חייג/י לקבלת ייעוץ אישי:   03-381-2222

פורום רשלנות רפואית


נושא
מחבר
תאריך ושעה

דניאלה
06/01/2014 10:05
האם עצם העובדה שקיבלתי הצעה לפשרה אומרת שאכן היתה רשלנות רפואית? העורך הדין שלי להוט לסגור את התיק ואני חושב שאנחנו מתקפלים מהר מידי... האם ניתן לקבל את הצעת הפשרה גם לאחר תחילת המשפט?
07/01/2014 08:56
שלום רב,

עצם העובדה כי התקבלה הצעת פשרה מצד הנתבע בפניה בטענה בדבר רשלנות רפואית אינה מוכיחה כי אכן הייתה התרשלות בטיפול. ההצעה משקפת לרוב הערכה של הצד הנתבע כי יש סיכון מסויים שהוא יחוייב בפיצוי והצעה זו הינה קניית סיכון בשלב מקדמי.

פשרה ניתן לסכם כמעט בכל שלב של המשפט אולם לעיתים לאחר תחילת שלב העדויות (הוכחות) עולות סוגיות ועובדות אשר לא היו ידועות קודם לכן שיכולות להשפיע על נכונות הצדדים לפשרה ועל סכום הפשרה לכאן או לכאן.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
אורנית
05/01/2014 14:11
במשך כשנתיים טופלתי אצל רופא בגלל בעיות פוריות., אך לצערי לא הצלחתי להיכנס להריוןץ מאחר וחלפו שנתיים החלטתי לפנות לרופא מטפל אחר, שלו הסברתי את הטיפולים שעברתי והוא אמר שהטיפולים היו לא נכונים ולא מתאימים לי, כעבור שלושה חודשים נכנסתי להריון :) אבל מאחר ובזבזתי שנתיים אצל הרופא הקודם וגילי מתקדם איניני יכולה להביא ילד נוסף. האם יש ביכולתי לתבוע את הרופא על כך שטיפל טיפול שגוי שגרם לי לאבד שנתיים?
06/01/2014 09:43
שלום רב,

על פניו נראה כי המקרה מצדיק בירור רציני. אם לאחר קבלת התיעוד הרפואי מהרופא הראשון שטיפל בכם בטיפולי פוריות יתברר כי הטיפול היה לא סביר ולא עמד בסטנדרטים המקובלים (את זאת ניתן יהיה לברר באמצעות הצגת התיעוד למומחה רפואי מתאים בתחום הפוריות) יתכן וניתן יהיה לשקול הגשת תביעת רשלנות רפואית.

אני מציע כי בתור שלב ראשון תפני אל עורך דין מנוסה בתחום הרשלנות הרפואית שיוכל לסייע בהתחלת הבירור.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
יוסף
05/01/2014 01:07
בני היה מעורב בתאונת דרכים, ברוך השם הוא מרגיש טוב . שאלתי הינה לגבי הטיפול שקיבל לאחר התאונה. הפגיעות מהתאונה היו קלות בעיקר חתכים ורסיסים של זכוכית. אבל בבית החולים לא ביצעו הוצאה של כל הרסיסים ומאז התאונה סבל בני מכאבים שיחסנו תחילה לתאונה ורך לאחר בדיקה נוספת נמצא שישנם שיברי זכוכיות בגופו. האם בעת הטיפול הריפואי הראשון לא היתה צריכה להתבצע בדיקה שאכל כל הרסיסים שהיו בגופו הוצאו?
05/01/2014 17:30
שלום רב,

