חייג/י לקבלת ייעוץ אישי:   03-381-2222

פורום רשלנות רפואית


נושא
מחבר
תאריך ושעה

ג'וליה
26/11/2018 17:52
שלום האם יש לי מה לעשות עם זה נגד מאוחדת? בתאריך 13 בנובמבר יום שבת התקשרתי למוקד מאוחדת בטענה שבהת שלי בת שנתיים וארבעה חודשים לא מרגישה טוב ועל כן יש לתת לי טופס 17 כדי שאוכל להגיע למיון (אין בנתניה מרם ילדים מלבד לניאדו). בשיחה עם הנציגה נמסר לי כי מכניסת שבת ועד צאתה אין תשלום ולכן אין שום צורך בטופס 17, שאלתי מספר פעמים אם היא בטוחה הנל טענה שכן. להפתעתי הרבה, קיבלתי בקשה לתשלום מלניאדו על סך 79 ש"ח.

בחקירה מעמיקה יותר הובן כי הגעתי ללניאדו כעשר דקות לאחר צאת השבת ולכן הגיע התשלום - חשוב לציין כי למרות שהשבת יצאה בלניאדו עדיין ממשיכים לשמור על השבת כעשרים דקות חצי שעה מצאתה ולכן לא ידעתי ששבת יצאה אחרת הייתי מתקשרת למוקד בשנית כדי לבקש שוב טופס 17.

באותה עת נאסר עליי לשוחח בטלפון ברחבי בית החולים, הרחוב היה סגור איך הגיוני שאם לניאדו עדיין על תקן שבת אני חוייבתי? אין פה שום הגיון בריא.

ביקשתי ממאוחדת כבר מעל שבועיים שיעבירו אליי את השיחה עם אותה נציגה כדי לפנות לגורמים הרלוונטים:אני רוצה את ההקלטה כדי לתבוע את מאוחדת על מידע שגוי וכוזב - בהתחלה נמסר לי כי האחראי במוקד אמור להעביר אליי את השיחה לפני מעל עשרה ימים, לאחר מכן נמסר כי מנהל יחזור אליי עם ההקלטה גם זה לא נעשה והיום נמסר כי עליי לפנות לפנס ות הציבור.

הם מחוייבים לתת לי את השיחה האמורה אך מתחמקים אשמח לעזרה אין פה מדובר בסכום לתשלום אלא על המהות שמנסים לגבות כסף בכל דרך אפשרית. אם בלניאדו עדיין עובדים על תקן שבת, וזו שלוחה ישירה של מאוחדת (כך נמסר לי) איך הגיוני שחוייבתי?
05/12/2018 12:43
שלום רב,

אני חושש שהפורום אינו עוסק בתחום זה אלא בענייני רשלנות רפואית ונזיקין. קשה לי להעריך אם העובדה שבלנידאו עדיין שמרו שבת בעת כניסתכם למיון תסייע במקרה זה אך את השיחה להבנתי תוכלי לקבל ותוכלי להבהיר לקופה כי בדעתך לפנות לערכאות ככל שהשיחה לא תועבר.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
דורין
04/12/2018 21:12
היי, יש לי שאלה כי לא בטוחה שיכולה לתבוע את העייריה... לפני שבועים וחצי הבת שלי שברה את רגלה בנדנדה בפארק בחולון מנדנדה נמוכה בזמן שאחותה הקטנה הייתה על רגליה.. התנדנדו לא חזק ושני ההורים היו נוכחים .. אך לרוע המזל רגלה נתקעה בין האדמה לנדנדה כתוצאה שברה שוק והגבס הינו גבס ארוך למשך חודש וחצי במקרה הטוב. כמובן שחייבת סיוע בכל פעולה ומתניידת בעזרת כיסא גלגלים. הילדה בת 5 היא לא מצליחה ללכת בעזרת קביים משמע שאני מרימה אותה בכל רגע נתון גם אם זה להתפנות.. מה שמונע ממני לצאת לעבודה.
צריכה חוות דעת מעו"ד בנושא ניזקי גוף, האם כדאי לתבוע עיריית חולון והבנתי שיש ביטוח 24/7 שגם ניתן לתבוע.. כיצד עושים זאת? תודה מראש לכולם
05/12/2018 12:38
שלום רב,

כדי להעריך אם יש עילה לתביעה כנגד העיריה יהיה צורך בתמונות של מקום התאונה ותיאור מפורט של התאונה. כדי לגבש תביעה כנגד העיריה יש להוכיח כי העירייה התרשלה ובשל רשלנותה נגרמה / התאפשרה התאונה. מהתיאור שנתת לצערי אין לי דרך להעריך זאת בצורה רצינית.

