חייג/י לקבלת ייעוץ אישי:   03-381-2222

פורום רשלנות רפואית


נושא
מחבר
תאריך ושעה

בר
17/02/2019 09:50
מי מפצה נפגע על תאונת קורקינט?

לפני כשנה וחצי נסעתי עם הקורקינט החשמלי ורכב בא מצד ימין שלי והוא לא עצר בעצור אלא אחרי הקו . נעצרתי ממולו ברגע האחרון וצעקתי לו שיש לו עצור וכמעט פגע בי .
איכשהוא הנהג לחץ על הגז במטרה להמשיך את הנסיעה . עלה על הקורקינט והעיף אותי על הגב.

הוגשה תלונה במשטרה , הלכתי מיידית לבדיקות . נאלצתי ללכת להמון בדיקות ושילמתי הרבה כסף עליהן .ובעיקר המון זמן וימי מחלה וכמובן הסבל שחוויתי.
נפגעה איכות החיים שלי משמעותית וזה בקצרה.

פניתי לעורך דין וכרגע התשובה מבית המשפט היא שאין ביטוח לקורקינט . ושבנושא נזיקין "אני לא נכה" אז אין פיצוי גם בנושא זה ..

מפה לשם השאלה לעורכי הדין שלכם הנה:

אם אין לי ביטוח ("לקורקינט")? אין מה לעשות בנושא ? איך מקבלים פיצויים במקרה כזה?

האם מגיע לי פיצוי כלשהוא ? ביטוח ונזיקין , מה אפשר לעשות .

אשמח לתשובה מכוונת - כל תגובה תתקבל בברכה -

יום מצוין שיהיה ובשורות טובות לכולם .
20/02/2019 13:42
שלום,

מדובר בענין מורכב משפטית, ככל הנראה הדרך לקבל פיצויים תהיה להוכיח כי הנהג שפגע בך אשם בתאונה אולם אם אין באמת נזק קבוע (נכות) אין ביטחון כי הלויות של ניהול משפט לצורך כך תהייינה מוצדקות אל מול הפיצוי הצפוי.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
א.ב
17/02/2019 15:26
שלום לכולם,
לפני מספר חודשים קיבלתי מקופת חולים מאוחדת תכנית גדולה, ארוכה ומפורטת של טיפולי שיניים בסך של כ 15000 שח. אמרתי להם שאין לי יכולת לשלם סכום זה וביקשתי שיגידו לי מה הכי דחוף. התשובה היתה טיפול שורש בשתי שיניים צמודות עם כתר בסך של 3500 שח וסימנו לי בטוש את המרכיבים מהרשימה. שילמתי את הסכום והחלו הטיפולים. חייב להגיד שברשימה כתובים המון מילים שאין לי מושג מה הן אומרות. מאותו רגע הוזמנתי כל פעם לטיפול, לא יודע מה היה כל אחד רק סמכתי עליהם. לפני שבוע הגעתי לטיפול הלפני אחרון לקחת מידות לכתר הקבוע ובבית קיבלתי מהם טלפון שאם אני רוצה את הכתר הקבוע עליי להשלים להם 2500 שח. כשהגעתי אליהם לשיחה, הוצפתי במידע ובמילים שאין לי מושג מה הם אומרים. דיברו איתי כמו רשימת מכולת: "בתאריך הזה באת ועשית את זה וזה המחיר, בתאריך ההוא באת ועשית את ההוא שעלה לך כך וכך ושורה תחתונה, עלייך להוסיף עוד 2500 שח. לא יכולתי אפילו להתווכח כי אני לא מבין בכל המונחים המקצועיים שהציגו לי ויכול להיות שהם צודקים אבל אני אמרתי בפירוש שאני רוצה לעשות רק את שתי השיניים האלה בעלות של 3500 שח. אם היו אומרים לי מראש שזה יעלה לי 6000 שח, לא הייתי מתחיל את הטיפול. כרגע אני במצב שאם לא אעשה את הטיפול האחרון, אשאר ללא כתר קבוע. האם יש לי מה לעשות בנושא?
20/02/2019 13:40
שלום רב,

קשה לי להתייחס לשאלה כה מפורטת במסגרת מצומצת זו. עקרונית אה זכאי לקבל תכנית ברורה בשפה המובנת לך וכן לקבל תשובה ברורה כמה כסף תשלם עבור הטיפול שמבוצע. כיצד לפעול כעת היא שאלה לא פשוטה ואין לי דרך לפרט כאן במסגרת מצומצמת זו.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
אלונה
17/02/2019 16:39
שלום.
אחותי הקטנה לומדת בפנימייה,וביום חמישי בערב, עלתה על כיסא לכבות את המזגן בחדרה ונפלה וקיבלה מכה בראש מההסקה והתעלפה. המורים לא עשו כלום רק התקשרו לאמא שלי שתבוא ותיקח אותה. יש עילה לתביעה על רשלנות מבחינת הנוהל שבית הספר היה אמור לבצע? (כשאמא שלי לקחה אותה מהבית ספר לבית החולים הרופאים בדקו אותה ומצאו זעזוע מוח וגם שמיעה לקויה מהמכה). יש דרך לתבוע פיצויים מהפנימיה על הפגיעה שלה?
תודה
20/02/2019 13:35
שלום רב,