לא תמיד מצליחים במקרה של רסיסי זכוכית רבים לאתר את כולם ולעיתים יש צורך בפעולה חוזרת להוצאת רסיסים.
מעבר לכך יש לציין כי משפטית מאחר והנזק הראשוני הינו עקב תאונת דרכים כפי שציינת הרי שבהתאם לחוק גם אם התגלתה רשלנות בטיפול ברפואי אשר גרמה לנזק מי שישא בפיצוי הינו חברת הביטוח אשר מבטחת את הרכב בהתאם לחוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים ולא ניתן למעשה להגיש תביעת רשלנות רפואית כנגד הגוף המטפל.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
הילה
02/01/2014 12:45
הגעתי לבית החולים בחודש תשיעי עם צירים, לאחר שלוש שעות בבית החולים קיבלתי זריקת אפידורל הזריקה גרמה להאטה של הצירים. לאחר כשש שעות נכנס התינוק למצב מצוקה עקב ירידת דופק והרופא החליט להכניס אותי לניתוח קיסרי באופן בהול. הניתוח התחיל כשבתחילתו קיבלתי זריקת אפידורל נוספת שממש לא עזרה ורק באמצע הניתוח לאחר שאני צועקת ומתלוננת ניתנה לי הרדמה. אני מבינה שזה היה ניתוח דחוף אך האם זה הגיוני שיבוצע ניתוח קיסרי ללא הרדמה??
05/01/2014 11:17
שלום רב,

על פניו נראה כי המקרה מצריך בדיקה אולם יש לקחת בחשבון כי בעת ניתוחי חרום כאשר יש איום לנזק חמור לתינוק או לאם הרי שנושא אי הנוחות או כאב לעיתים נדחק למקום משני עם כל הצער שבדבר. כדי לבחון אם אכן יש מקום לתביעת רשלנות רפואית יהיה צורך לקבל את מלוא התיעוד הרפואי ולהתייעץ עם מומחה רפואי.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
איילה
03/01/2014 08:32
הגעתי לביצוע ניתוח בפי הטבעת בעקבות בעייה חמורה בסוגרים. יום למחרת הניתוח חזרתי הביתה ולאחר יממה בבית החל דימום חמור בעקבותיו איבדתי את ההכרה והובלתי לבית החולים לטיפול נמרץ. בבית החולים באותו הלילה בוצע ניתוח חוזר. הרופא שביצע את הניתוח אמר כי הרופא המנתח הראשון התרשל, ולא ביצע סיגרה הרמטית של הפצע בעזרת צריבה לאחר סיום הניתוח מה שהוביל להגעתי לטיפול נמרץ. האם אני יכולה לתבוע על רשלנות רפואית עבור המקרה המתואר?
05/01/2014 11:10
שלום רב,

אחד הסיבוכים הידועים של ניתוח הינו דימום בלתי נשלט אשר עלול להגיע עד למצב של סיכון חיי המטופל ומצריך בדרך כלל ניתוח חירום. אם הרופא אשר ביצע את הניתוח החוזר ציין בפנייך כי הדימום אירע בשל אי צריבה של כלי דם בניתוח הקודם יתכן שמדובר בהתרשלות בניתוח אך כמו שאני מציין בתשובות לשאלות דומות על מנת לקבוע זאת יהיה צורך לקבל את מלוא התיעוד הרפואי ולהתייעץ עם מומחה רפואי.

גם את נושא הנזק שנגרם יש לקחת בחשבון שכן כמובן שסיכון חיים וצורך בניתוח חוזר הם בגדר נזק אולם כאשר מדובר בנזק אשר אינו נזק קבוע לעיתים כדאיות כלכלית של תביעת רשלנות רפואית מוטלת בספק אל מול העלויות הכרוכות בה.

בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר
ליאת
03/01/2014 10:48
אבי הגיע לרופא השיניים של קופת החולים לביצוע עקירה, לאחר שסיים את הטיפול הגיע הביתה בזמן שהדם לא פוסק, הוא החל לחוש רע והובל למיון במצב קשה, שם נעשה צילום שהראה כי רופא השיניים הוציא חלק מהעצם בעת העקירה דבר הגרם לדימום חמור. אשמח לשמוע האם נתקלת במקרה כזה ואם הוא עונה להגדרת רשלנות רפואית.
05/01/2014 11:03
שלום רב,

מדובר כנראה בהתאם לתיאור שלך בסיבוך של עקירה. איני זוכר שנתקלתי במקרה דומה בעבר ובכל מקרה קשה מאד לקבוע אם העובדה כי נעקרה עצם בעת עקירת השן הינה בהכרח תוצאה של התרשלות בטיפול ומה היקף הנזק שנגרם.
יהיה צורך לעיין בתיעוד הרפואי מטיפול השיניים ומבית החולים כדי להעריך את המקרה באופן מסודר.
אני ממליץ שבתור שלב ראשון תפנו אל עורך דין מנוסה בתחום. יש גם לשקול אם מדובר בנזק קבוע או זמני שכן אם מדובר בדימום 'בלבד' (מבלי להקל ראש בסבל ואולי אף בסיכון חיים) לא בטוח שניהול תביעה במקרה זה תהיה כדאית כאשר שוקלים את הפיצוי הצפוי אל מול ההשקעה הכלכלית בתביעה.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
דורית
04/01/2014 04:25
הגעתי לטיפול אלטרנטיבי במכון מוכר וידוע בעקבות בעיות רפואיות במעיים. ובעיות עיקול. המטפל אמר שאלו בעיות שנגרמו בעקבות אכילת מוצרי חלב מרובים וטען שבמידה והעביר לצרוך סוייה במקום מוצרי חלב יהיה שיפור משמעותי במצבי. פעלית כפי שהמטפל המליץ במשך שלושה חודשים, התוצאה היתה גרועה מצבי החמיר,והפך לגרוע יותר ממצבי הקודם . האם ישנה עילה לתביעה של רשלנות בעניין
05/01/2014 10:58
שלום רב,

כדי לבחון אם יש עילה לתביעת רשלנות רפואית יש צורך לעיין בתיעוד הרפואי ולהתייעץ עם מומחה מתאים בתחום הגסטרואנטרולוגיה.

מבחן התוצאה של טיפול אינו המבחן היחידי שכן אם האבחנה שניתנה והטיפול שניתן היו סבירים ומתקבלים על הדעת (גם אם בסוף התבררו כשגויים או לא מועילים ואפילו מזיקים) אין זה בהכרח מבסס עילת תביעת רשלנות רפואית.

כאמור כדי לבחון את המקרה שהצגת ולראות אם ההמלצה על הפסקת צריכת מוצרי חלב ומעבר למוצרי סויה הייתה סבירה יש צורך ביותר פרטים ועיון בתיעוד בסיוע מומחה רפואי.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
סיון
04/01/2014 07:26
לפני מעל לשנה הופיעו בפני ובגופי פצעיים גדולים מוגלתיים. הוצאו לי טיפולים שונים שלצערי לא עזרו, והייתי אצל מייטב הרופאים בארץ שאינם מבינים את הסיבה לכך. לבסוף המליץ לי הרופא לקחת סטרואידים אבל לא טרח לציין כי זו תרופה חזקה בעלת תופעות לוואי רבות בניהם התנפחות חוסר אפשרות לשהות בשמש ועוד... במידה והייתי יודעת שכך הדבר יתכן מאוד שהייתי בוחרת שלא לקחת את התרופה. האם אי מתן הסבר על התרופה הינה רשלנות רפואית?
05/01/2014 10:53
שלום רב,