לילדים בגיל 5 יש ביטוח שנקרא ביטוח תאונות אישיות (ביטוח תלמידים) במסגרת הרשות המקומית שאכן חל 24 שעות ביממה ובמסגרתו אין צורך להוכיח התרשלות אלא רק תאונה ונזק.
הביטוח מעניק פיצוי על תעודות חלה מעל ל - 21 יום רצוף בעקבות תאונה וכן על נכות קבועה אם נגרמת חלילה בעקבות תאונה. אין פיצוי בפוליסת ביטוח זה על הפסד שכר של ההורים.
מציע כי תערכו יעוץ מסודר עם עורך דין מנוסה בתחום הנזיקין להערכת אפשרות התביעה.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
מטל
26/11/2018 09:54
בוקר טוב עורך דין סולר הנכבד,

אתמול אימי ואחותי נסעו באוטובוס, הנהג רב עם מישהו בכביש ודפק ברקס כל כך חזק שאמא שלי עפה על הרצפה לאורך כל האוטובוס ואחותי ההריונית נפלה בחוזקה על הכיסא ממול ( הן בדיוק עלו לאוטובוס והתכוונו להתיישב).

מיד הלכו לרופא שהפנה את אימי למוקד ואחותי הופנתה למיון ונשארה לילה להשגחה. שתיהן סובלות ממכות יבשות וטראומה קשה.

האם יש עילה לתביעה? האם אני צריכה לעדכן את חברת האוטובוסים על המקרה? מה צריך לעשות על מנת לקבל פיצויים על המקרה?
26/11/2018 16:53
שלום רב,

מדובר בתאונת דרכים ככהגדרתה בחוק ולכן הגורם שאור לפצות את אימך ואחותך הוא חברת הביטוח המבטחת את השימוש באוטובוס בביטוח חובה.

יש לברר את מספר הרישוי של האוטובוס ופרטי הנהג ולפנות למשטרת התנועה עם פרטים אלו ועם התיעוד הרפואי ולדווח על תאונת דרכים ולקבל אישור משטרה.
בהצשך יהיה צורך לנהל מו"מ עם חברת הביטוח כאמור רצוי באמצעות עורך דין.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
מרי
22/11/2018 20:34
בני בן 3 נפל לפני כמה חודשים ונפתח לו הראש כאשר הגענו למיון הדביקו לו את המקום בצורה לא טובה ולאחר חודש הוא נפל שוב והפצע נפתח יותר ושוב הגענו למיון ,
הרופא שקיבל אותנו החליט לעשות לילד תפרים במצח ללא הרדמה מקומית בגלל שמדובר בכמה תפרים בודדים ובטענה שהזריקה להרדמה מקומית אף כואבת יותר . וככה הוא ביקש מעוד רוםא להיכנס לחדר עטף אותו בשמיכה כדי שידיו לא יזוזו הרופא שהיה נוכח החזיק לו תראש והרופא ביקש מבעלי להחזיק אותו חזק בגוף וממני ביקש לכסות את העיניים .
כמובן שאני הייתי קצת בשוק אבל ביקשתי מהרופא לעשות כל מה שאפשר שלא יהיה כואב .
הילד במשך ה5 דקות האלה צרח "אמא הוא חותך לי את הראש עם צרחות ובכי ותוך כדי שמחזיקים אותו חזק .
אני כמובן עם דמעות וקושי לראות את הדבר הזה חיבקתי אותו ולא הצלחתי חסגור לו את העיניים .
לאחר שהלכתי לרופא המשפחה הוא אמר לי שבבית החולים יש משחה של אלחוש שמשתמשים בא לילדים .
באותו רגע הבנתי שנעשה לנו פה עוול לי לבעלי ולידי .שכמובן פחד נורא מרופאים אנחנו שוקלים לתבוע את בית החולים ורוצים לדעת עם יש פה באמת רשלנות .
תודה מראש
26/11/2018 16:44
שלום רב,

על פניו נראה כי ההתנהלות הזו אינה תקינה ואינה רואיה אולם כמובן שכדי להעריך זאת בצורה רצינית צריך יהיה לקבל את התיק הרפואי ולהתייעץ עם מומחה רפואי.

