חייג/י לקבלת ייעוץ אישי:   03-381-2222

פורום רשלנות רפואית


נושא
מחבר
תאריך ושעה

קארין
21/01/2014 09:43
ביצעתי לידה בניתוח קיסרי וחזרתי הביתה לאחר שלושה ימים הבחנתי שהתפר לא תפור כמו שצריך והגעתי לבית החולים שם קיבלתי זריה נגד זיהום אפשרי של הניתוח ועשו לי השלמת תפרים. רציתי לדעת אם זה עונה על הגדרת רשלנות רפואית?
22/01/2014 14:09
שלום רב,

קשה מאד להעריך ללא הכרות עם כל פרטי המקרה ועיון בתיעוד אם מדובר בהתרשלות בטיפול. מכל מקום גם אם התפירה לא נעשתה כראוי ספק בעיני אם המקרה מתאים לתביעת רשלנות רפואית בהעדר נזק קבוע וכאשר הנזק מסתכם בצורך בהשלמת תפירה.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
צלקת בפנים
נועה
22/01/2014 08:15
אני עובדת כמלצרית בבית קפה, לפני שבוע נפלתי בזמן העבודה (זה היה לגמרי באשמתי) כתוצאה מהנפילה הכוסות על המגש שלי נשברו ונחתכתי בשפה, ועשו לי תפרים. הבעיה היא שיש לי צלקת בפנים, ולתקן זאת אני האלץ לעשות ניתוח פלסטי שאין לי יכולת לשלם עבורו. שאלתי היא האם אני יכולה לתבוע את מקום העבודה על הוצאות הניתוח לתיקון הצלקת?
22/01/2014 14:07
שלום רב,

אם התאונה אינה בשל רשלנות של המעסיק הוא לא יחוייב לשלם את הוצאות הניתוח.

אם מדובר בניתוח אסתטי ספק בעיני אם ביטוח לאומי יכסה את הוצאותיו במסגרת כיסוי הוצאות רפואיות שנגרמו בשל תאונת עבודה.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
מעיין
19/01/2014 08:34
לפני כשנה וחצי ילדתי את ביתי הראשונה בלידה קשה ומורכבת, לאחר שעות של המתנה הועברתי לבצוע ניתוח קיסרי, שהסתבך גם הוא, התוצאה ילדה בריאה ורחם הרוס, לאחרונה נולדה לי ילדה בלידת פג והיא נפטרה מספר דק לאחר הלידה. הרופא אמר שהרכם שלי לאחר הניתוח צר ולכן אין לתינוקת מקום להתפתח. מלבד הצער הרב שיש בי על העובדה שלא אוכל להביא עוד ילד לעולם, אני כועסת ומתוסכלת על כך שלא ידעו אותי במצב, שסחבתי בבטן תינוק במשך שישה חודשים שלא היה לו סיכו, האם בסיפור כפי שהוא מתואר יש עילה לרשלנות רפואית?
21/01/2014 15:55
שלום רב,

לצערי קשה מאד ולמעשה בלתי אפשרי על סמך התיאור שנתת להעריך אם התגלתה במקרה זה רשלנות רפואית בטיפול בך אולם נראה כי המקרה בהחלט מצדיק בירור רציני.
ראשית יהיה צורך לקבל את מלוא התיעוד הרפואי מההריון והלידה הראשונים כדי לבחון אם ניתן היה למנוע את הנזק שנגרם לרחם והאם הטיפול שם היה נכון וראוי.
לאחר מכן יהי מקום לבחון אם אפשר היה לצפות לפני כניסתך להריון את הסיכוי הנמוך שלך להחזיק הריון עד סופו בשל הנזק לרחם ואם היה מקום להזהירך מראש על הסכנה והסיבוכים האפשרים.
כאמור ללא עיון בתיעוד הרפואי והתייעצות עם מומחה רפואי בתחום המיילדות והגניקולוגיה קשה להעריך את המקרה ולכן מומלץ בתור שלב ראשון לפנות אל עורך דין מנוסה בתחום הרשלנות הרפואית לקבלת הערכה וסיוע בקבלת מלוא התיעוד.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
טל
20/01/2014 11:12
הגעתי לרופא השיניים והוא קבע שעלי לבצע שתי סתימות רגילות, כאשר הוא ביצע את הסתימה הראשונה הוא שבר את השן, ואז אמר לי שעלי לשלם עבור טיפול שורש, רציתי לדעת האם לרופא השיניים אין אחריות כאשר הוא גורם לנז בשן?
21/01/2014 15:46
שלום רב,