על עצם התרחשות בתאונה כפי שתיארת בפניה איני בטוח שיהיה פשוט לקבל פיצוי שכן אם הבנתי נכון המקרה אירע בחדרה של אחותך ובהחלטה שלה כיצד לגשת למזגן. כדי להעריך אם יש סיכוי לתביעה בעניין קרות התאונה יש צורך בפרטים נוספים. לגבי אי הפינוי/טיפול הרי שיש להוכיח כי נגרם נזק בשל התנהלות זו ולא רק שמדובר בהתנהלות רשלנית.

מציע כי תערכו התיעצות מסודרת בפגישה עם עורך דין מנוסה בתחום נזקי גוף.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
עדי
19/02/2019 09:57
היי כולם,

אני בהריון בחודש חמישי. ביום חמישי הלכתי לקניות ברשת מזון גדולה. הרצפה שם הייתה לאחר שטיפה, מה שגרם לי להחליק. (לא היה שלט שמתריע שהרצפה רטובה).

כמובן שנזקקתי ללכת משם לרפואה דחופה, ומאז בכל יום אני בביקורות בשל הכאבים החזקים מהם אני סובלת.

ביקשתי את צילומי האבטחה כדי לקחת אותם איתי לרפואת החירום, מנהל הסניף תיעד את האירוע ואמר שישלח זאת לרשת, ושאני יכולה לפנות לשירות הלקוחות הארצי כדי לקבל את הסרטון.

מיום חמישי התקשרתי מספר פעמים אך אני מגיעה למענה קולי, משאירה הודעות ולא חוזרים אליי.

אני רוצה לקבל פיצויים על הפגיעה שלי וחושבת זאת הזכות החוקית שלי. האם יש מה לעשות? האם אני צריכה כבר עכשיו לקחת עורך דין שיטפל במקרה הזה? כמה פיצויים אפשר לקבל על פגיעה כזאת?
20/02/2019 13:32
שלום,

אני סבור כי נכון תעשי אם תפני כבר עתה לקבלת ייצוג בידי עורך דין מנוסה בתחום נזקי הגוף.

אין לי לצערי כל דרך להעריך בצורה רצינית את היקף הפיצויים על בסיס נתונים כה חלקיים.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
אלון
06/02/2019 11:20
שלום עורך דין סולר,

הבת שלי לפני כשנה (הייתה בת 4) אחרי גנון שברה יד בחוג העירוני של אקרובטיקה. פונתה מהחוג לבית חולים עם אמבולנס. שבר קשה עם תזוזה, עשו רדוקציה תחת טשטוש.

2 עורכי דין אמרו שבשביל לתבוע את הביטוח של העיריה צריך שיקבעו לבת מינימום 5% נכות.

האם זה נכון? האם זה מה ששווה הביטוח של הילדים שלנו?

תודה מראש!
20/02/2019 13:30
שלום,

אכן כדי לקבל פיצוי ממשי מפוליסת ביטוח תלמידים (תאונות אישיות) אשר מעניקה פיצוי ללא הוכחת רשלנות יש להוכיח נזק קבוע בשיעור העולה על 5% כך קבוע במרבית הפוליסות.

בברכה,
עו"ד עופר סולר
ציפורה
04/02/2019 11:53
שלום, אשמח לחוות דעת
שברתי את כף הרגל בעקבות מעידה בכביש, רופא מטעם בית משפט קבע 10% נכות. השופט הציע פשרה של 100,000.
יש לי אפשרות ללכת למשפט במקום לקבל את הסכם הפשרה.

כף הרגל כואבת לי מאוד במאמץ קל
ללכת למשפט?
מה התהליך במשפט?
20/02/2019 13:26
שלום,

אין לי כל דרך לצערי לתת המלצה אם ללכת לפשרה או להוכחות על בסיס נתונים כה חלקים. בהחלטה כזו יש לקחת בחשבון את סיכויי קבלת התביעה, היקף הנזק הכוללים לא רק את אחוזי הנכות ועוד נתונים שונים.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
אושרה
31/01/2019 15:31
שלום,
אני פונה לגבי קרובת משפחה, קטינה, שנפגעה במהלך ביצוע תרגילים בשיעור בחדר כושר פרטי - היא סובלת מקרע ברצועה ופיקת ברך שיצאה מהמקום. היא כבר כמה שבועות מתניידת עם קביים והפסידה ימי לימודים רבים, ובנוסף גם טיולים ומפגשים חברתיים של ביה"ס.
להורים הוצע לקבוע תור קרוב לניתוח והשתתפות עצמית של כ- 10,000 ש"ח או לחכות לתור לניתוח בבית חולים ציבורי ללא עלות מה שיכול לקחת כמה חודשים.
אני מבקשת לדעת - מי נושא באחריות לפציעה? האם כדאי לפנות לביטוח של מדריך הכושר? האם לפנות למדריך עצמו? האם לבקש את עלות ההשתתפות העצמית כדי שהנערה תוכל לחזור כמה שיותר מהר לחיים סדירים? האם הנערה זכאית לפיצויים בגין עוגמת נפש למשל או אפילו אחוזי נכות עתידיים?