באשר לתביעת רשלנות רפואית הרי שיש לשקול אם היקך הנזק יצדיק כלכלית תביעת רשלנות רפואית שכן כדי להגיש תביעה כזו יש צורך בחוות דעת רפואיות טשא עלותן גבוהה למדי.
אם אין נזק קבוע יתכן שאפשר יהיה לשקול מכתב דרישת פיצויים מעורך דין.

אני ממליץ בכל מקרה לערוך פגישת יעות עם עורך דין מנוסה בתחום הרשלנות הרפואית טרם כל פעולה או פניה לבית החולים.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
מעיין
20/11/2018 13:23
הבת שלי סוף שנה שעברה נפלה בגן בזמן הצהרון ושברה את 2 השיניים הקדמיות.
המובילה של הגן הייתה חייבת להזמין אמבולנס והאמבולנס היה חייב לפנות לבית חולים קפלן בגלל המכה החזקה (למרות שאני כבר הגעתי לגן).
הנהג של האמבולנס אמר לי שהוא לא מוציא לי טופס התחייבות כי זה חלק מההסדר של הביטוח של משרד החינוך. בדיעבר אחרי שבועיים קיבלתי חיוב הבייתה.
חצי ממנו קופת החולים שילמה והחצי השני מצפים ממני שאני אשלם.
הגשתי תביעה לתשלום האמבולנס והמיון לביטוח של הצהרון והם הסירו אחריות.
זה קרה בגן של העירייה במסגרת הצהרון ואני יודעת שיש ביטוח שמכסה את הכל, אני כבר משתגעת ולא יודעת למי לפנות...
יש לציין שמבחינת הטיפול של השיניים הכל בסדר כי היא מבוטחת עכשיו עליהם עד גיל 18 ובמעקב של רופאה דרך הביטוח שבר שן של משרד החינוך.
לבינתיים הקופת חולים שילמה חצי על האמבולנס וגם את המיון סידרו.
מה אני עושה עם התשלום שנשאר לאמבולנס? למי לפנות? איך אפשר לקבל פיצויי על פגיעה שכזאת?

אודה לתשובה של עורך דין מטעמכם.
20/11/2018 18:11
שלום,

אין לי דרך לצערי לתת יעוץ פרטני בעניין זה בלי להכיר את פרטי במקרה כולם ולבחון את המסמכים.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
רחלי
18/11/2018 17:11
ערב טוב לעורכי הדין

יש לי שאלה שלא מצאתי לה תשובה באתר ואני מקווה שתוכלו לעזור ולהסביר. העניין הוא לגבי ילד ששבר את היד בבית הספר ועבר ניתוח בעקבות השבר(כתוצאה מבעיטת כדור לכיוון הילד)....מה על האם לעשות? לתבוע דרך הביטוח של בית הספר או פרטי? ומה ההבדל?

תודה על העזרה!
20/11/2018 18:09
שלום רב,

במקרה של תאונה אשר גרמה לנזק במסגרת בית הספר יש עקרונית שני מסלולי תביעה אשר ניתן להגיש את שניהם במקביל.
הראשון (בקצרה) ביטוח תאונות אישיות (ביטוח תלמידים) מעניק פיצוי בגין תאונה שגרמה לנזק אך הפיצוי הממשי בו הוא בגין נכות קבועה שנגרמה חלילה בעקבות התאונה. יש פיצוי גם על תעודת מחלה מעל 21 יום. לקבלת פיצוי במסלול זה אין צורך להוכיח רשלנות מצד בית הספר.
אם התאונה אירעה בשל רשלנות צות בית הספר ניתן להגיש תביעה נזיקית - גם במסלול זה יש לשקול את היקף הנזק והאם מתאים לתביעה.
ממליץ לערוך יעוץ מסודר עם עורך דין מנוסה בתחום הנזיקין.
בברכה,
עורך דין עופר סולר
רגב
14/11/2018 10:06
שלום, אשמח לעזרה

סבא שלי נפל באוטובוס של חברת דן, הנהג החל לסוע לפני שהוא. הספיק לשלם או בכלל לשבת. הוא פתח את ראשו ואת השפה והתפנה למיון.

רציתי לדעת אם יש כאן עילה לתביעה ואם צריך יצוג של עורך דין או שזו תביעה שאני יכול להתמודד איתה לבד? אולי בכלל איו צורך בתביעה ורק מכתב מעורך דין יעזור? איזה פיצוי נהוג לשלם על תאונת דרכים כזאת (אם הבנתי נכון שזאת תאונת דרכים)?