אם יתברר כי אכן הצורך בטיפול שורש נגרם רק בשל טיפול כושל של הרופא אני סבור כי אכן אין מקום לחייבך בעלות הטיפול המלאה. אני מציע לפנות לרופא ולנסות לברר עימו את העניין ובמידת הצורך אף לפנות לקבלת יעוץ משפטי.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
דברת
20/01/2014 18:40
שלום, אשמח לקבל יעוץ משפטי בנושא -

לפני כחודש [בתאריך 4.12.12] עברתי תאונת דרכים במהלך יום עבודתי. באירוע התאונה בחורה מבוגרת פגעה ברכבי מאחור כאשר האטתי בתמרור "האט ותן זכות קדימה".
הבחורה סירבה לתת לי פרטים וביקשה שאבוא עימה לסוכן שלה. בלית ברירה, נסעתי אחריה לסוכן והם ניסו לגרום לי לוותר על הפעלת הביטוח ו"לסגור בינינו את הדברים". נשלחתי למוסך שהסוכן הפנה אותי אליו [שעובד יחד עם ביטוח ישיר בו אני מבוטחת בביטוח מקיף] ובמוסך נאמר לי שעלות התיקון הינה בערך 4000 שקלים. למרות זאת, החלטתי [בהצעתו של אבי] לטפל אצל מוסך שאבי מכיר ולהזמין שמאי ולהפעיל את הביטוח. במוסך שבו הוחלט לטפל נאמר לי שהמכה הזאת אינה מצריכה תיקון אלא החלפה כיוון שהרכב חדש [2012] ומגיע לי מהביטוח חלק חדש [פגוש אחורי].

כלל המסמכים הוגשו לחברת הביטוח, כולל הצ'קים הדחויים לשמאי ולמוסך אצלו תיקנו את הרכב [השמאי כמובן דרך חברת הביטוח ולא שמאי פרטי] ונאמר לנו כי לאחר שיועברו המסמכים יחל הטיפול בתביעה.

חודש לאחר הגשת הטפסים התקשרתי [19.1.14] לברר האם התקבלו כל הטפסים הנדרשים ונאמר לי כי הפוגעת [חברת הביטוח "מגדל" דרך הסוכן שלה] דחתה את התביעה וכרגע עומדים בפניי 3 אפשרויות

[א. הפעלת הפוליסה ותביעת הפסדים ב. הפעלת הפוליסה ותביעת הפסדים בבית משפט לתביעות קטנות ג. תביעת כל הסכום בבית משפט לתביעות קטנות ללא הפעלת הפוליסה]

כפי שתיארתי בהתחלה, אין לי את פרטי הנהגת הפוגעת מלבד שמה, טלפון נייד שלה, וסוג ומספר רכב . בנוסף, אני יודעת מי הסוכן.

בנוסף, אציין עוד שני פרטים חשובים-

א. האירוע כאמור קרה במהלך יום עבודה שגרתי. בעקבות התאונה, החלטתי להפסיק את עבודתי שכן חשתי חוסר ביטחון להמשיך לנהוג בכבישים [דבר אשר נדרש בעבודה מסוג זה].

ב. לאחרונה החלו לי כאבי גב תחתון אשר לא היו לפני התאונה. אני בחורה צעירה, בריאה וללא עבר של תאונות או בעיות בריאותיות כאלו ואחרות.


מה לדעתך עליי לעשות וכיצד לנהוג במצב כזה?

אשמח לתשובתך,
21/01/2014 15:44
שלום,

את מערבת בשאלתך שני נושאים בנוגע לתאונת הדרכים אשר אינם קשורים זה לזה - נזקי פח ונזקי גוף. הפורום אינו עוסק בנזקי פח ולכן לא אוכל להתייחס לאספקט זה.

בנוגע לנזקי גוף - כל נזק שאירע לך לגוף בתאונה עלייך לפנות לחברת הביטוח אשר מבטחת את רכבך שלך בביטוח חובה (בלי קשר למעורבות של רכב אחר ושאלת האשמה בתאונה). לפני כן עלייך לפנות למשטרת התנועה עם התיעוד הרפואי ולקבל אישור משטרה על התרחשות התאונה והיותך נפגעת תאונת דרכים.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
פסק דין בהעדר הגנה
21/01/2014 00:43
חברת הביטוח לא הגישה כתב הגנה בתביעת נזק גוף תאונת דרכים
מה ניתן לעשות ?
האם להגיש בקשה למתן פסק דין בהעד הגנה ? או בקשה למתן פסק דין חלקי ? או בקשה בקשה למתן החלטה במנוי המומחה על חשבון הנתבעת ) שכן הוגשה ביחד עם כתב התביעה בקשה למנוי מומחה , ובכתב התביעה נרשמו סכומים לגבי הנזק המיוחד , ויש נכות בתיק ולא ידוע אחוז הנכות
כו באתר WHAT TODO , קראתי שבתיק הגיש עו"ד בקשה למתן פסק דין חלקי , ובית המשפט מינה מומחה על חשבון הנתבתעת .......
ובתיקים אחרים ביקש בית המשפט להגיש תצהיר להוכיחת הנזק
מה קורה במצב כזה , מה ניתן לעשות , הבקשה המתימה
21/01/2014 15:40
שלום רב,