בהתאם לחוק זכויות החולה על הרופא אשר מציע טיפול רפואי לחולה להסביר בצורה ברורה ומפורטת את הסיכונים ותופעות הלוואי הכרוכות בטיפול והדבר נכון גם לגבי טיפול תרופתי כמובן. במידה ולא ניתן הסבר ראוי ונגרם נזק ניתן לשקול הגשת תביעת רשלנות רפואית. יש לשקול את היקף הנזק ולבחון אם מדובר בנזק קבוע כדי להעריך כדאיות כלכלית של הגשת התביעה שכן לתביעה כזו יש גם עלויות לא מבוטלות בדמות חוות דעת רפואיות.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
דותן
02/01/2014 04:29
הגעתי לטיפול דחוף בשל כאבים בלתי נסבלים ונתברר לי שיש לעקור את השן. מאז העקירה הצד של הפה שלי הפך משותק. מבחינת מראה לא נראה דבר שונה אבל זה מאוד מאוד מפריע לי. האם אני יכול לתבוע את הרופא שביצע את העקירה?
05/01/2014 10:50
שלום רב,

ראשית יש לערוך בירור רפואי מסודר כדי להעריך מה בדיוק אירע בעת העקירה ומה הסיבה לשיתוק. יש גם צורך להמתין פרק זמן של מספר חודשים כדי לבחון אם מדובר בנזק קבוע או חולף ומה שיעורו.
לאחר הבירור הרפואי יהיה צורך לפנות אל מומחה רפואי בתחום כירורגית פה ולסת להערכת המקרה בחינה אם הנזק שנגרם הינו תוצאה של התרשלות בטיפול בעת העקירה.

כשלב ראשון אמליץ על פניה לעורך דין בעל ניסיון בתחום הרשלנות הרפואית.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
תמיר י
01/01/2014 12:46
חבר טוב נתקע עם רכבו ואני ושני חברים נוספים עזרנו לו לדחוף את האוטו. במהלך הדחיפה נפלתי והברכך שלי נפגע והגעתי לצילום בבית החולים ואכן יש לי חבלה בברך שבגללה לא עבדתי שבועיים. שאלתי היא האם במקרה כזה אני יכול לתבוע את חברת הביטוח של הרכב? האם זו תאונת דרכים?
02/01/2014 09:44
שלום רב,

אכן בחלק מן המקרים פגיעה תוך כדי דחיפת רכב יכולה להיחשב כתאונת דרכים כהגדרתה בחוק ולפיכך ניתן לקבל פיצויים מהחברה אשר מבטחת את השימוש ברכב בביטוח חובה. אני מציע כי תפנה בהקדם אל עורך דין מנוסה בתחום נזקי גוף ותאונות דרכים.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
גידול ברגל
חנוך
01/01/2014 04:24
במשך כשנה התלוננתי כל כאבים בברך ימין והגעתי לבדיקה של אורטופד ששלך אותי לבצע צילום, בצילום לא נמצא דבר, לאחר מכן נשלחתי לבדיקת נוספת גם ממנה חזרתי ללא שום ממצא. לבסוף משראה הרופא שאין ברירה שלח אותי לבדיקת לבדיקה mri זו נאלצתי להמתין חודשיים שלבסוף נתגלה גוש לא מזוהה בחלקה האחורי של הברך, שנתגלה לבדסוף כגוש סרטני. כל ההמתנה לבדיקות והמתנה לתור אצל האורטופד ערכו יותר מחצי שנה. בעיני זו רשלנות שאדם נתקל בכל כך הרבה סחבת ונאלץ להמתין זמן רב כל כך עבור הבדיקות. רציתי לדעת אם אפשר לתבוע על רשלנות רפואית, האם סחבת של מעל חצי שנה עונה על הגדרת הרשלנות הרפואית?
02/01/2014 09:42
שלום רב,

התשובה מורכבת למדי, לכל מצב רפואי יש פרק זמן סביר או ריאלי לאבחנה כאשר מטבע הדברים בדרך כלל מתחילים בבדיקות פשוטות יותר וזולות יותר אשר מאבחנות את מרבית המצבים השכיחים ובהמשך אם אין אבחנה עוברים לבדיקות מורכבות ויקרות יותר אשר מאבחנות את המצבים הנדירים יותר.