תודה מראש
15/11/2018 10:48
שלום רב,

זו אכן תאונת דרכים לפי הגדרתה בחוק. אני מקווה שיש בידיכם פרטים של האוטובוס - מספר רישוי וכן פרטי הנהג. ראשית יהיה צורך לפנות למשטרת התנועה ולדווח על התאונה כתאונת דרכים עם נפגע ולקבל אישור משטרה.
קשה לי להעריך את היקף הפיצומ על בסיס נתונים כה חלקיים אך בהנחה שמדובר בפנסיונר ואין פגיעות לטווח ארוך מדובר בכמה אלפי ש"ח בודדים.
לדעתי כדאי לדעתי להיעזר בעורך דין שיפנה במכתב אל חברת הביטוח המבטחת בביטוח חובה את האוטובוס.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
אורי
15/11/2018 10:19
שלום אשמח לעזרה.

אבא שלי מיוצג כבר 9 שנים ע"י עורך דין בתביעה לנפגעי הגזזת. השבוע הוא קיבל את הפיצויים מביטוח לאומי והוא זכאי גם לקצבה חודשית.

העוד שלו מבקש כעת את שכר הטרחה שמגיע לו .

ורציתי לדעת אם יש הגבלה מסויימת על שכר הטרחה מכיוון שהעוד דורש 23% מהסכום שאבא שלי קיבל ועוד 23% מהקצבה החודשית כפול 60 חודשים.

השאלה שלי אם זה תקין או שיש הגבלה על השכ"ט?
תודה
15/11/2018 10:43
שלום רב,

איני עוסק בתחום זה של יצוג נפגעי גזזת. למיטב ידיעתי שכר טרחת עורך הדין בנושא זה הוא בהתאם לערכאה בה התנהל התיק - ייצוג רק בועדה או ייצוג בבית הדין.

בברכה,
עו"ד עופר סולר
רינת
14/11/2018 10:00
שלום לכולם .
אשמח לעזרה !

ביתי בת ה15 וחצי עברה תאונת דרכים עם אופניים חשמליות כש חצתה מעבר חציה רכב בעוצמה נכנס בה וגרר אותה .

בערב של תאונה הגיעו שוטרים והופנתה באמבולנס לבית חולים . הייתה בבדיקות ושוחררה הביתה למחרת .

ברוך השם יצאנו בנס. אומנם היו פצעים פתוחים ,שריטות,ומכות יבשות וכחולות כמעט בכל הגוף אבל לא יותר מזה .

היום אחרי שהשתקמנו רוצה לתבוע את נהג הרכב אך איני יודעת מאיפו להתחיל.

איך מקבלים פיצויים על מקרה של תאונת אופניים חשמליות? אם מי תובעים ואיך ההליך מתבצע?
תודה רבה מראש
15/11/2018 10:39
שלום,

העניין של תאונות דרכים עם אופניים חשמליות מורכב למדי מבחינה משפטית משום שיש פסיקה סותרת האם מדובר ברכב המחייב ביטוח חובה.
אני ממליץ בשלב ראשון ולפני כל פעולה אחרת לגשת להתייעצות בפגישה עם עורך דין מנוסה בתחום הנזיקין שיטפל בתיק.

בברכה,
עורך דין עופר סולר

איתן
08/11/2018 14:45
שלום לעורכי הדין

אני רוצה לשאול את דעתכם האם יש על מה לתבוע במקרה מסויים.

אשתי אובחנה עם בעיה בלסת וקיבלה הפניה ממכבי ללכת אליהם לקבל סד לילה מותאים לבעיה שלה. (כמו גשר לשיניים)
היא הלכה לשם בהמלצתם והוכן לה סד בהתאמה. (7 שעות כולל כל הנסיעות במיוחד ) ועלות של 700 ש"ח
כשהסד היה מוכן התבקשה לאסוף אותו ולהגיע לרופא לוודא שהוא תקין.((4 שעות)
כאשר הגיעה לרופא הוסבר לה שבכלל עשו טעות ועשו לה את הדבר הלא נכון.
כך חזרה אליהם ושוב באה לעשות מחדש (עוד כ6 שעות )
היום היא לקחה את הסד החדש והלכה לרופא לבדוק, ועדיין לא עשו את הדבר הנכון. (עוד 5 שעות)

כל העניין הזה גרם לה לעוגמת נפש רבה ולבזבוז זמן שלא יאמן. והסיפור עוד לא נגמר. האם יש מה לעשות? אפשר לקחת עורך דין ולתבוע פיצויים במקרה הזה?