תודה רבה לעונים
20/02/2019 13:15
שלום רב,

חדר הכושר או המדריך יחוייבו בפיצוי אם יתברר כי הפציעה נגרמה בשל התרשלות של מי מהם. העובדה כי הפציעה התרחשה בזמן האימון אינה מטילה עליהם אחריות אוטומטית.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
יקיר
07/02/2019 10:57
שלום לכולם, זקוק ליעוץ בהתנהלות מול רופא שיניים:
החלטתי לבצע יישור שיניים בקלינקה פרטית בפגישתי הראשונה עם רופאת הקלינקה מומחית לאורטודנטיה-בעלת המקום לאחר בדיקה קצרה סוכם שניתן להתחיל אצלה את הטיפול יישור שיניים באמצעות גשר -במקרה שלי סגירת רווחים הכל היה ידוע מראש היא הביאה הצעת מחיר 16500 שח ביקשתי הנחה ואמרתי לה שבדיוק התחתנתי ואתן לה את הכסף בתשלום 1 היא הסכימה וחתמתי על ההסכם לאחר הנחה 15000 שח.
ישנו אזור שמאוד מפריע לי בקדמת הפה שהרווח מאוד גדול ושאלתי אותה מס פעמים מה היא הולכת לעשות עם הצמצום שלו נמסר לי מס פעמים שאין מה לדאוג וזה יסגר והיא מטפלת בזה.
במס פגישתינו האחרונות היא שאלה אותי תוך כדי טיפול מה אני חושבת על ציפויי חרסינה ושאולי אצטרך תחילה לא הבנתי מה כוונתה ופשוט פעלתי לפי המלצה כי סמכתי עליה נפגשתי עם הד"ר שהיא עובדת איתו הוא מבצע ציפויי חרסינה והוא הסביר שפשוט מלבישים שן וכך מצטמצם הרווח ושאצטרך 2 שיניים סהכ 8 אלף שח תוספת על ה15 שכבר שילמתי..
שאלתי היא בחוזה שחתמתי עליו כתוב שיכול להתעורר מצב שצריך מכשור נוסף אך לא מצוין שאני אצטרך להוסיף כסף על הטיפול אני חתמתי על עסקה מסוימת והתהליך לא הסתיים הרווח מאוד בולט וכעת בעוד שבועיים היא קבעה להוריד לי את הגשר בטענה שאין עוד איך לצמצם את הרווח. חשוב לציין שעברתי מס מומחים חלקם אמרו שאין אפשרות לסגור את הרווח חלקם שצריך להשתיל שם שן ואם הייתי יודעת שלא בכוונתה להוציא אותי עם חיוך מושלם לא הייתי משלמת בחיים 15 אלף שח שגם זה ביחס לקליניקות בחוץ מחיר מופקע שהסכמתי לשלם רק כי הקליניקה הייתה נראית לי מקצועית ומתחשבת במיוחד.
כעת נותרתי עם תהליך שלא הסתיים חוסר הבנה מצידה וחור בכיס האם יש פה עילה לתביעה?
תודה
נ.מ
27/01/2019 11:10
שלום,
רציתי לברר,
לבן של חברה שלי יש פרטס, פגיעה חמורה בראש עצם הירך.
חברה שלי נוסעת איתו מאזור המרכז, 3 פעמים בשבוע, לאישפוז יום, בבי"ח אלין, בירושלים.
כמה שאלות:
1. האם הילד זכאי לנכות ולמי פונים בעניין?

2. אם יש לילד נכות, למי פונים בקשר לתו נכה?

3. הנסיעות הלוך חזור לי-ם עולות לא מעט כסף, האם היא זכאית לקבל החזר על כל הנסיעות או חלק מהן? וממי?

4. האם תסמות פרסט היא תסמונת שצריכים לגלות בזמן ההריון במסגרת סקירת מערכות? האם יש מקרי רשלנות רפואית כאלה?

5. גם החנייה באזור ביה"ח עולה כסף. האם מי שמגיע לאישפוז יום מס' פעמים בשבוע לא זכאי לחנייה חינם או להנחה בתשלום?

אשמח לתשובות בהקדם,
תודה רבה
30/01/2019 16:34
שלום רב,

אני סבור כי כדאי יהיה לפנות בסיוע עורך דין מנוסה לביטוח הלאומי לקבלת הכרה בילד כילד נכה. אין לי לצערי דרך להעריך על בסיס נתונים חלקיים וללא הכרות עם המקרה את סיכויי ההכרה בביטוח הלאומי ושיעור הנכות שתקבע לו.
ניתן יהיה לאחר הכרה בביטוח לאומי לפנות למשרד התחבורה לקבלת תו נכה.

