חייג/י לקבלת ייעוץ אישי:   03-381-2222

פורום רשלנות רפואית


נושא
מחבר
תאריך ושעה

יעל
10/01/2024 23:29
עברתי שאיבת שומן מהרגליים לפני כארבע שנים. ההליך השאיר ברגליי שקעים ובורות שעיוותו את צורת הרגל. הרופא שניתח אותי נפטר. האם יש את מי לתבוע? (אולי את בית החולים בו נותחתי או כל רעיון אחר). אני סובלת מבחינה אסתטית וכתוצאה מכך מבחינה נפשית מהנושא.
אביהו
19/08/2023 21:38
שלום רב
אני מבקש לברר נושא של הסכמה מדעת לטיפול רפואי וכן פגיע באוטונומיה.
כמו כל אזרחי מדינת ישראל קיבלתי חיסון נגד קורונה , לא ניתן לי שום הסבר לחיסון , לא תופעות לוואי, לא היותו של החיסון חדשני , לא סכנות.... שום מילה . ישנם כאילו שעקב החיסון לקו במחלה עם תופעות לוואי ארוכות טווח . השאלה האם מדובר בטיפול רפואי ללא הסכמה מדעת? האם מדובר בפגיע באוטונומיה...? האם ניתן לתבוע במקרה זה גם אם לא התפתחו תופעות לוואי . הכוונה לטיפול ללא הסכמה מדעת ופגיע באוטונומיה ? מה המומחים חושבים ?
אנונימי
25/03/2023 00:51
שלום רב.
ילדתי בשבוע 33+4 ובפגייה עשו לילד שלי אולטראסאונד ראש ומשם גילו לו חסימה (הידרוצפלוס)בשני החדרי המוח.עכשיו בסקירות לא האבחינו ובסיכום רשום חדרי המוח תקינים,האם זאת רשלנות רפואית?
הוא עבר ניתוח ראש בגיל חודש.(שנט)
קיבל נכות כללית.
כליה אחת
לירז
18/10/2022 14:30
הריון 3 ביקורים אצל הרופא נשים דרך קופת חולים כל הבדיקות, הסקירות נעשו בזמן. בין שבוע 33 ל34 בבדיקת מעקב שגרתית באולטרסאונד תכנאית אולטרסאונד נכנסה ללחץ לא הבנתי בהתחלה מה קרה ולמה היא הזמינה רופא ובשבוע מתקדם מאוד גילתה שלעובר יש כיליה אחת. התחילו לשלוח אותי למלא בדיקות בינהם ייעוץ גנטי בבית חולים ששם רצו בדיקת מי שפיר ואף המליצו לי על הפלה! כבר הייתי בשבוע 35 לערך! בבית חולים אמרו לי שכיליה לא יכולה להעלם ככה סתם וכנראה מתחלה מי יודע למה הרופא לא ראה! יש לציין שהלכתי נגד כולם והילד בריא ברוך ה רק עם כיליה אחת ואחת לחצי שנה צריכה ללכת לבדוק אותו אצל נופרולוג.
רן
21/08/2022 09:02
בוקר טוב,

