. השאלה שלי, האם אני חייבת לשלם? יש לי קייס להגיד שאני לא משלמת? מה ההשלכות של זה? תודה מראש!
29/05/2019 19:41
שלום רב,

לצערי קשה לי להשיב על שאלתך ללא עיון בתיעוד ובפרט במסמך אשר בו נרשם כי הבדיקה הינה ללא תשלום.

בברכה,
עו"ד עופר סולר
אביתר
27/05/2019 13:24
שלום, לפי מספר חודשים עשיתי תאונה לא באשמתי ברכה, ותבעתי את חברת הביטוח של האשם. ובנוסף גם פניתי לרופא משפחה ולמיון וסבלתי תקופה מכאבי גב וגוף ולקחתי תרופות וטיפול. לצערי לא הגשתי תביעת נזק גוף.

היום אני רוצה לתבוע את ביטוח חובה בגלל התאונה.

1. האם זה משתלם לי במצב כזה לתבוע? ומה הסיכוי שאקבל כסף עבור התאונה?

2. איך אפשר לבחור עורך דין ? או שכדאי לעשות את זה באופן עצמאי? במידה וכדאי עו"ד מה הסכום שמקבל בתביעה מסוג זה?
29/05/2019 19:39
שלום רב,

ככל שיש תיעוד רפואי המצביע על נזק גוף בעקבות התאונה ניתן לקבל פיצוי מביטוח החובה גם ללא תביעה בבית משפט אלא באמצעות מכתב דרישה. אם אכן מדובר בתאונת דרכים ויש ביטוח חובה בתוקף אין סיבה ממשית שלא יתקבל פיצוי אשר יהיה תואם כמובן להיקף הנזק המוכח.

אני סבור כי נכון תעשה אם תשכור את שירותיו של עו"ד מנוסה בתחום. לפי החוק שכ"ט עו"ד בתביעות כאלו הינו 8% במקרה של פיצוי ללא תביעה בבית משפט, 11% במקרה של תביעה ופשרה ללא פסק דין ו- 13% במקרה של פסק דין.

בריאות שלמה ובהצלחה,
עו"ד עופר סולר
כרמל
21/05/2019 09:51
שלום, אני מסייעת למישהי קשת יום ואשמח לעזרתכם, תיק נזיקין אשר מתנהל בבית משפט וככל הנראה מסתיים בפשרה
1. האם יש שכר טרחת עו”ד שקבוע בחוק? אם כן מהו והאם יש הוצאות נלוות לעו”ד בחוק בנוסף לשכר טרחה, לדוגמא הוצאות משרד.
2. בהסכם הפשרה כלול הוצאות שהיא שילמה מכיסה עבור חווד רפואי מטעם בית משפט ומומחים נוספים שנשלחה (מדובר על סכום לא מבוטל) האם לוקחים שכר טרחה גם על ההוצאות שהיא שילמה?
תודה מראש על העזרה
29/05/2019 19:34
שלום רב,

ככל שלא מדובר בתיק נזיקי בשל תאונת דרכים (לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים) הרי שאין קביעה בחוק לגבי שכר הטרחה. בעניין ההוצאות וגביית שכר טרחה גם מההוצאות הרי שיש לבחון את ניסוח הסכם שכר הטרחה אשר נחתם בעת פתיחת התיק.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
תמר
19/05/2019 12:53
הבת שלי בת שמונה וחצי ירדה לשחק מתחת לבניין, תוך כדי משחק היא התחשמלה מעמיד תאורה שעומד שם (היא התנדנדה עליו) כתוצאה מכך נשבר לה שורש כך היד - לא נגרמה נכות ב״ה , היא גובסה למשל חודש, הייתה בבית שבוע, והפסיקה את החוג ריקוד שלה מכיוון שהאורטןפד אמר שצריך לשמור על היד שלא תקבל מכה שוב אחרת תישבר,
יש לה קצת רגישות בתנועה וזה נורמלי עובר סביב השנתיים.
מהביטוח צד ג של הבניין הציעו פיצוי של 20,000 שקלים האם זה בסדר?! כי למיטב הבנתי זה צריך להיות הרבה יותר.
29/05/2019 19:32
שלום רב,

אין לי לצערי דרך להעריך אם הפיצוי במקרה זה ראוי על בסיס נתונים כה חלקיים, יש צורך בעוד מידע.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
עפרי
19/05/2019 10:06
שלום רב,
במוצ"ש שעבר נסעתי עם אחותי בכביש עירוני מהיר ורכב אחר גלש לנו לנתיב ועצר עליו בצורה מסוכנת.
אחותי נאלצה לעצור עצירת פתע כדי למנוע תאונה. אחותי הצליחה למנוע התנגשות אבל העצירה גרמה למאמץ רב על הצוואר שלי (וייתכן שאף לצליפת שוט קלה מאוד).
בעקבות זאת הלכתי לאורטופד יומיים אחר כך וקיבלתי סד לצוואר, תרופות וגם ימי מחלה של קרוב לשבועיים.