למיטב ידיעתי תסמונת פרסט מתפתחת לאחר הלידה בעקבות פגיעה באספקת הדם לראש עצם הירך אולם כמובן שעדיף לקבל מידע רפואי בעניין זה ממומחה רפואי מתאים.

אני סבור כי הצעד הראשון יהיה לפנות לביטוח הלאומי ולקבל הכרה בנכות ואז ניתן יהיה לברר את יתר הזכויות על בסיס הכרה זו.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
אור
23/01/2019 16:37
שלום,
סגרתי באמריקן לייזר טיפולים לכל הגוף בדצמבר 2014. התחלתי רק לפני שנה בדיוק טיפול אחד, בשני הייתה לי כבר פריחה מגרדת בכל האיברים כל האיזורים אדומים נפוחים ממש קשה לתפקד, נאמר לי שזה בגלל עוצמה חזקה של הלייזר שעשתה לי המטפלת. אתמול לאחר שנה בצעתי שוב טיפול שמתי לב להגיינה ולעוצמה שחזקה פחות ועדיין שוב אותו דסר בדיטקב מגרדת מפוחה אדומה העור לוהט לא מצליחה לתפקד. הם לא מוכנים להחזיר את הכסף, יש משהו לעשות? שולמו כ8 אלף שקלים.
24/01/2019 18:43
שלום רב,
מאחר ואני מבין כי אין נזק קבוע איני בטוח שהעניין יתאים לתביעה. באשר להחזר התשלום ממליץ לפנות אל עורך דין שיפנה לחברה במכתב דרישה לקבלת החזר בגין התשלום.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
חן
23/01/2019 12:35
חברה פנתה לחברה "מימוש זכויות רפואיות" שם סוכם איתה שיבדק הזכות שלה להחזרים מחברות ביטוח, התהליך התחיל ביולי ובסביבות אוקטובר היא קיבלה מכתב שמגיע לה החזר מסויים והיא תשלם על כך עמלה מסויימת, הסיכום היה ככל הנראה שאת העמלה היא תשלם ב3 תשלומים דרך אשראי. לטענתם הכסף היה אמור להיכנס בסוף דצמבר ועדיין לא נכנס אבל הבעיה הגדולה שהם גבו יותר כסף ממה שסוכם מספטמבר הם כבר התחילו לגבות וחוץ מהאשראי הם לוקחים סכום נוסף מהו"ק! ניסינו לדבר לקבל תשובות אבל עונה מזכירה שמסרבת להעביר את מי שאחראי על זה רק אומרת שהוא יחזור ומנתקת את הטלפון בפרצוף! בינתיים החיובים ממשכים לרדת כבר ירד 4,000 שח יותר ממה שסוכם! מה אפשר לעשות??
24/01/2019 18:41
שלום רב,

מדובר בשאלה בתחום החוזים/מסחרי ולא בתחום הנזיקין והרשלנות הרפואית ומשרדנו לצערי לא עוסק בתחום זה. מציע כי תפנו לקבלת יעוץ מעורך דין אשר זהו תחום עיסוקו.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
אורי
22/01/2019 10:20
היום באחד מקווי האוטובוס של אחת החברות נהג נתן ברקס פראי ונפלתי על הגב, תוך כדי קיבלתי מכה בגפה ימין מעמוד ולדעתי עפתי חצי מטר באוויר. אני נושא משקפיים שלמזלי הרב לא נפגעו אך קיבלתי מכות רציניות בכמה אזורים בגוף. מחר אלך להבדק בתקווה שלא נפגע דבר רציני אך חש כאבים עזים. מה ניתן לעשות כדי לדאוג שהנהג הפראי הזה לא יחזור לעבוד? וכמובן מיצוי זכויות אחרות במידה ומגיעות לי על פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים - אשמח לחוות דעת משפטית בנושא.
24/01/2019 18:38
שלום רב,

אני מקווה שיש בידך מספר רישוי של האוטובוס ופרטי הנהג.

יש לגשת למשטרת התלונה עם התיעוד הרפואי ולדווח על תאונת דרכים עם נפגעים ולקבל אישור משטרה בו אתה מופיע כנפגע. לאחר מכן ניתן יהיה להתנהל אל מול חברת הביטוח המבטחת את האוטובוס בביטוח חובה לקבל פיצוי רצוי באמצעות עו"ד מנוסה.

