איפה אני יכולה להתלונן על רשלנות של רופא במרפאת מכבידנט?
עברתי לפני כמה שבועות טיפול שורש. אני סובלת מכמה מחלות כרוניות, הרופא שאל בכלליות אם אני סובלת מאיזשהם מחלות אך לא שאל בפירוט לגבי טיפול תרופתי. הדבר היחיד שהוא שאל זה אם יש עליי את המשאף של האסתמה. הוא עשה לי 2 זריקות הרדמה, לכאורה הרגשתי שהאיזור רדום אבל הטיפול כאב לי בטירוף!!!! ממש הרגיש כאילו אין לי הרדמה בכלל!!! הרופא ידע שכואב לי, אבל לא נראה לי שהוא באמת הבין את העוצמה.
אחריי הטיפול התקשרתי למרפאה וביקשתי להחליף רופא להמשך הטיפול, המזכירה אמרה לי שזה מאוד בעייתי להחליף רופא באמצע טיפול והיא גם לא ממליצה לי להחליף כי הוא אחד הרופאים המומחים במרפאה.
מבירור קצר הבנתי שלעיתים טיפול שורש כואב, זה תלוי בדרגת הזיהום, החלטתי להמשיך עם אותו רופא.
אתמול הגעתי לטיפול המשך, בסופו של דבר לא בוצע טיפול כי מצילום של השן הרופא אמר שצריך לחכות עוד קצת (משהו שקשור לתרופה שהוא הזריק).
שיתפתי אותו שהטיפול הקודם כאב לי בטירוף, הוא שאל אם אני סובלת מאיזשהם מחלות, עניתי לו בין השאר אפילפסיה, שאל מה אני לוקחת? עניתי קפרה ולמוטריגין..ואז הוא אמר זו בדיוק הסיבה, התרופות לאפילפסיה מתחרות עם חומר ההרדמה (לידוקאין) על הקישור לקולטן ולעיתים מנטרלות אותו.
זה נראה לי
רשלנות רפואית גדולה שהוא לא בירר את הענין לפני הטיפול הראשון, מאמינה שאם היה מברר, היינו יכולים במידת הצורך להשתמש בחומר הרדמה אחר (אני לא יודעת בכלל אם זה אפשרי) או לא משנה העיקר שהיינו יודעים שיש אופציה שההרדמה לא תשפיע.
אגב זה מאוד מתחבר לי ונשמע לי הגיוני- בשנה האחרונה עברתי טיפול די כואב של הזרקות לכתף. בתחילת הטיפול הוזרק חומר הרדמה- לידוקאין שהיה אמור להקל והיה נראה שהוא בכלל לא משפיע.