מאחר ולא היתה תאונה ולא ידענו במקום שיש איזושהי בעיה, לא לקחנו את מספר הרכב השני או כל פרט אחר לגביו.

האם יש אפשרות לתבוע את הביטוח שלי על הפגיעה?
29/05/2019 19:30
שלום רב,

מדובר בפגיעה בתאונת דרכים ןבמקרה כזה הגורם אשר אמור לפצות אינו הרכב השני אלא ביטוח החובה של הרכב בו נסעת המבטח את השימוש ברכב.

תצטרכי לפנות למשטרה עם התיעוד הרפואי ולדווח על פגיעתך כפגיעה בתאונת דרכים ואז ניתן יהיה לפנות במכתב דרישה לביטוח החובה לקבלת פיצוי רצוי באמצעות עורך דין מנוסה.

בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר
תמר
16/05/2019 14:42
היי

אני בהריון מתקדם ואתמול החלקתי בסופר ואשפזו אותי להשגחה כתוצאה מכך. ב"ה לא נגרם נזק להריון, אבל כן יש לי כאבים והוראות לנוח כמה ימים.

הבנתי שעל מנת לקבל פיצויים על הפגיעה יש צורך ליידע את הסופר שזה קרה (לא יידעתי אותם והמשכתי את הקנייה עם כאבים. הקופאית ראתה שכואב לי ועזרה לי אבל לא אמרתי לה למה. רק אח"כ אמרו לי במוקד אחיות לעלות למיון דחוף).

מה לומר להם בדיוק? איך מקבלים פיצויים במקרה כזה?
29/05/2019 19:25
שלום רב,

כדי לקבל פיצויים מהסופר אין די בכך שהחלקת בשטח הסופר אלא יש להוכיח כי ההחלקה אירעה בשל התרשלות של עובדי הסופר ו/או גורם אחר בסופר - למשל הותרת לכלוך על הרצפה שגרם להחלקה, מים שלא נוקו וכו'.

לא פרטת בפנייתך את נסיבות התאונה ואני סבור כי נכון תעשי אם תפני לייעוץ ראשוני בפגישה עם עורך דין מנוסה בתחום הנזיקין.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
נילי
14/05/2019 13:29
האם יש התישנות על תביעת נזקי גוף עקב תאונת דרכים?

אני רוצה לתבוע את העו"ד שטיפל בתיק בזמנו - גרם לי להסכים לפיצויי מגוחך עקב הטענה שאני הייתי אשמה כאשר להבנתי בנזקי גוף לא מתייחסים לאשמה
האם יש לזה גם תוקף?

אם העוד זרק את המסמכים ואת ההתכתבויות עם חברת הביטוח יש מה לעשות?

קבלתי 65,000 שח על שבר פתוח בשוק וכאבים לכל החיים, הולכת רגל במעבר חצייה, ודריסה בגלגל האחורי לא הקדמי (לא שמתי לב, זה היה בפנייה בלי שדה ראייה ובחושך). והסכמתי לזה כי הוא אמר שזו אשמתי.
התאונה קרתה ב9.2.11.

האם האשם בתאונה שנפגע בגופו, אמנם זכאי לפיצויים, אך לפיצויים נמוכים יותר מאשר אם לא היה אשם?

מה שנקרא רשלנות תורמת.
29/05/2019 19:22
שלום רב,

לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים הולך רגל זכאי לפיצוי בגין נזקיו שנגרמו עקב תאונת דרכים ללא קשר לאשמתו או העדר אשמתו בתאונה. הטיעון של אשמה תורמת לא אמור להיות רלבנטי במקרה זה.

איני עוסק ואיני מתמצא בתביעות אחריות מקצועית כנגד עורכי דין לצערי, מציע שתפני לעורך דין אשר זהו תחום עיסוקו שיבחן את המקרה.

בברכה,
עורך דין עופר סולר


  <<    6    7   8   9    10    >>  

:עבור אל עמוד

הערכת סיכויי תביעה

פנה/י עכשיו לצורך הערכה מדוייקת של סיכויי התביעה בשיתוף מומחה רפואי מוביל:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

סקירה משפטית עדכנית:

19 ביוני 2022

אבחון פגיעות גנטיות בעובר...

ניתן לאבחן פגיעה גנטית בעובר כבר בחודשי ההריון הראשונים באמצעות בדיקת צ'יפ גנטי של מי השפיר ובאמצעות בדיקות כמו NIPT ובדיקת אקסום...

קרא עוד

19 ביולי 2022

הפרעה נפשית בגלל פגיעה גנ...

רופאי הנשים שמלווים את ההורים במהלך ההריון חייבים להסביר כי ניתן לאבחן מאות מוטציות גנטיות שגורמות להפרעות נפשיות, באמצעות בדיקות...

קרא עוד

18 בספטמבר 2022

תסמונת ויליאמס 7q11.23 חי...

חשוב לדעת כי ניתן לאבחן תסמונת ויליאמס בעובר באמצעות בדיקה גנטית פשוטה וזמינה, ואין כל סיבה לאבחן את התסמונת רק לאחר הלידה! עורך ...