כדי להעריך אם פרק הזמן שחלף עד האבחנה במקרה שלך היה סביר או שמא היו סימנים שחייבו בירור מהיר יותר ולפיכך הייתה התרשלות בטיפול יש צורך לעיין בתיעוד הרפואי ולהתייעץ עם מומחה רפואי.

יש גם לבחון את משמעות העיכוב באבחון הגידול הסרטני שכן פיצוי יינתן על הנזק שנגרם בשל התרשלות בטיפול אם הייתה כזו, על ההתרשלות כשלעצמה אין פיצוי ממשי.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
שילת
31/12/2013 06:32
לאחר מספר תופעות בינהם צמא וירידה במשקל הגיע אימי לקופת החולים שם התברר שהיא סובלת מסוכרת, בדיקות הדם הקודמות הראו כי מדד הסוכר גבוה במעט מהגרף אך לאימי לא נאמר דבר. רציתי לדעת האם מדובר במקרה של רשלנות של רופאת קופת החולים.
01/01/2014 10:31
שלום רב,

איבחון של מחלת הסכרת יכול לעיתים לקחת זמן וכדי להעריך אם מדובר בפרק זמן לא סביר שחלף עד מתן האבחנה יש צורך לבחון את התיעוד הרפואי כולו. יש גם לבחון אם נגרם נזק בריאותי של ממש אם אכן היה איחור באבחון המחלה.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
יערה
31/12/2013 07:41
הגעתי לרופא שינים שקבע שעלי לעשות עקירה לשתי שיניים ולבצע שלוש סתימות, בטיפול השני בו הייתי אמור לבצע עקירה נוספת טעה הרופא בצד ועקר לי את השן הלא נכונה. הוא התנצל והיה מאוד מובך והבטיח שכל הטיפולים בעקבות העקירה השגוייה יטופלו על ידו. אני חושב שמגיע לי פיצוי נוסף מעבר לכך מאחר שיתכנו בעיות נוספות שיצוצו בשנים עתידיות, הייתי שמח לשמוע מה אתה ממליץ לי לעשות?
01/01/2014 10:22
שלום רב,

אפשר לשקול פניה אל עורך דין מנוסה בתחום הרשלנות הרפואית שיוכל לסייע לך באמצעות פניה לחברת הביטוח אשר מבטחת את הרופא בביטוח אחריות מקצועית כדי לקבל פיצוי על הנזק שנגרם בשל עקירת השן הלא נכונה.
עיקר הפיצוי יהיה בגין עלויות טיפול מיותרות כגון שתל והחלפתו לאורך השנים וכן פיצוי בגין כאב וסבל.
יש לקחת בחשבון כי פיצוי בגין כאב וסבל במקרים של רשלנות רפואית בטיפול שיניים בדרך כלל אינו גבוה ולרוב נע סביב כמה עשרות אלפי ש"ח.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
שבר
שלומית
31/12/2013 20:35
בני שבר את הקרסול במהלך הלימודים והיה שבוע בבית ואח"כ התהלך חודש עם קביים וגבס
חברת כלל ביטו תלמידים טוענת שבגלל שהיה רק שבוע בבית לא מגיע פיצוי.הנכון הדבר
RE: שבר
01/01/2014 10:18
שלום רב,

אני מניח כי הכוונה לביטוח תאונות אישיות ובפוליסה זו אכן כדי לקבל פיצוי יש צורך בהעדרות של מעל 21 יום רצופים לפי תעודות מחלה כדי לקבל פיצוי או לחילופין אם נותרה נכות קבועה בשל תאונה מתקבל תשלום בהתאם לשיעור הנכות.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
רחמים
30/12/2013 14:06
נתברר שיש לי מספר חסימות ועלי לבצע צינטור, הסיבה הינה כולסטרול גבוהה. בעקבות זאת בדקתי את התיק הרפואי שלי וראיתי שלפני שנתיים בבדיקת דם שביצעתי הופיע כי הכולסטרול שלי גבוהה מעט אבל לא נמסר לי כלום על ידי הרופאה ולא ידעתי מזה עד עכשיו. ברור שאם הייתי יודע הייתי מקפיד וכנראה שלא הייתי צריך לבצע צינטור. האם אני יכול לתבוע את קופת החולים?
01/01/2014 10:13
שלום רב,