הילדה נחתכה בחתך עמוק שנאלצנו לתפור במוקד רפואי.
היא נחתכה בתוך המים מחיפוי בולט שבדופן הבריכה.
הילדה בת 5 לא יכולה לעסוק בכל פעילות(גינה, בריכה,רכיבה..).
גם אנחנו לא יכולים לתכנן שום פעילות(מלון,צימר, אטרקציה..) בגלל מגבלה שלה, יש ילדים נוספים במשפחה.
גם בטח תישאר צלקת לכל החיים ברגל בדיוק איפה שפיקה.
שאלה: האם לפנות למפעיל בריכה ישירות ולבקש פיצוי או לפנות לעורך הדין? או שבכלל אין סיכוי בגלל לקבל פיצוי משניהם? תודה
שרה
15/08/2022 21:57
באתר של מכבי כתוב שאשה משבוע 28 להריונה שאינה חשה תנועות עובר פטורה מתשלום אגרת מוקד. לא חשתי תנועות עובר והאחות במוקד הייעוץ הטלפוני שלחה אותי למוקד בריאות האשה, שם נאלצתי לשלם 94 שקלים אגרת מוקד למרות ההפנייה שהאחות נתנה לי ולמרות שהתלונה הייתה כאבי בטן וחוסר הרגשת תנועות עובר.
המוניטור הראה שהכל תקין אבל מכבי חייבו אותי בכל זאת בסכום הזה. הם לא רוצים להחזיר. מה אפשר לעשות? תודה
אבי
09/08/2022 10:42
אשמח לדעת על רעיון או כיוון לתהליך תביעה שכזה, כאשר התובע נמצא בפש״ר מה שמונע יכולת כלכלית להשקיע בחוות דעת רפואיות של מומחים שעולות עשרות אלפי שקלים לעיתים, או לקחת מימון חיצוני לטובת התביעה.
האם ניתן לפנות להליך מגשר, או מו״מ עם הגורמים הנתבעים, מבלי להגיע לבית המשפט או שמא בית משפט יכול למנות מומחה מטעמו, לחוות דעת ללא עלות לתובע?
פעיה באגן
עייד
10/06/2022 20:11
אגן
אליסיה
16/05/2022 14:44
שלום, בתי בת ה10 נפלה בהפסקה בחוג גלגיליות {באולם ספורט כשיש נוכחות של 2 מדריכות} וכתוצאה מהנפילה נוצר שבר בהומרוס פרוקסימלי בכתף. האם י שמקום לתבוע את ביטוח המתנ"ס ?
אודה לתשובתך
א.א
24/11/2021 08:15
בת שנתיים בגן פרטי פתחה את הסנטר נדרשנו ללכת למיון..יש תפרים
הגננות לא יודעות והמצלמות לא עבדו אותן שעות..מה עושים?
יש דרך לתבוע??
מאיה
13/05/2012 18:34
שלום לכולם, לפני שבועיים הלכתי לרופא שיניים פרטי שהמליצה לי עליו חברה טובה, לביצוע 2 סתימות, בטיפול לא הרגשתי הרבה מלבד עקצוצים ודקירות קטנות שהרגישו לי די נורמאליות, אבל כשחזרתי הביתה ראיתי שכל הפה שלי פצוע ומדמם לעתים. האם יתכן שהרופא פצע אותי? אני ממש מתוסכלת ולא יכולה כמעט לאכול כי זה מאד שורף. האם יכולה לתבוע אותו על כך?
13/05/2012 18:47
שלום רב,

במרבית המקרים אין כדאיות כלכלית להגשת תביעת רשלנות רפואית אם לא נגרם נזק קבוע בשל טיפול רפואי שכן עלויות הגשת התביעה אשר כוללות בין היתר חוות דעת רפואיות גבוהות בעוד שהפיצוי במקרים בהם אין נזק קבוע לרוב אינו רב.
כדי לבחון אם יש מקום במקרה זה לתביעה יש צורך ביעוץ מסודר עם עורך דין מנוסה בתחום.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
קוסמת
22/10/2021 12:40

כדאי להתחמש בחוות דעת של רופא שיניים ולפנות לבית המשפט.
תחיה
31/05/2021 14:58
איפה אני יכולה להתלונן על רשלנות של רופא במרפאת מכבידנט?
עברתי לפני כמה שבועות טיפול שורש. אני סובלת מכמה מחלות כרוניות, הרופא שאל בכלליות אם אני סובלת מאיזשהם מחלות אך לא שאל בפירוט לגבי טיפול תרופתי. הדבר היחיד שהוא שאל זה אם יש עליי את המשאף של האסתמה. הוא עשה לי 2 זריקות הרדמה, לכאורה הרגשתי שהאיזור רדום אבל הטיפול כאב לי בטירוף!!!! ממש הרגיש כאילו אין לי הרדמה בכלל!!! הרופא ידע שכואב לי, אבל לא נראה לי שהוא באמת הבין את העוצמה.