תודה מראש.
13/11/2018 17:45
שלום רב,

איני מקל ראש בעוגמת הנפש שנגרמה ובזמן שבוזבז לריק אך אומר בזהירות כי יתכן שהעניין יתאים יותר למכתב דרישה לפיצוי ולא לתביעה בשל העבודה כי אין נזק קבוע.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
יערה
08/11/2018 14:20
יש לי חברה נכת צהל פוסטראומטית מפיגוע בית ליד לפני 23 שנה.
לפני כ3 שנים יצאה משלחת "צהל שלום" (בית הלוחם) עם נכי צהל לארהב, התארחו אצל אמריקאים אדיבים, יצאו לסנאט, סיורים והסברות במקומות שונים.
אחד מהסיורים היה לפנטגון שם התברר למשלחת כי מתקיים תרגיל. כשהתחיל התרגיל א לקח לה הרבה זמן לאבד הכרה כתסמין של פוסטראומה ופינו אותה ועוד נכי צהל לבית חולים ( עוד נכה נוספת הורידו לטיפול בביח במרתפי הפנטגון). לטענתה, בביח לא ידעו איך לטפל בנפגעי פוסטראומה והיה נכה אחר שהיה צריך לתת הסבר לצוות הרפואי.
* הנחה שלי שהיה תיאום בין הפנטגון למשרד הביטחון, אך לא טענו לעדכן את המשלחת .
האם יש כאן רשלנות?
תודה מראש
11/11/2018 14:27
שלום רב,

מדובר במקרה מורכב שכדי להעריך אם אכן התרחשה בו התרשלות, מה היקף הנזק ומה הקשר בינו לבין ההתרשלות ככל שהיתה יש צורך ביותר פרטים.

מציע לערוך פגישת יעות מסודרת עם עורך דין מנוסה בתחום הנזיקין.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
אביבה
06/11/2018 10:02
אני גרה שאחד הישובים של מטה בינימין
נפלתי לפני כמה שבועות לתוך אחד מהביובים של המועצה נפלתי עם רגל אחת והייתי במעקב אצל אחיות ורופא ועם משחה אנטיביוטית ורגל למעלה 3 ימים.

מיותר לציין שזה היה כאבי תופת ...

כרגע אני עם צלקת ...

לפי בירורים שלי גיליתי שהפתח של הביוב שהיה חצי פתוח דווח כמה חודשים לפני כן ע"י אחת הגננות שהגן נמצא מול הביוב ולא נעשה כלום...

לאחר שנפלתי מיד התקשרתי לאנשי אחזקה והם באו אחרי כמה דקות.

רציתי העם יש עילה לתביעה? ואיך עושים את זה?

הבנתי שאני צריכה עורך דין נזיקין אך אין לי בכלל כסף לשלם לעורך דין מראש.

תודה מראש...
06/11/2018 15:03
שלום רב,

אני סבור כי כדאי יהיה להמתין עם הגשת תביעה כך שיחלפו לכל הפחות 6 חודשים מהתאונה כדי להעריך אם נותר נזק קבוע (צלקת) ומה היקף הנזק. אם אל נותר נזק קבוע ניתן יהיה להגיש תביעה לבית משפט לתביעות קטנות.

ככל שיוותר נזק קבוע יהיה כדאי לשקול תביעה בבית משפט שלום בסיןע עורך דין.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
אהרן
04/11/2018 10:52
בוקר טוב עורך דין סולר,

שאלה בענייני חברות ביטוח, אחרי שהבנתי כי אתה מומחה להתנהלות חברות הביטוח...

חברת הביטוח שלי "הפניקס חברה לביטוח" לביטוח שיניים עשתה טעות ובמקום לשלם לי את ההחזר על הטיפול, שילמה למישהו אחר. החברה טוענת שאני צריך בעצמי להוציא את הכסף ממנו (כיוון שזה קרוב משפחה) אע"פ שטופס התביעה מולא כראוי. ורק אם זה היה אדם זר הם היו נותנים לי טופס לבנק ע"מ שבעצמי אבקש מהבנק להוציא התשלום מאותו אדם זר שקיבל בטעות ולהעביר אלי. האם זה חוקי? האם באמת עלי להתמודד עם הטעות של חברת הביטוח? האם אני יכול לתבוע אותם ולכפות עליהם לשלם לי את המגיע לי
ולהתמודד בעצמם עם מי ששילמו לו בטעות?
תודה מראש לעונים.
04/11/2018 11:19
שלום רב,

המדובר בנושאי ביטוח אשר בו הפורום אינו עוסק.
מציע כי תעזרי בעורך דין אשר תחום עיסוקו דיני ביטוח.