על הרופא המטפל לעדכן את המטופל בתוצאות בדיקות לא תקינות וכמובן להנחות אותו כיצד עליו לפעול. כדי לבחון אם יש במקרה זה עילה לתביעת רשלנות רפואית יש צורך כמובן לקבל את מלוא התיעוד הרפואי ולהתייעץ עם מומחה רפואי מתאים כדי להעריך אם ערכי הכולסטרול שהופיעו שנתיים קודם לצנתור חייבו טיפול מיוחד והאם ניתן אכן היה בסבירות גבוהה להמנע מצינתור באמצעות שינוי תזונה ו/או טיפול תרופתי.

יש גם לבחון את היקף הנזק והאם מדובר בנזק קבוע.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
לבנת
29/12/2013 13:35
במהלך טיול שנתי נעקץ בני על ידי יתוש אשר משאיר סימון של צלקת. העקיצה הינה על האף ונדרש ניתוח אסטטי כדי להסיר אותה. האם אי יכולה לתבוע את הביטוח של בית הספר גם כאשר מדובר בניתוח אסטטי?
30/12/2013 12:29
שלום רב,

אני מניח כי את מתכוונת לביטוח תאונות אישיות (ביטוח תלמידים), איני סבור כי ניתן יהיה לקבל במקרה זה פיצוי מביטוח זה שכן הפיצוי ניתן במקרה של תאונה אשר הותירה נכות קבועה.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
ליז
30/12/2013 10:37
הכלב שלי סירב לאכול מספר ימים והתנהג באופן קצת מוזר ולכן לקחתי אותו לווטרינרה הווטרינר עשה לו בדיקה שטחית ונתן לי כדורים. מאחר ויומים אחר כך לא היה שיפור הדענו לווטרינר אחר שקבע שיש לכלב זיהום, אני רוצה לתבוע את הווטרינר על הזלזול שלו וחוסר הבדיקה של החולה. האם זה אפשרי?
30/12/2013 12:28
שלום רב,

כל בעל מקצוע אשר פעל שלא בהתאם לסטנדרט מקובל וסביר יכול להיות חשוף לתביעת נזיקין אם התנהלותו גרמה לנזק.
עם זאת כדי לשקול תביעה במקרה זה יש צורך לבחון את הנתונים שעמדו בפני הוטרינר בעת בדיקתו והאן האבחנה שנתן והבדיקה שביצע הייתה סבירה. עניין נוסף שיש לבדוק הוא היקף הנזק שנגרם והאם הוא מצדיק כלכלית תביעה שכן הפיצוי אם יינתן יהיה תואם את הנזק.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
מורן .ח
29/12/2013 09:19
לפני כשבועיים ילדתי את ביתי הבכורה בניתוח קיסרי בגלל סיבוכי הריון כשלושה ימים לאחר הניתוח נשלחתי הביתה אם הוראה למנוחה. במהלך הימים האחרונים סבלתי מקצר נשימתי ששיאו היה אתמול בבוקר כאשר החלפתי צבעים במיטה ובעלי הזמין אמבולנס, כשהגעתי לחדר מיון נאמר לי שיש לי מים בריאות בעקבות הלידה, שאלתי היא האם דבר שכזה לא נבדק על ידי הצוות הרפואי לפני שחרור החולה?
30/12/2013 12:20
שלום רב,