אחריי הטיפול התקשרתי למרפאה וביקשתי להחליף רופא להמשך הטיפול, המזכירה אמרה לי שזה מאוד בעייתי להחליף רופא באמצע טיפול והיא גם לא ממליצה לי להחליף כי הוא אחד הרופאים המומחים במרפאה.
מבירור קצר הבנתי שלעיתים טיפול שורש כואב, זה תלוי בדרגת הזיהום, החלטתי להמשיך עם אותו רופא.
אתמול הגעתי לטיפול המשך, בסופו של דבר לא בוצע טיפול כי מצילום של השן הרופא אמר שצריך לחכות עוד קצת (משהו שקשור לתרופה שהוא הזריק).

שיתפתי אותו שהטיפול הקודם כאב לי בטירוף, הוא שאל אם אני סובלת מאיזשהם מחלות, עניתי לו בין השאר אפילפסיה, שאל מה אני לוקחת? עניתי קפרה ולמוטריגין..ואז הוא אמר זו בדיוק הסיבה, התרופות לאפילפסיה מתחרות עם חומר ההרדמה (לידוקאין) על הקישור לקולטן ולעיתים מנטרלות אותו.

זה נראה לי רשלנות רפואית גדולה שהוא לא בירר את הענין לפני הטיפול הראשון, מאמינה שאם היה מברר, היינו יכולים במידת הצורך להשתמש בחומר הרדמה אחר (אני לא יודעת בכלל אם זה אפשרי) או לא משנה העיקר שהיינו יודעים שיש אופציה שההרדמה לא תשפיע.

אגב זה מאוד מתחבר לי ונשמע לי הגיוני- בשנה האחרונה עברתי טיפול די כואב של הזרקות לכתף. בתחילת הטיפול הוזרק חומר הרדמה- לידוקאין שהיה אמור להקל והיה נראה שהוא בכלל לא משפיע.
08/08/2021 11:58
שלום רב,

אני מבין את תחושת התסכול שלך ונראה שאכן מן הראוי היה שהרופא יקבל ממך טרם הטיפול את מלוא המידע הרפואי מה שיכול היה לחסוך ממך כאב וסבל מיותרים. מבלי להקל ראש בסבלך איני סבור שהמקרה יתאים לתביעת רשלנות רפואית שכן בתביעות אלו בדרך כלל יש צורך להוכיח נזק קבוע.
ניתן לדעתי לשקול פניה בכתב להנהלת הקופה ובמידה ולא מתקבל מהם מענה ראוי ניתן גם לפנות בתלונה למשרד הבריאות.

בריאות שלמה,
עורך דין עופר סולר
נופר
19/05/2021 10:19
שלום רב,
לפני כחודשיים בני נפל בגן הילדים (גן עירייה)במהלך הקייטנה, ואיבד שן תאומה (בעלת שורש אחד ו2 שיניים מחוברות).
התקשרו אלי כשהז קרה ואמרו לי שהוא "פתח את השפה" כדבריהם. שאלתי האם יש צורך לאסוף אמרו שיעדכנו איך הוא. פתיחת שפה היא דבר שולי יחסית עם ילדים...
כשבעלי אסף אותו הוא הבחין בשיניים החסרות.
לקחנו אותו לבדיקה והיה רושם שמלבד השיניים והחתך העמוק בשפה הכל תקין והיינו במעקב.
היום במעקב התגלתה חתיכה מהשן שתקועה לו בשפה הפנימית ולכן עדיין יש נפיחות.
הוא יצטרך לעבור ניתוח להוצאה כמו גם תיקון קוסמטי, והפגיעה בשיניים ככל הנראה תשפיע עליו בעתיד מבחינה אורתודנטית.
מה אנחנו יכולים לעשות ? מה בעצם הביטוח מכסה ולמי פונים בנידון?