באשר לנהג ניתן להתלונן בהנהלת חברת האוטובוסים בתקווה שימוצה עמו הדין.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
לואי
20/01/2019 09:17
שלום לכולם אני עברתי תאונת דרכים באותו יום של התאונה הלכתי לבית חולים עשו לי צילום לרגל ואמרו שאין כלום והרגל שלי הייתה נפוכה(הברך)הייתי במצב קשה לא עשו לי שום טיפול אחר ולא אישפזו אותי אפילו שיעשו לי את הטיפול הנכון ויגלו מה יש לי בברך ואני לו יוכלתי לדרוך בכלל עליה שחררו אותי הביתה ולא ישנתי מהכאבים המצב שלי החמיר ביותר הלכתי לאורטופד מומחה ברכיים ונתן לי מכתב מידי לאישפוז ורשם את המלצות שצריכים לעשות לי בבית חולים הלכתי לבית חולים ואותו אורטופד ששחרר אותי הביתה התנגד בהתחלה על האישפוז אבל בסוף אשפיזו אותי ועשו לי בדיקת Mri והתגלה שיש לי קרעים בברך ועברתי ניתוחים אני עד היום מוגבל ברגל עכשיו השאלה היא אפשר להגיש תביעת רשלנות רפואית נגד בית חולים?
20/01/2019 16:25
שלום רב,

נזק גוף שנגרם בעקבות תאונת דרכים גם אם הוחמר בשל טיפול רפואי רשלני אמור להיות מפוצה רק על ידי חברת הביטוח אשר מבטחת את הרכב בו נסעת / נהגת/ פגע בך.

אני ממליץ לכן לפנות בהקדם אל עורך דין מנוסה בתחום נזקי הגוף ופיצויים בעקבות תאונות דרכים ולהתייעץ איתו בפגישה מסודרת כיצד מומלץ לפעול בטרם כל פעולה אחרת.

בברכה בריאות,
עורך דין עופר סולר
שלמה
20/01/2019 09:09
ילד נתקל באשתי (אילנה גלזר) בסניף איקאה ראשל"צ וגרמה לה לנפילה קשה שגרמה לה לפריקת כתף שמאל. היא נלקחה על ידי חובשי איקאה לחדר הטיפולים שם. לאחר מכן היא הובלה באמבולנס לבית חולים קפלן לחדר מיון. בקפלן היא עברה פרוצידורה להחזרת הכתף למקומה בהרדמה. הפריקה גרמה וגורמת לה לכאבים קשים ביותר, הגבלת תנועה.

הכאבים והגבלת התנועה ממשיכים גם לאחר הטיפול. הפציעה משביתה אותה מכל פעילות כולל רחצה, לבוש וכו'.

בעתיד היא תצטרך לעבור פיזיותריפיה ושיקום. ברצונה לתבוע את איקאה על הסבל וההוצאות שנגרמו ויגרמו לה. מבקשת עצה כיצד להתחיל התהליך. האם לבד או בסיוע של עורך דין? איך מתחילים תביעה כזאת?
20/01/2019 16:13
שלום רב,

לא פירטת הרבה על נסיבות התאונה אולם אבהיר כי לא כל פגיעה אשר מתרחשת תחת ה- 'גג' של גורם מסויים מטילה עליו אחריות לפגיעה פיזית.
כדי לקבל פיצויים מאיקאה במקרה זה למשל יהיה צורך להוכיח כי התרשלות של איקאה ו/או עובדיה גרמה לתאונה וכי הם יכלו למנוע את התאונה בזהירות המתבקשת.

אני סבור כי כדאי שתערכו תחילה יעוץ בפגישה עם עורך דין מנוסה בתחום נזקי הגוף על מנת שיעריך לפי פרטי המקרה מה סיכויי תביעה במקרה זה.

בברכת בריאות והחלמה מהירה,
עופר סולר
ליזי
16/01/2019 13:50
שלום, רוצה לשאול את מי שעוסק בתחום..
לפני יומיים רכב פגע בי כשנסעתי בכביש על קורקינט (אסור לנסוע על המדרכה), עפתי כולי על הכביש כולל פגיעה קטנה בצד שמאל של הראש והקורקינט גם עף מהמכה. באותו רגע לא הרגשתי כאבים אלא רק כשהגעתי הביתה הרגשתי כאבים איומים בכל צד שמאל של הגוף, הצד שנפלתי עליו בזמן התאונה וכאבי ראש חזקים.
אציין שהפוגע הוא ילד בן 18, נהג חדש/חצי שנה על הכביש.

הפוגע נבהל באותו רגע, ביקשתי פרטים, לא רצה לתת לי בהתחלה לצלם את הפרטים שלו בטענה ש "לא מה פתאום, אני נהג חדש, יקחו לי את הרישיון..", הזעיק את אמא שלו ואמר לה בטלפון שנהגת קורקינט נכנסה בו. כשאמא שלו הגיעה עם בן זוגה למקום ושאלה איך זה קרה הוא אמר לה שהוא לא ראה אותי ולא שם לב ופגע בי. אני הסברתי לה בדיוק איך זה קרה ובסוף הם נתנו לי לצלם את הרישיון של הילד הפוגע ורישיון רכב (הרכב שייך לבן הזוג של האמא).

הילד לא הסכים לתת את הטלפון שלו והם נתנו לי את מס' הטלפון של בן זוג האמא ובהמשך שלחו לי צילום ביטוח חובה לבקשתי.