קשה על בסיס התיאור שנתת להעריך אם המיים בריאות החלו להצטבר עוד טאם שיחרורך מבית החולים או לאחר שהגעת לביתך. בכל מקרה כדי להעריך אם היה מקום לאבחן את המצב טרם שיחרורך יהיה צורך לעיין בתיעוד הרפואי ולהתייעץ עם מומחה רפואי.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
עירית
26/12/2013 00:33
אני מקבלת 90% נכות בגלל קושי לעמוד או ללכת לזמן ממשוך. לפני כשבועיים הגיע אדם שאמר שהוא מבזק והגיע לבדוק את הקו, ועכשיו נתברר לי שהוא היה חוקר של ביטוח לאומי ומאיימים לבטל לי את קצבת הנכות. מה אני יכולה לעשות?? למרות שעמדתי מספר דקות כשהטכנאי הגיע אני לא יכולה לעמוד זמן רב ואיני מסוגלת למצוא עבודה..
29/12/2013 09:45
שלום רב,

אני ממליץ בחום לפנות בהקדם אל באופן מסודר אל עורך דין בעל ניסיון בתחום הביטוח הלאומי. מעבר לכך קשה לי בשלב מקדמי זה וללא הכרות עם כל פרטי המקרה לתת לך המלצות מעבר לכך.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
חגית ל
27/12/2013 06:05
אני מעונינת לעשות ניתוח להגדלת חזה, ולאחר היעוץ ניתן לי הסכם בו אחת הנקודות מדברת על אי יכולתי לתבוע מהמנתח החזר כספי או לחלופין לבקש ניתוח חוזר גם במידה והניתוח לא יצא מוצלח. האם זה חוקי? האם מותר לרופא המנתח להחתים קליינט כי הוא אינו אחראי לתוצאות הניתוח?
28/12/2013 19:54
שלום רב,

כדי לחוות דעתה על חוקיות ההסכם אני מעדיף לעיין בניסוח המדויק שלו.
אין באפשרות רופא למנוע ממטופל בהסכם את הזכות לגשת לבית משפט ולהגיש תביעת נזיקין אם נגרם לו נזק בשל התרשלות בטיפול אולם ברור כי מוטב שלא לתחום על הסכמים אשר מכילים הוראות דרקוניות ולא סבירות.

בברכה,
עורך דין עופר סולר


  <<    78    79   80   81    82    >>  

:עבור אל עמוד

הערכת סיכויי תביעה

פנה/י עכשיו לצורך הערכה מדוייקת של סיכויי התביעה בשיתוף מומחה רפואי מוביל:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

סקירה משפטית עדכנית:

31 במרץ 2024

אי הפניה לביצוע בדיקת ממו...

רשלנות רפואית של רופא משפחה שלא הפנה בזמן אישה לביצוע בדיקת ממוגרפיה, מה שגרם לאיחור באבחון סרטן השד...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות בניהול לידה הובילה...

עורך דין עופר סולר מביא לפנינו תיאור תביעה שהוגשה בגין רשלנות בניהול לידה, אשר גרמה לקרע ברחם והובילה לצורך בכריתתו של הרחם...

קרא עוד

31 במרץ 2024

אוסטאומיליטיס בעקבות זיהו...

תקציר פסק דין שבוחן האם זיהום שהתפתח לאחר ניתוח גרם לאוסטאומיליטיס ובעקבות כך לכריתת שתי אצבעות רגליו של התובע...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות בניתוח בקע מפשעתי ...

תובע הסובל מלידה מטמירות אשכים טען כי רשלנות בניתוח בקע מפשעתי שעבר פגעה בכושר הפריון שלו - להלן תקציר פסק הדין והכרעת ביהמ"ש.

קרא עוד

31 במרץ 2024

אי גילוי תסמונת דאון במהל...

עורך דין עופר סולר מביא לפנינו סקירת פסק דין בעניין אי גילוי תסמונת דאון בעת הריון והסבר אודות חובותיו של הרופא המטפל במעקב ההריו...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות רפואית לפני צינתור לב

תקציר פסק דין העוסק בטענות תובע, כי לא ניתנו לו הסברים מספקים טרם ביצוע הליך צינתור לב, חוות דעת המומחים הרפואיים והכרעת ביהמ&quo...