ברשותי טופס דיווח אירוע לאחר התעקשויות רבות מהנהלת הקייטנה.
08/08/2021 11:54
שלום רב,

פוליסת ביטוח תלמידים (תאונות אישיות) מחריגה בדרך כלל את נושא השיניים אך כדאי לבדוק אותה באמצעות פניה לעירייה / רשות מקומית ובקשת העתק.
בנוסף אם התאונה אירעה בשל התרשלות של הגורם החינוכי ניתן לשקול תביעת נזיקין אולם אז צריך לצרף חוות דעת רפואית שעלותה אינה מבוטלת.

ממליץ לפנות בשלב ראשון אל עורך דין מנוסה בתחום נזקי גוף.

בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר
מעין
27/04/2021 13:51
לפני כמעט שנתיים עברתי ניתוח בירך להוצאת גוש שפיר וכואב, נאמר לי שתהיה לי צלקת אסטית כי הסברתי להם שחשוב לי, בעקבות כך קיבלתי צלקת גדולה כהה ומכוערת + גוש שומן שנהיה מהניתוח, כעבור חצי שנה לביקורת הרופא המנתח אמר שהכל בסדר. מיותר לציין שזה מאוד מפריע לי במיוחד עם בגדים צמודים שאז הבליטה ניראית לעין.
רציתי לדעת האם יש עילה לתביעה. תודה
08/08/2021 11:49
שלום רב,

אופן הצטלקות לאחר ניתוח תלוי במגוון גורמים, טכניקת הניתוח, אופן התפירה וכן נתונים של העור.
כדי להעריך אם הצלקת סבירה ומדוע נותר גוש לאחר הניתוח יהיה צורך לבחון את התיק המלא וכן להתייעץ עם מומחה רפואי בתחום הכירורגיה הפלסטית. בשלב ראשון מומלץ לפנות אל עורך דין מנוסה בתחום הרשלנות הרפואית להערכת המקרה.

בברכת בריאות,
עו"ד עופר סולר
אדל
01/04/2021 12:32
אשמח לעזרה!
לפני כשנה טופלתי במרפאת שיניים אורטודנטית של אחת הקופות הגדולות.
חזרתי בכל פעם לניסיונות טיפול רופא אורטודנט, עקב שבר בקיבוע שיניים קבוע.
כמה פעמים שחזרתי למרפאה והתלוננתי על כאב ובכל פעם הרופא החליף לי קיבוע בשיניים תוך שיוף החומר שמחזיק את הקיבוע והשיניים.
בקיבוע האחרון שהוחלף, הקיבוע לא היה מסוג חזק (בדיעבד שמעתי תוך כדי טיפול שהרופא שאל את העוזרת האם קיבוע מסוג x שהוא חזק יותר אזל... והיא אמרה שכן)
הקיבוע הזה גרם לכך שעם הזמן נוצר לי רווח גדול בשיניים התחתונות.
בכל טיפול הרופא היה מפעיל כוח פיזי ממש חזק
על 4 שיניים קידמיות, ללא הרדמה ודוחף אותם פנימה.
שבוע אחרי הטיפול הייתי עם כאבים איומים ולא יכולתי לפתוח את הפה מכאב.
ומרוב פחד להיזכר בכאב החזק, נשארתי כך ולא חזרתי אליו שוב.
בפועל היום, נעשה לי נזק בשיניים של רווח מאוד גדול ולא אסטתי וכאבים שהולכים וחוזרים.
בסוף לאחר שנה של טרטור הרופא אמר לי לשלם 6,000 שח לעשות יישור שיניים חדש על כל השיניים התחתונות.
אני מעוניינת לתבוע אותם למי צריך לפנות ומה אני צריכה לעשות כדי לפעול לכך?
08/08/2021 11:43
אדל שלום,