קרא עוד

18 בספטמבר 2022

אבחון תסמונת די ג'ורג' בע...

תסמונת די ג'ורג' הנה תסמונת גנטית נדירה, לרוב נובעת ממטוציה חדשה, שניתן וחשוב לאבחן באמצעות בדיקות גנטיות כבר בתחילת ההריון! עורך...

קרא עוד

18 בספטמבר 2022

בדיקת צ'יפ גנטי CMA: הרופ...

בדיקת הצ'יפ הגנטי היא בדיקה חשובה מאד, בכל הריון ללא יוצא מן הכלל, וחובתו של רופא הנשים המלווה את ההריון להסביר על כך להורים בכל ...

קרא עוד

18 בספטמבר 2022

פגיעה במבנה הכרומוזום: חש...

נכון למועד כתיבת שורות אלו ניתן לזהות בבדיקות גנטיות, כבר בתחילת ההריון, מאות פגיעות ושינויים במבנה הכרומוזומים של העובר וזכותם ש...

קרא עוד

18 בספטמבר 2022

בדיקות גנטיות שהרופא צריך...

הרופא שמלווה את ההריון שלך חייב להסביר על חשיבותן של הבדיקות הגנטיות שניתן לעשות בהריון, לכל אשה, בכל הריון וללא יוצא מן הכלל! אם...

קרא עוד

18 בספטמבר 2022

רשלנות רפואית במתן ייעוץ ...

סולר קפלינסקי רשלנות רפואית, משרד עורכי הדין המוביל בישראל בייצוג נפגעי רשלנות רפואית בשל כשלים והתרשלות בהפנייה לייעוץ גנטי ופענ...

קרא עוד

21 בספטמבר 2022

זכויות הורים לילדים על הס...

הצ'ט בוט שלנו יעזור לך להבין את כל הזכויות שלך לאחר אבחון ילד/ה על הספקטרום האוטיסטי...

קרא עוד

21 בספטמבר 2022

1 מכל 7 מקרי אוטיזם ניתן ...

מעל 15% מכלל מקרי האוטיזם נובעים בשל פגיעה גנטית מוכרת, שניתן לראוי לאבחן בעובר, כבר בחודשי ההריון הראשונים. מחובתו של רופא הנשים...

קרא עוד

21 בספטמבר 2022

הרופא לא הסביר על הבדיקות...

אלה העובדות: על רופא הנשים שמלווה הורים במהלך ההריון חלה החובה ליידע אותם, בכל מקרה, לגבי מגוון הבדיקות הגנטיות שזמינות עבורם והא...

קרא עוד

21 בספטמבר 2022

חשוב להכיר ולדעת: על בדיק...

רופא הנשים שמלווה את ההריון חייב להסביר להורים בכל מקרה על בדיקת האקסום, שהיא הבדיקה הרחבה והמדוייקת ביותר לצורך אבחון מוטציות גנ...

קרא עוד

18 באוקטובר 2022

תסמונת טרנר: אפשר וחשוב ל...

תסמונת טרנר הנה תסמונת גנטית הנובעת בשל חסר, חלקי או מלא, של כרומוזום X. ניתן לאבחן את התסמונת באמצעות בדיקה גנטית פשוטה בזמן ההר...

קרא עוד

02 בנובמבר 2022

אבחון מוקדם של פגיעה במבנ...

פגיעה במבנה התקין של כרומוזום X עלולה להוביל להתפתחותן של תסמונות גנטיות משמעותיות, ולכן חשוב להסביר להורים עד כמה חשוב לערוך בדי...

קרא עוד

27 בנובמבר 2022

הרופא חייב להסביר על בדיק...

חובתו של רופא הנשים להסביר להורים לעתיד על חשיבותה של בדיקת ה-NIPT בכל הריון ללא יוצא מן הכלל! המדובר בבדיקת דם של האם ההריונית, ...

קרא עוד

27 בנובמבר 2022

בדיקת NIPT במקום מי שפיר?...

אנחנו שומעים עוד ועוד קולות של נשים שהסבירו להן כי אפשר לעשות בדיקת דם פשוטה בהריון בשם NIPT והבדיקה הזאת מחליפה את בדיקת מי השפי...

קרא עוד

13 בדצמבר 2022

מוטציה דה נובו - מה משמעו...

מוטציות גנטיות דה נובו הנן תסמונות גנטיות שמתפתחות לראשונה בעובר, במהלך ההריון, ולכן ניתן לאבחן אותן רק במהלך ההריון ובאמצעות בדי...

קרא עוד

05 במרץ 2023

בדיקת מי שפיר: כל הורה חי...

רופא הנשים המלווה את ההורים במהלך ההריון חייב להסביר, בכל הריון ללא יוצא מן הכלל, על החשיבות הרבה שבבדיקת מי שפיר על מנת שההורים ...

קרא עוד

פניה לעורך דין

עורכי הדין שלנו עומדים לרשותך בכל שאלה ובכל מקרה של חשש מרשלנות רפואית:

אני רוצה להתייעץ >>

טלפון: 03-381-2222

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36