בברכה,
עורך דין עופר סולר

אביב
31/10/2018 08:26
שלום עורך דין נכבד, לפני מספר ימים אישתי שברה את הבוהן שלה ברגל שמאל בזמן שהיתה במסעדה. היא היתה בדרכה לשטוף ידיים וליד הכיור היתה מדרגה קטנה שלא ניתן היה לראות אותה והאצבע שלה פגעה בה ונשברה . כיצד ניתן לתבוע את המסעדה ולקבל פיצויים על הפגיעה שלה? צילמתי במכשיר טלפון את המדרגה יום אחרי הפציעה שלה.
04/11/2018 11:18
שלום רב,

ככל שלא מדובר בנזק קבוע ניתן לשקול תביעה בבית משפט לתביעות קטנות או לחלופין פניה במכתב בבאמצעות עורך דין למסעדה.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
אורלי
30/10/2018 13:32
צהריים טובים לעורכי דין

אשמח לעצה מעו"ד בתחום פגיעות גוף בעקבות תאונת דרכים - רכב נכנס בי מאחור אתמול בנסיעה, חטפתי הדף והרכב ניזוק,החלפנו פרטים והוא בהחלט מודה שאשם ופתחתי תביעה בביטוח. מייד כשחזרתי לרכב החלו לי כאבי גב תחתון וצוואר, קבעתי תור מחר לרופאה. מה זכויותי מבחינת תביעה? איך מקבלים פיצויים?

האם רצוי לעשות זאת דרך עו"ד?
04/11/2018 11:17
שלום רב,

תביעת נזקי גוף שנגרמו בתאונת דרכים מופנית לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים לחברה המבטחת את הרכב בו נהגת בביטוח חובה.
בעניין זה של נזקי גוף אין משמעות לאחריות הרכב הפוגע.

רצוי להיעזר בעורך דין מנוסה בפניה בכתב לחברת הביטוח.

בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר
ניצן
28/10/2018 08:52
אשמח לעזרתכם.

ילדתי בת ה7 שיחקה היום בגינה ציבורית במתקן אומגה ..

היא החליקה מהמתקן ונפלה על הקרקע (לדעתי שטח נחיתה לקוי) וכתוצאה מכך שברה את הרגל ורגלה מגובסת מכף הרגל ועד המפשעה.

האם קיימת עילה לתביעץ פיצויים למול הרשות המקומית?

בעיקר לאור הנזק הרפואי שדורש ממנה להיות מרותקת לבית לתקופה של חודש וחצי לכל הפחות ואת טיפולנו הצמוד?
04/11/2018 11:14
שלום רב,

כדי להעריך אם קיימת עילת תביעה אם מול הרשות המקומית צריך יהיה להתרשם ממקום התאונה ומצילומי המקום ולהתייעץ עם מומחה בטיחות האם הרשות עמדה בתקנים הנדרשים.
אין לי לצערי דרך להעריך את אחריות הרשות על בסיס התיאור בלבד.

בריאות שלמה,
עורך דין עופר סולר
שימרית
25/10/2018 10:13
בעלי עשה תאונת דרכים בצבא ברכב שכור צבאי. הוא תבע את חברת הביטוח של הרכב השכור בהמלצת העורך דין ונפסקו לו 50% זמני ואחר מכן 10% נכות קבוע עם נזק בלתי הפיך וקיבל פיצוי חד פעמי. האם יש אפשרות לתבוע את הצבא ומה ההליך לכך?
25/10/2018 18:12
שלום רב,

אין אפשרות לקבל פיצוי גם מקצין התגמולים וגם מחברת הביטוח אשר מבטחת את הרכב בביטוח חובה.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
מרינה
25/10/2018 10:08
בוקר טוב לעורכי הדין

הגעתי אליכם בהמלצה של חברה בפייסבוק ואני רוצה לבדוק אפשרות לתבוע על רשלנות רפואית בטיפול שלא ניתן... השאלה כזאת: האם ניתן לתבוע רופא משפחה על פטירה של אדם עקב סימפטומים שלא התייחס אליהם ורק מכר תרופות? יש עדות רק מצד המשפחה...לא ממש יש מסמכים רפואיים המעידים.
25/10/2018 18:11
שלום רב,

קשה לי להתייחס לסיכויי תביעת רשלנות רפואית על בסיס נתונים כה כללים וחלקיים. יש כללים ברורים לגבי חובת התיעוד של רופא ואם יש אינדיקציה שאכן התקיים ביקור אצל הרופא (למשל מרשמים) אך הרישום הרפואי דל מאד לעיתים עניין זה דווקא מסייע לבסס תביעת רשלנות רפואית שכן הנטל להוכיח שלא היתה התרשלות עובר לרופא.