כדי להעריך את איכות הטיפול האורטודנטי שבוצע לך יהיה צורך לקבל את מלוא התיק הרפואי שלך בקופה כולל הצילומים וההדמיות. לאחר קבלת מלוא התיק יש לערוך ייעוץ עם רופא שינים אורטודנט שיעריך אם כשלון הטיפול נובע מהתרשלות בטיפול ומה היקף הנזק.
חשוב להבין שתביעת רשלנות רפואית חייבת להיות מלווה בחוות דעת מקצועית של רופא מתאים וחוות דעת כזו עלותה בדרך כלל מגיעה לאלפי שקלים.
בשלב ראשון אמליץ לפנות תחילה אל עורך דין מנוסה בנושא רשלנות רפואית.

בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר
נזק בלידה
מתן
18/06/2021 23:25
שלום לפני חודשים ילדתי ובמהלך הלידה נפגע לי עצב אשר גרם לי לאי יכולת להזיז את הרגל כנראה בגלל האפידורל, המצב קצת השתפר עם הרגל אבל עדיין יש לי קושי ללכת יותר מכמה דקות והנזק בעצב לא עבר , האם יש אחריות לבית חולים או שברגע שחתמתי על המסמך של האפידורל כל האחריות עלי?
08/08/2021 11:36
שלום רב,

כדי להעריך אם הנזק שנגרם בעת זריקת האפידורל הינו תוצאה של התרשלות של המרדים שביצע את זריקת האפידורל יהיה צורך בפרטים נוספים ולבחון את התיק הרפואי המלא.
הטופס עליו חותמים טרם ביצוע זריקת האפידורל אינו מטיל את האחריות על המטופלת אלא הינו טופס הסכמה לפעולה בו מפורטים בין היתר הסיכונים בפעולה.
אם למטופלת נגרם נזק בשל התרשלות של הרופא בזריקת האפידורל טופס זה לא יפטור את הרופא או בית החולים מאחריות.

את מוזמנת לפנות אלינו ליעוץ פרטני.

בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר
ליאת
18/07/2021 15:04
בשנת 2016 עשיתי ניתוח לייזר בעיניים בחברה מאוד מוכרת ופופולרית
לפני קצת יותר מחצי שנה הרגשתי שהראייה שלי ממש מתדרדרת וכשהלכתי לרופא עיניים (בלי קשר למרפאה של הניתוח) הוא אמר לי שהוא קצת בשוק שעשו לי את הניתוח כי אני לא מתאימה לו- יש לי צילינדר ועין עצלה.

שילמתי למרפאה כדי לקבל את התיק הרפואי המלא שלי ועכשיו הוא נמצא אצלי.

הייתי שמחה אם יש לכם עורך דין שמומחה לעיניים כדי לקרוא את התיק שלי ולראות אם באמת הייתה רשלנות רפואית והאם עשיתי את הניתוח לחינם כשלא באמת הייתי אמורה.
תודה!
08/08/2021 11:30
שלום ליאת,

יש מגון מצבים רפואיים בהם לא מומלץ לבצע ניתוח לייזר בעיניים שכן הניתוח עלול להחמירם או לגרום לנזק. כדי להעריך אם ההחלטה במקרה שלך לבצע את הניתוח הייתה אכן רשלנית ומה היקף הנזק שנגרם יהיה צורך לבחון את התיק הרפואי ואת התיעוד העדכני שלך בסיוע מומחה רפואי בתחום העיניים.

את מוזמנת לפנות אלינו ליעוץ פרטני.

בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר
רות
26/07/2021 10:03
שלום,
לפני כארבע שנים היה לי הרפס בפנים.
כשהלכתי לרופא הוא אבחן את זה כהרפס אבל נתן לי משחה נגד זיהומים. משחה שבדיעבד אני יודעת שלא מיועדת בשום מצב לטיפול בהרפס.
במשך יומיים השתמשתי במשחה הזו, אבל ההרפס התפשט והחמיר
עד שהלכתי לרופא (אחר) שהיה בשוק מהמשחה שנרשמה לי... ורשם משחה אחרת.
כתוצאה מהטיפול המאוחר נותרו לי צלקות קטנות בפנים.
האם יש עילה לתביעה של רשלנות רפואית על זה? האם כדאי?
מציינת שהרופא כבר עזב את המרפאה שלנו.
08/08/2021 11:26
שלום רב,

כדי להעריך אם המקרה אכן עולה כדי רשלנות רפואית יש צורך ביותר פרטים, לא כל אבחון שגוי הינו בהכרח רשלנות רפואית וכמובן יש לבחון גם את השאלה האם טיפול נכון במועד היה מונע לחלוטין את הנזק שנותר. יש גם לבחון אם מדובר בצלקות קבועות ולהמיתן לכל הפחות שנה מהופעתן לשם כך.

מציע לפנות בשלב ראשון אל עורך דין מנוסה בתחום הרשלנות הרפואית ליעוץ ראשוני ואז לשקול אם המקרה מתאים לתביעה.

בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר
יעל
08/08/2021 10:40
בוקר טוב
הילד שלנו בן 2.5 שנים עם המון בעיות התפתחות. הבנו כב רלבד שהמצב שלו מורכב ולפני כמה חודשים פנינו לייעוץ גנטי. עשו לו המון בדיקות. מצאו אצלו סימנים נירולוגיים שמסבירים את החולשה בצד שמאל של הגוף. עשו לו בדיקת צ'יפ גנטי ואבחנו עכשיו מחלה מאד נדירה שנקראת תסמונת קליפסטרה - לא שמענו על זה מעולם ואנחנו די בהלם. זה קשור לבעיה גנטית של כרומוזום 9 לפי התוצאות של הבדיקות. רציתי לדעת האם למרות שזאת מחלה מאד נדירה היו יכולים למצוא את הבעיה בהריון? רק אציין שעשיתי את כל הבדיקות בהריון שהרופא נשים של מאוחדת שלח אותי לעשות ולא היו שום בעיות בהריון. זה היה הריון ראשון שלי אם זה משנה. רציתי לשאול מה דעתכם על זה
08/08/2021 11:14
יעל שלום,

התסמונת של חסר גנטי בזרוע הארוכה של כרומוזום 9 המכונה תסמונת קליפסטרה אכן נדירה אולם ניתן לאתר אותה בבדיקת צ'יפ גנטי רגילה.
העובדה שניתן לאתר את התסמונת בבדיקת צ'יפ גנטי הופכת את נושא שכיחות התסמונת לשולי שכן אם היו מבצעים בהריון בדיקת צ'יפ גנטי על מי השפיר ניתן היה לגלות את התסמונת ללא כל קושי (בדיוק כפי שגילו אותה לאחר הלידה בבדיקה זו).

בניגוד לאמונה הרווחת בקרב הציבור בכל הריון בכל גיל חובה להסביר לכל אישה על האפשרות לבצע בדיקת מי שפיר הכוללת צ'יפ גנטי שכן המוטציות הגנטיות שניתן לאתר בבדיקה זו (כמו המוטציה שיש לבנכם) אינן תלויות בגיל האישה ההרה ויכולות להופיע גם ללא כל בעיות שנראות בסקירות או בבדיקות אחרות.

בדיקות הסקר הגנטיות המומלצות לכל אישה לפני או במהלך ההריון הראשון גם הן אינן יכולות לשלול מוטציה גנטית הנראית בבדיקת צ'יפ גנטי.

אם במהלך מעקב ההריון לא דנו איתך על האפשרות לבצע בדיקת מי שפיר וצ'יפ גנטי הרי שתהיה במקרה זה עילה לתביעה.
אנו מטפלים במספר רב של תביעות דומות כולל בתסמונות נדירות מאד שהתגלו בבדיקת צ'יפ גנטי כאשר חלק מהתביעות כבר הסתיימו בהסדרי פשרה לטובת המשפחות.