באותו יום נבדקתי אצל רופאת המשפחה, קיבלתי הפנייה למיון, למחרת נסעתי לתחנת המשטרה לדווח על התאונה ועל הפגיעה ואז ישר נסעתי למיון לוודא שאין שום שברים לא רצויים בגוף, אחרי לא מעט צילומים נאמר שאין שברים פנימיים חוץ מכל הכאבים שפירטתי מעלה, לקחת משככי כאבים ולהיות במעקב במרפאה.

שאלתי היא מה אני צריכה לעשות מפה? מה השלב הבא?
20/01/2019 16:09
שלום רב,

כדי לקבל פיצוי על נזק הגוף שנגרם לך אמליץ לפנות בהקדם אל עורך דין אשר עוסק בתחום חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים שיועל להכווין אותך.

עקרונית תצטרכי לפנות למשטרת התנועה עם הפרטים שקיבלת והתיעוד הרפואי ולהודיע על תאונת דרכים בה נפגעת. המשטרה תמסור לך אישור משטרה.
בהמשך ניתן יהיה לפנות עם האישור והתיעוד לחברת הביטוח אשר מבטחת את השימוש ברכב בביטוח חובה ולבקש פיצוי.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
מיכל
15/01/2019 11:06
חייבת עזרה... לפני שנה ילדתי קיסרי בעקבות רעלת הריון שהציפה בעיה כייליתית שלא ידענו עליה. בכל מקרה במאי האחרון החלפתי סוכן ביטוח. חשוב לציין שהבעיה החומרה אחרי מאי. בבדיקה לגביי איזה החזר בדיקה גילית שסוכן הביטוח לא שלח את כל הטפסים שהיה אמור וככה שאף אחד מבני המשפחה לא מבוטח.
עכשו אני צריכה לבצע בדיקות לבת שלי ואין אפשרות לקבל החזר בגלל תקופת הכשרה. והיותר חמור שכרגע אף חברת ביטוח לא מוכנה לבטח אותי על דברים מסויימים. ברור לי שהתקלה של הסוכן תעלה לי הרבה מאוד כסף בעתיד. יש מה לעשות? אני ממש מוטרדת
16/01/2019 13:38
שלום רב,

סוכן ביטוח כמו כל איש מקצוע ונותן שירות אמור לפעול במיומנות סבירה ולא להתרשל וככל שהתרשל וגרם לנזק ניתן להגיש נגדו תביעת נזיקין.

אני סבור כי המוצא במקרה זה הוא להתייעץ באופן מסודר בפגישה עם עורך דין מנוסה בתחום הנזיקין ואחריות מקצועית כדי לבחון סיכויי תביעה כנגד סוכן הביטוח.

מאחל לכם בריאות שלמה,
עורך דין עופר סולר
קארין
13/01/2019 16:38
אישה בהריון חודש 6 :
הופניתי למיון בהדסה הר הצופים ע"י הרופא נשים שלי בדרך טלפונית בלילה של ה26.12
יום למחרת ביקשתי שישלח לי הפנייה ידנית שאוכל להגיש אותה למכבי שירותי בריאות על מנת לקבל את ההתחייבות מהם- כך שלא אשלם על המיון.
במשך כ3 שבועות אני רק משלימה מסמכים למכבי, שואלת כל יום על מה מצב ההתחייבות שלי - וכרגיל : בטיפול. אין להם תשובה לגבי זה, בקרוב יחייבו אותי דרך הדסה ב900 שח על הביקור!!

מה אני יכולה לעשות כבר? יש דרך להפחיד/ לתבוע? הם מסננים אותי בכל דרך אפשרית!
16/01/2019 13:33
שלום רב,

לרוב פניה לפניות הציבור של קופת החולים עם הבהרה כי ככל שהעניין לא יטופל בצורה ראויה תפני אל האגף לפיקוח על הקופות ושירותים נוספים במשרד הבריאות מסייע בזירוז הטיפול.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
שמעון
13/01/2019 15:47
שלום, לפני כ-7 שנים הייתי בקופ"ח כללית והיה לי סעודי, החלטתי לעבור למכבי ולפני 4 שנים אימי חלתה בדימנציה והייתה סעודית. לא הייתי מודע לחשיבות הסיעודי והחלטתי לשאול במכבי האם יש לי סיעוד, מכבי טענו שלא, ביקשתי להיצטרף ולא היו מוכנים לצרף אותי. ברצוני לציין שאני סוכרתי עוד מימים שהייתי בכללית, שאלתי את הכללית האם הם מוכנים לקבל אותי חזרה עם סיעודי ואמרו שכן מוכנים, אך לא סיעודי. 2 הקופות טוענים שהסיעודי נעשה בחברות הביטוח ואין להם קשר לכך. כיום נישארתי "קרח" ללא סיעודי ואני מאוד חפץ לעשות. כפי הידוע לי שהקופת חולים שאליה עברתי אמורה לקבל אותי עם כל הבעיות כולל סיעודי, אבקש את עזרתכם והדרכתכם מה לעשות. תודה
16/01/2019 13:30
שלום רב,

