טעויות נפוצות של תובעים ברשלנות רפואית וכיצד להימנע מהן

תוכן עניינים

אנשים אשר נפגעו כתוצאה מרשלנות רפואית ומתכוונים לתבוע פיצויים בגין נזקיהם מבצעים לעיתים טעויות, שעלולות להזיק לתביעתם. להלן יובאו הטעויות אשר חוזרות לעיתים קרובות.

מכתבים או תלונות לגוף שאחראי למקרה הרשלנות הרפואית 

הרבה נפגעים בגין רשלנות רפואית סבורים, בתמימות, כי אם יפנו במכתב אל הגורם אשר ביצע את הרשלנות הרפואית ויוכיחו לו כי אכן הטיפול שקיבלו לא היה סביר ונגרם להם נזק בגינו, הם יקבלו פיצוי.

רבים מהנפגעים לפיכך שולחים, עוד בטרם פניה אל עורך דין, מכתב לקופת חולים, בית חולים או הרופא המטפל. מכתב בו הם מפרטים את השתלשלות האירועים, הנזק שנגרם להם ועוד.

מדובר בטעות חמורה, שכן בחלק גדול מהמקרים לנפגע לא ידועות כל עובדות המקרה, לא תמיד הוא מודע לחומרת נזקו ולפרטים חשובים נוספים ולעיתים קרובות יש במכתבים אלו אי דיוקים רבים.

לא אחת מכתבים אלו נשמרים בידי הגורם הרפואי ולאחר מכן משמשים בידיו ככלי לניגוח טענות התובע בעת ניהול התביעה, לפיכך מוטב להימנע מלשלוח אותם. אם מכתב זה נשלח בכל זאת, חשוב להביא זאת לידיעת עורך הדין אשר יטפל בתיק ולהציג בפניו העתק של המכתב.

התמחות מיוחדת ובלעדית בייצוג נפגעי רשלנות רפואית

עורך הדין עופר סולר, עם מעל 20 שנות ניסיון והצלחה בייצוג נפגעי רשלנות רפואית בתביעות מול רופאים, מוסדות רפואיים ומשרד הבריאות!

 
דילוג לתוכן