את מוזמנת ליצור עמי קשר טלפוני להסברים נוספים ומידע.

בברכת בריאות ובשורות טובות,
עורך דין עופר סולר
052-3596150
סתיו
04/03/2021 08:39
לפני כמעט שנה שיחקתי כדורגל במגרש כדורגל ציבורי בנהריה ובמהלך המשחק נפלתי והתנגשתי בגדר שהוצבה בסוף המגרש וכתוצאה מכך שברתי שלושה מסרקים בכף היד, עברתי ניתוח והייתי זקוק לשיקום של חצי שנה (השיקום הסתיים ועדיין יש לי בעיות קלות בתנועה של היד).
רציתי לדעת האם יש מקום לתביעה כי לדעתי הגדר שמקיפה את המגרש לא בנויה בצורה בטיחותית.
07/03/2021 18:48
שלום רב,

הפרום עוסק אמנם בתביעות רשלנות רפואית ולא בתביעות נזיקין אחרות אך אנסה לסייע בתשובה. כדי להעריך את סיכויי התביעה בגין מפגע בטיחות בגדר יהיה צורך לצלם את מקום התאונה וכן להתייעץ עם מומחה בטיחות שיתכן שיצטרך לסייר במקום.

מומלץ בשלב ראשון לפנות אל עורך דין מנוסה בתחום הנזיקין ורצוי לעשות זאת בטרם יבוצעו שינויים במקום שיקשו על הוכחת עילה התביעה.

בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר


 1   2    3    4    5    >>  

:עבור אל עמוד

הערכת סיכויי תביעה

פנה/י עכשיו לצורך הערכה מדוייקת של סיכויי התביעה בשיתוף מומחה רפואי מוביל:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

סקירה משפטית עדכנית:

19 ביוני 2022

אבחון פגיעות גנטיות בעובר...

ניתן לאבחן פגיעה גנטית בעובר כבר בחודשי ההריון הראשונים באמצעות בדיקת צ'יפ גנטי של מי השפיר ובאמצעות בדיקות כמו NIPT ובדיקת אקסום...

קרא עוד

19 ביולי 2022

הפרעה נפשית בגלל פגיעה גנ...

רופאי הנשים שמלווים את ההורים במהלך ההריון חייבים להסביר כי ניתן לאבחן מאות מוטציות גנטיות שגורמות להפרעות נפשיות, באמצעות בדיקות...

קרא עוד

18 בספטמבר 2022

תסמונת ויליאמס 7q11.23 חי...

חשוב לדעת כי ניתן לאבחן תסמונת ויליאמס בעובר באמצעות בדיקה גנטית פשוטה וזמינה, ואין כל סיבה לאבחן את התסמונת רק לאחר הלידה! עורך ...

קרא עוד

18 בספטמבר 2022

אבחון תסמונת די ג'ורג' בע...

תסמונת די ג'ורג' הנה תסמונת גנטית נדירה, לרוב נובעת ממטוציה חדשה, שניתן וחשוב לאבחן באמצעות בדיקות גנטיות כבר בתחילת ההריון! עורך...

קרא עוד

18 בספטמבר 2022

בדיקת צ'יפ גנטי CMA: הרופ...

בדיקת הצ'יפ הגנטי היא בדיקה חשובה מאד, בכל הריון ללא יוצא מן הכלל, וחובתו של רופא הנשים המלווה את ההריון להסביר על כך להורים בכל ...

קרא עוד

18 בספטמבר 2022

פגיעה במבנה הכרומוזום: חש...

נכון למועד כתיבת שורות אלו ניתן לזהות בבדיקות גנטיות, כבר בתחילת ההריון, מאות פגיעות ושינויים במבנה הכרומוזומים של העובר וזכותם ש...

קרא עוד

18 בספטמבר 2022

בדיקות גנטיות שהרופא צריך...