קרא עוד

31 במרץ 2024

חובת מתן הסבר לפני ניתוח ...

עורך דין עופר סולר מביא לפנינו דוגמא לרשלנות רפואית בניתוח הרניה ומתייחס לחובת ההסבר על סיבוכים אפשריים בניתוח...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות רפואית באבחון דלקת...

סקירה משפטית שבוחנת האם רשלנות חדר המיון של בי"ח קפלן גרמה לאיחור באבחון דלקת התוספתן אצל נערה, שגרמה לבסוף להתנקבות שלו.

קרא עוד

31 במרץ 2024

אי אבחון חוסר קורפוס קלוסום

פרשנות חשובה ומעניינת של פסק דין המתאר מקרה של רשלנות רפואית חמורה בסקירת מערכות שגרמה לאי אבחון של חוסר בקורפוס קלוסום...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות בטיפול בדמם לאחר ל...

עורכי הדין שלנו מביאים לפניכם תקציר פס"ד ופרשנות משפטית על מקרה של רשלנות רפואית בטיפול בדימום לאחר לידה, שהובילה לכריתת רחם.

קרא עוד

31 במרץ 2024

הגשת תביעת רשלנות רפואית ...

הגשת תביעת רשלנות רפואית - סדר ההליך לצורך הגשת תביעת רשלנות רפואית עד למועד פסק דין...

קרא עוד

31 במרץ 2024

תסחיף מי שפיר Amniotic fl...

על תסחיף מי שפיר Amniotic fluid embolism ומקרי רשלנות רפואית בלידה ומיד אחריה...

קרא עוד

31 במרץ 2024

תביעה לנזק גוף בעקבות ליד...

הוריו של תינוק אשר נולד בלידת ואקום טענו כי נזקי גוף שנגרמו לו אירעו כתוצאה מביצוע הלידה באופן מכשירני - לחצו לקריאת תקציר פסק הד...

קרא עוד

31 במרץ 2024

1 מכל 7 מקרי אוטיזם ניתן ...

מעל 15% מכלל מקרי האוטיזם נובעים בשל פגיעה גנטית מוכרת, שניתן לראוי לאבחן בעובר, כבר בחודשי ההריון הראשונים. מחובתו של רופא הנשים...

קרא עוד

31 במרץ 2024

האם מותר לקחת את התרופה ה...

כמעט כל אשה בהריון נתקלת לאורך תשעת החודשים בשאלות לגבי נטילת תרופות בהריון. התשובות מורכבות, חשובות ולעיתים אינן חד משמעיות וברו...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות רפואית בלידה - לפנ...

עורך הדין עופר סולר מנהל את משרד עורכי הדין המוביל בישראל בייצוג נפגעי רשלנות רפואית בלידה, לצורך הגשת תביעת פיצויים בשל נזקים שנ...

קרא עוד

31 במרץ 2024

פגיעה במבנה הכרומוזום: חש...

נכון למועד כתיבת שורות אלו ניתן לזהות בבדיקות גנטיות, כבר בתחילת ההריון, מאות פגיעות ושינויים במבנה הכרומוזומים של העובר וזכותם ש...

קרא עוד

03 באפריל 2024

הכירו את רוט סולר - תביעו...

רוט סולר - תביעות ביטוח הנה פירמה פורצת דרך, שמעדכנת גרסה בעולם המשפט וקובעת סטנדרט חסר תקדים, באמצעות הצגת פתרון השוזר את העלית ...

קרא עוד

פניה לעורך דין

עורכי הדין שלנו עומדים לרשותך בכל שאלה ובכל מקרה של חשש מרשלנות רפואית:

אני רוצה להתייעץ >>

טלפון: 03-381-2222

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 24