אשמח לקיים איתכם פגישת יעוץ ראשונית בה תפרטו את נסיבות המקרה המדוייקות ואוכל לתת לכם הערכה מפורטת יותר.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
נטלי
24/10/2018 10:33
שלום.
ישלי שאלה אני אחרי תאונת דרכים מאז התאונה עבר כמעט 5 חודש אז אני הולכת קצת בצליעה גם כשלא רואים.
ישלי ילד בן 7 חודש היום עליתי לאוטובוס וביקשתי מהנהג כמובן להיתקרב בהתחלה הצלחתי לעלות למרות שהוא ממש לא התקרב כתירדתי מהאוטובוס שוב פה ביקשתי להיתקרב לשפת המדרכה אבל הנהג התקדם והיה ממש מרחק מהאוטובוס למדרכה התהפכתי עם הבן שלי אני עם כאבים ברגל יותר גרוע ממה שהיה לי האם אפשרי לפנות לחברת דן להתלונן לעשות משהו? איך מקבלים פיצויים על פגיעה כזאת?
25/10/2018 18:06
שלום רב,

פגיעה בעת ירידה מאוטובוס הינה תאונת דרכים לכל דבר בהתאם לחוק ולכן עלייך לקבל את מספר הרישוי של האוטובוס ופרטי הנהג ולגשת למשטרת התנועה עם התיעוד הרפואי על מנת לקבל אישור משטרה על קרות התאונה.
בהמשך תוכלי לקבל פיצוי מהחברה אשר ביטחה את השימוש באוטובוס בביטוח חובה. כמובן שיהיה צורך להעריך איזה חלק של הנזק נגרם בשל התאונה הראשונה ואיזה בשל התאונה השניה באוטובוס.

ממליץ להעזר בעורך דין מנוסה בכל מקרה.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
מתן
23/10/2018 12:31
צהריים טובים עורך דין סולר,

אימי עבדה במכון גרעיני ולאחר כמה שנים חלתה בסרטן ונפטרה.

כיום אנחנו מנהלים תביעה מאורגנת של כל המשפחות שיקירם חלה במחלה ולשם כך צריכה את המסמכים הרפואיים של אמא שלי.
דיברתי עם הקופה והם אומרים שבגלל שעבר כל כך הרבה זמן צריך תביעה דרך עורך דין.
האם יש דרך קלה יותר בלי להגיע לתביעה? יכול להיות שהקופה צודקת וזה המצב היחיד לקבל את התיק הרפואי?

תודה רבה.
25/10/2018 18:01
שלום רב,

אני מניח שהכוונה הייהת לפניה לקופת חולים באמצעות עורך דין אשר יש לו טופס ויתור על סודיות רפואית של המנוח חתום בידי היורשים. זה הליך פשוט יחסית ואם יש עורך דין שמרכז את התביעה אני מניח שיוכל לסייע לכם בעניין זה.

בברכה,
עורך דין עופר סולר


  <<    10    11   12   13    14    >>  

:עבור אל עמוד

הערכת סיכויי תביעה

פנה/י עכשיו לצורך הערכה מדוייקת של סיכויי התביעה בשיתוף מומחה רפואי מוביל:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

סקירה משפטית עדכנית:

31 במרץ 2024

אי הפניה לביצוע בדיקת ממו...

רשלנות רפואית של רופא משפחה שלא הפנה בזמן אישה לביצוע בדיקת ממוגרפיה, מה שגרם לאיחור באבחון סרטן השד...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות בניהול לידה הובילה...

עורך דין עופר סולר מביא לפנינו תיאור תביעה שהוגשה בגין רשלנות בניהול לידה, אשר גרמה לקרע ברחם והובילה לצורך בכריתתו של הרחם...

קרא עוד

31 במרץ 2024

אוסטאומיליטיס בעקבות זיהו...

תקציר פסק דין שבוחן האם זיהום שהתפתח לאחר ניתוח גרם לאוסטאומיליטיס ובעקבות כך לכריתת שתי אצבעות רגליו של התובע...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות בניתוח בקע מפשעתי ...