הרופא שמלווה את ההריון שלך חייב להסביר על חשיבותן של הבדיקות הגנטיות שניתן לעשות בהריון, לכל אשה, בכל הריון וללא יוצא מן הכלל! אם...

קרא עוד

18 בספטמבר 2022

רשלנות רפואית במתן ייעוץ ...

סולר קפלינסקי רשלנות רפואית, משרד עורכי הדין המוביל בישראל בייצוג נפגעי רשלנות רפואית בשל כשלים והתרשלות בהפנייה לייעוץ גנטי ופענ...

קרא עוד

21 בספטמבר 2022

זכויות הורים לילדים על הס...

הצ'ט בוט שלנו יעזור לך להבין את כל הזכויות שלך לאחר אבחון ילד/ה על הספקטרום האוטיסטי...

קרא עוד

21 בספטמבר 2022

1 מכל 7 מקרי אוטיזם ניתן ...

מעל 15% מכלל מקרי האוטיזם נובעים בשל פגיעה גנטית מוכרת, שניתן לראוי לאבחן בעובר, כבר בחודשי ההריון הראשונים. מחובתו של רופא הנשים...

קרא עוד

21 בספטמבר 2022

הרופא לא הסביר על הבדיקות...

אלה העובדות: על רופא הנשים שמלווה הורים במהלך ההריון חלה החובה ליידע אותם, בכל מקרה, לגבי מגוון הבדיקות הגנטיות שזמינות עבורם והא...

קרא עוד

21 בספטמבר 2022

חשוב להכיר ולדעת: על בדיק...

רופא הנשים שמלווה את ההריון חייב להסביר להורים בכל מקרה על בדיקת האקסום, שהיא הבדיקה הרחבה והמדוייקת ביותר לצורך אבחון מוטציות גנ...

קרא עוד

18 באוקטובר 2022

תסמונת טרנר: אפשר וחשוב ל...

תסמונת טרנר הנה תסמונת גנטית הנובעת בשל חסר, חלקי או מלא, של כרומוזום X. ניתן לאבחן את התסמונת באמצעות בדיקה גנטית פשוטה בזמן ההר...

קרא עוד

02 בנובמבר 2022

אבחון מוקדם של פגיעה במבנ...

פגיעה במבנה התקין של כרומוזום X עלולה להוביל להתפתחותן של תסמונות גנטיות משמעותיות, ולכן חשוב להסביר להורים עד כמה חשוב לערוך בדי...

קרא עוד

27 בנובמבר 2022

הרופא חייב להסביר על בדיק...

חובתו של רופא הנשים להסביר להורים לעתיד על חשיבותה של בדיקת ה-NIPT בכל הריון ללא יוצא מן הכלל! המדובר בבדיקת דם של האם ההריונית, ...

קרא עוד

27 בנובמבר 2022

בדיקת NIPT במקום מי שפיר?...

אנחנו שומעים עוד ועוד קולות של נשים שהסבירו להן כי אפשר לעשות בדיקת דם פשוטה בהריון בשם NIPT והבדיקה הזאת מחליפה את בדיקת מי השפי...

קרא עוד

13 בדצמבר 2022

מוטציה דה נובו - מה משמעו...

מוטציות גנטיות דה נובו הנן תסמונות גנטיות שמתפתחות לראשונה בעובר, במהלך ההריון, ולכן ניתן לאבחן אותן רק במהלך ההריון ובאמצעות בדי...

קרא עוד

05 במרץ 2023

בדיקת מי שפיר: כל הורה חי...

רופא הנשים המלווה את ההורים במהלך ההריון חייב להסביר, בכל הריון ללא יוצא מן הכלל, על החשיבות הרבה שבבדיקת מי שפיר על מנת שההורים ...

קרא עוד

פניה לעורך דין

עורכי הדין שלנו עומדים לרשותך בכל שאלה ובכל מקרה של חשש מרשלנות רפואית:

אני רוצה להתייעץ >>

טלפון: 03-381-2222

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36