הפורום אינו עוסק בדיני ביטוח אלא בתביעות נזקי גוף ורשלנות רפואית. מציע כי תתיעץ עם עורך דין מנוסה בתחום הביטוח.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
לבנת
13/01/2019 08:55
מחפשת להתייעץ עם עורך דין שעוסק בתאונות (פגע וברח) הסיפור:

נערה חצתה את הכביש פגע בה רכב, הנהג פתח חלון (לא ירד מהרכב) וביקש ממנה לעלות לרכב, הנערה סרבה, קמה מהכביש (נעזרת בחברה) הנהג המשיך לדרכו והנערה חזרה לפנימיה בה היא שוהה. התחילו כאבים חזקים בגב והיא הופנתה לבית חולים. בבית החולים ראו ששום דבר לא נשבר והכאבים הם מהפגיעה והנפילה על הכביש. לאחר כארבעה ימים נפתח תיק במשטרה.

היא סובלת עכשיו כאבים חזקים בגב, מה אפשר לעשות מבחינה משפטית ? (עולה חדשה בת 18 שעשתה עליה לארץ לבד).
תודה
16/01/2019 13:29
שלום,

את מתארת מקרה מעט מורכב משפטית - אם הנערה סירבה לפניה של הנהג ולא לקחה גם את פרטי הרכב הפוגע (לפחות מספר רישוי) עלולה לעלות טענה כי קרנית, הגוף שאמור לשלם במקרים של פגע וברח, פטורה מאחריות.

אני ממליץ בחום כי תפנו בטרם פניה למשטרה או לכל גורם אחר ליעות בפגישה אצל עורך דין מנוסה בתחום חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
שני
13/01/2019 08:38
היי:)
צריכה התייעצות
מאז ומתמיד היה לי עור חלק בפנים ללא פצעים אולי פיצעונים קטנים.
בחודש אפריל הלכתי לטיפול פנים אצל קוסמטקאית לצורך ניקוי שחורים ולאחר שבוע טיפול להורדת שיער בפנים(לייזר) בהמלצתה. חודש וחצי לאחר מכן הלכתי שוב לטיפול פנים ואז לאחר שבוע לטיפול להורדת שיער בפנים.
העור שלי מוגדר כעור שומני מהשידוע שזה עור רגיש.
מאז התחלתי להרגיש שינוי בעור הפנים שלי כאבים באזור הלחיים ופצעים שרק הולכים ומפתחים חשבתי שזה יעבור, וכמה שבועות לאחר מכן התחיל לצאת לי פצעים מוגלתיים באזור הלחיים גדולים (מה שאפעם לא היה לי גם לא בגיל ההתבגרות) החלטתי לעשות משהו בנידון ולבדוק אצל רופא עור, רופא עור אמר לי שהתפתח לי דלקת חריפה ושאני צריכה להתחיל חודשיים כדורי אינטביוקה (מינוציקלין) ולאחר מכן להתחיל ראו קוטן , רופא עור אמר שקרה טריגר מסויים שהוביל לזיהום ופיתוח אקנה בפניי.

כמובן שיש קשר ישיר לקוסמטקאית שגרמה לי את זה , החלטתי שאני רוצה לקחת עורך דין ולתבוע את הקוסמטיקאית. יש לי תמונות לפני ואחרי , חוות דעת של רופא עור, זה פגע לי בביטחון ואני נאלצת לעבור טיפול בכדורים מאד קשים שמפריעים לי ביום יום.

אשמח לעזרה שלכם ולדעת מה אתם חושבים על הסיפור שלי? איך אני מגישה תביעת פיצויים נגדה והאם זה נחשב רשלנות רפואית אפילו שהיא לא רופאה?
16/01/2019 13:25
שלום רב,

ניתן להגיש תביעה כנגד כל בעל מקצוע וגם כנגד קוסמטיקאית.
חשוב להבין עם זאת כי לא יהיה די בכך שתוכיחי קשר בין הטיפול שעברת אצל הקוסמטיקאית לפיתוח הפצעים אלא צריך יהיה להוכיח גם שהיא התרשלט בטיפול שלה. יש גם לשקול אם מדובר בנזק קבוע או חולף כדי להעריך כדאיות כלכלית של תביעה כזו.
אני סבור כי יהיה כדאי שתפני תחילה ליעוץ בפגישה עם עורך דין מנוסה בתחום הנזיקין להערכת המקרה וסיכויי התביעה.

בברכה,
עורך דין עופר סולר


  <<    8    9   10   11    12    >>  

:עבור אל עמוד

הערכת סיכויי תביעה

פנה/י עכשיו לצורך הערכה מדוייקת של סיכויי התביעה בשיתוף מומחה רפואי מוביל:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

סקירה משפטית עדכנית:

31 במרץ 2024

אי הפניה לביצוע בדיקת ממו...

רשלנות רפואית של רופא משפחה שלא הפנה בזמן אישה לביצוע בדיקת ממוגרפיה, מה שגרם לאיחור באבחון סרטן השד...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות בניהול לידה הובילה...