תובע הסובל מלידה מטמירות אשכים טען כי רשלנות בניתוח בקע מפשעתי שעבר פגעה בכושר הפריון שלו - להלן תקציר פסק הדין והכרעת ביהמ"ש.

קרא עוד

31 במרץ 2024

אי גילוי תסמונת דאון במהל...

עורך דין עופר סולר מביא לפנינו סקירת פסק דין בעניין אי גילוי תסמונת דאון בעת הריון והסבר אודות חובותיו של הרופא המטפל במעקב ההריו...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות רפואית לפני צינתור לב

תקציר פסק דין העוסק בטענות תובע, כי לא ניתנו לו הסברים מספקים טרם ביצוע הליך צינתור לב, חוות דעת המומחים הרפואיים והכרעת ביהמ&quo...

קרא עוד

31 במרץ 2024

חובת מתן הסבר לפני ניתוח ...

עורך דין עופר סולר מביא לפנינו דוגמא לרשלנות רפואית בניתוח הרניה ומתייחס לחובת ההסבר על סיבוכים אפשריים בניתוח...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות רפואית באבחון דלקת...

סקירה משפטית שבוחנת האם רשלנות חדר המיון של בי"ח קפלן גרמה לאיחור באבחון דלקת התוספתן אצל נערה, שגרמה לבסוף להתנקבות שלו.

קרא עוד

31 במרץ 2024

אי אבחון חוסר קורפוס קלוסום

פרשנות חשובה ומעניינת של פסק דין המתאר מקרה של רשלנות רפואית חמורה בסקירת מערכות שגרמה לאי אבחון של חוסר בקורפוס קלוסום...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות בטיפול בדמם לאחר ל...

עורכי הדין שלנו מביאים לפניכם תקציר פס"ד ופרשנות משפטית על מקרה של רשלנות רפואית בטיפול בדימום לאחר לידה, שהובילה לכריתת רחם.

קרא עוד

31 במרץ 2024

הגשת תביעת רשלנות רפואית ...

הגשת תביעת רשלנות רפואית - סדר ההליך לצורך הגשת תביעת רשלנות רפואית עד למועד פסק דין...

קרא עוד

31 במרץ 2024

תסחיף מי שפיר Amniotic fl...

על תסחיף מי שפיר Amniotic fluid embolism ומקרי רשלנות רפואית בלידה ומיד אחריה...

קרא עוד

31 במרץ 2024

תביעה לנזק גוף בעקבות ליד...

הוריו של תינוק אשר נולד בלידת ואקום טענו כי נזקי גוף שנגרמו לו אירעו כתוצאה מביצוע הלידה באופן מכשירני - לחצו לקריאת תקציר פסק הד...

קרא עוד

31 במרץ 2024

1 מכל 7 מקרי אוטיזם ניתן ...

מעל 15% מכלל מקרי האוטיזם נובעים בשל פגיעה גנטית מוכרת, שניתן לראוי לאבחן בעובר, כבר בחודשי ההריון הראשונים. מחובתו של רופא הנשים...

קרא עוד

31 במרץ 2024

האם מותר לקחת את התרופה ה...

כמעט כל אשה בהריון נתקלת לאורך תשעת החודשים בשאלות לגבי נטילת תרופות בהריון. התשובות מורכבות, חשובות ולעיתים אינן חד משמעיות וברו...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות רפואית בלידה - לפנ...

עורך הדין עופר סולר מנהל את משרד עורכי הדין המוביל בישראל בייצוג נפגעי רשלנות רפואית בלידה, לצורך הגשת תביעת פיצויים בשל נזקים שנ...

קרא עוד

31 במרץ 2024

פגיעה במבנה הכרומוזום: חש...

נכון למועד כתיבת שורות אלו ניתן לזהות בבדיקות גנטיות, כבר בתחילת ההריון, מאות פגיעות ושינויים במבנה הכרומוזומים של העובר וזכותם ש...

קרא עוד

03 באפריל 2024

הכירו את רוט סולר - תביעו...

רוט סולר - תביעות ביטוח הנה פירמה פורצת דרך, שמעדכנת גרסה בעולם המשפט וקובעת סטנדרט חסר תקדים, באמצעות הצגת פתרון השוזר את העלית ...

קרא עוד

פניה לעורך דין

עורכי הדין שלנו עומדים לרשותך בכל שאלה ובכל מקרה של חשש מרשלנות רפואית:

אני רוצה להתייעץ >>

טלפון: 03-381-2222

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 24