עורך דין עופר סולר מביא לפנינו תיאור תביעה שהוגשה בגין רשלנות בניהול לידה, אשר גרמה לקרע ברחם והובילה לצורך בכריתתו של הרחם...

קרא עוד

31 במרץ 2024

אוסטאומיליטיס בעקבות זיהו...

תקציר פסק דין שבוחן האם זיהום שהתפתח לאחר ניתוח גרם לאוסטאומיליטיס ובעקבות כך לכריתת שתי אצבעות רגליו של התובע...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות בניתוח בקע מפשעתי ...

תובע הסובל מלידה מטמירות אשכים טען כי רשלנות בניתוח בקע מפשעתי שעבר פגעה בכושר הפריון שלו - להלן תקציר פסק הדין והכרעת ביהמ"ש.

קרא עוד

31 במרץ 2024

אי גילוי תסמונת דאון במהל...

עורך דין עופר סולר מביא לפנינו סקירת פסק דין בעניין אי גילוי תסמונת דאון בעת הריון והסבר אודות חובותיו של הרופא המטפל במעקב ההריו...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות רפואית לפני צינתור לב

תקציר פסק דין העוסק בטענות תובע, כי לא ניתנו לו הסברים מספקים טרם ביצוע הליך צינתור לב, חוות דעת המומחים הרפואיים והכרעת ביהמ&quo...

קרא עוד

31 במרץ 2024

חובת מתן הסבר לפני ניתוח ...

עורך דין עופר סולר מביא לפנינו דוגמא לרשלנות רפואית בניתוח הרניה ומתייחס לחובת ההסבר על סיבוכים אפשריים בניתוח...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות רפואית באבחון דלקת...

סקירה משפטית שבוחנת האם רשלנות חדר המיון של בי"ח קפלן גרמה לאיחור באבחון דלקת התוספתן אצל נערה, שגרמה לבסוף להתנקבות שלו.

קרא עוד

31 במרץ 2024

אי אבחון חוסר קורפוס קלוסום

פרשנות חשובה ומעניינת של פסק דין המתאר מקרה של רשלנות רפואית חמורה בסקירת מערכות שגרמה לאי אבחון של חוסר בקורפוס קלוסום...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות בטיפול בדמם לאחר ל...

עורכי הדין שלנו מביאים לפניכם תקציר פס"ד ופרשנות משפטית על מקרה של רשלנות רפואית בטיפול בדימום לאחר לידה, שהובילה לכריתת רחם.

קרא עוד

31 במרץ 2024

הגשת תביעת רשלנות רפואית ...

הגשת תביעת רשלנות רפואית - סדר ההליך לצורך הגשת תביעת רשלנות רפואית עד למועד פסק דין...

קרא עוד

31 במרץ 2024

תסחיף מי שפיר Amniotic fl...

על תסחיף מי שפיר Amniotic fluid embolism ומקרי רשלנות רפואית בלידה ומיד אחריה...

קרא עוד

31 במרץ 2024

תביעה לנזק גוף בעקבות ליד...

הוריו של תינוק אשר נולד בלידת ואקום טענו כי נזקי גוף שנגרמו לו אירעו כתוצאה מביצוע הלידה באופן מכשירני - לחצו לקריאת תקציר פסק הד...

קרא עוד

31 במרץ 2024

1 מכל 7 מקרי אוטיזם ניתן ...

מעל 15% מכלל מקרי האוטיזם נובעים בשל פגיעה גנטית מוכרת, שניתן לראוי לאבחן בעובר, כבר בחודשי ההריון הראשונים. מחובתו של רופא הנשים...

קרא עוד

31 במרץ 2024

האם מותר לקחת את התרופה ה...

כמעט כל אשה בהריון נתקלת לאורך תשעת החודשים בשאלות לגבי נטילת תרופות בהריון. התשובות מורכבות, חשובות ולעיתים אינן חד משמעיות וברו...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות רפואית בלידה - לפנ...

עורך הדין עופר סולר מנהל את משרד עורכי הדין המוביל בישראל בייצוג נפגעי רשלנות רפואית בלידה, לצורך הגשת תביעת פיצויים בשל נזקים שנ...

קרא עוד

31 במרץ 2024

פגיעה במבנה הכרומוזום: חש...

נכון למועד כתיבת שורות אלו ניתן לזהות בבדיקות גנטיות, כבר בתחילת ההריון, מאות פגיעות ושינויים במבנה הכרומוזומים של העובר וזכותם ש...

קרא עוד

03 באפריל 2024

הכירו את רוט סולר - תביעו...

רוט סולר - תביעות ביטוח הנה פירמה פורצת דרך, שמעדכנת גרסה בעולם המשפט וקובעת סטנדרט חסר תקדים, באמצעות הצגת פתרון השוזר את העלית ...

קרא עוד

פניה לעורך דין

עורכי הדין שלנו עומדים לרשותך בכל שאלה ובכל מקרה של חשש מרשלנות רפואית:

אני רוצה להתייעץ >>

טלפון: 03-381-2222

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 24