אפשר להגיש בקה למתן פסק דין בהיעדר הגנה אך יש להניח בסבירות גבוהה כי חברת הביטוח 'תתעורר' בשלב כלשהו ותגיש בקשה לביטוח פסק דין שיש להניח כי תתקבל (אולי בחיוב הוצאות). מדובר כנראה בטעות או בעיה טכנית ולכן במקרים כאלו לפעמים יותר ריאלי לשקקול פשוט לתזכר את חברת הביטוח כדי לקדם את התיק במסלול הרגיל והמקובל.

בברכה,
עורך דין עופר סולר

אין באמור לעיל כדי להוות יעוץ משפטי או תחליף ליעוץ משפטי מסודר בידי עורך דין
אוהד
21/01/2014 10:22
לאחר תאונת הדרכים, הגשתי תביעה לביטוח של הרכב וקיבלתי את כספי בפשרה, כחודש לאחר מכן לאחר שהרגשתי לא טוב נמצא שיש לי בעיה רפואית נוספת שלא ידענו עליה בזמן התביעה, שאלתי היא האם אני יכול לתבוע את חברת הביטוח בשנית לאחר שהוסגה פשרה?
21/01/2014 15:17
שלום רב,

אני חושש כי הסיכויים לקבל פיצוי נוסף לאחר שקיבלת פיצוי מחברת הביטוח אינם גבוהים. חברת הביטוח מתנה את העברת הפיצוי בחתימה על שטר סילוק בו הנפגע מצהיר שידוע לו כי הפיצוי כולל גם פיצוי על נזקים שיתגבשו בעתיד.
כדי לברר בודאות את המצב המשפטי עם זאת תצטרך כמובן לערוך יעוץ מסודר עם עורך דין.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
אור
20/01/2014 06:59
שלום רב, לפני כשבוע נסעתי באוטובוס בדרכי לעבודה, האוטובוס עצר בפתאומיות ואני שישבתי בכיסא האמצעי מאחורה עפתי על הפנים ושברתי את האף. שאלתי האם עלי לתבוע את העבודה כתאונת עבודה או את אגד?
21/01/2014 14:50
שלום רב,

מדובר ראשית בתאונת עבודה ולכן עליך לפנות לביטוח הלאומי ולקבל הכרה בתאונה כתאונת עבודה אולם יש מקום לפנות גם לחברת הביטוח אשר מבטחת את האוטובוס בביטוח חובה שכן מדובר גם בתאונת דרכים לכל דבר. יש לקבל מאגד את מספר הרישוי של האוטובוס ופרטי ביטוח החובה ולפנות למשטרת התנועה על מנת לקבל אישור משטרה על קרות התאונה.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
רונית
17/01/2014 05:30
לפני חודשיים ביצעתי השתלת שיניים ומאז הצד של הפה מרגיש רדום וזה פשוט לא נעלם, האם זה דבר שהגיוני שיקרה בעקבות השתלת שיניים?
19/01/2014 16:56
שלום רב,

הפורום אינו מיועד לייעוץ רפואי ולכן לצערי לא אוכל להשיב. אני ממליץ שתפני בתור שלב ראשון להתייעצות עם רופא מומחה בתחום כירוררגית פה ולסת.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
אסף
17/01/2014 16:10
עברתי ניתוח במחיצת האף בגלל אף סתום באופן קבוע, הניתוח הסתיים לפני שנה ואני סובל יותר משסבלתי בער, עכשיו יש לי קשיי נשימה וסינוסיטיס שלא מפסיק. הציעו לי לבצע ניתוח נוסף אבל אני רוצה לדעת כיצד אני יכול לבדוק אם הניתוח הראשוני התנהל כמו שצריך?
19/01/2014 15:59
שלום רב,

הדרך לברר אם הניתוח הראשון בוצע כראוי היא קודם כל לקבל את מלוא התיעוד הרפואי לפני הניתוח, מהניתוח ואחריו ולהתייעץ עם מומחה רפואי בתחום רפואת אף אוזן וגרון.

גם אם יתברר כי הניתוח בוצע באופן לא תקין ואפילו חלילה ברשלנות הרי שאם אתה מתכנן לעבור ניתוח מתקן בקרוב יהיה מומלץ לשקול הליך משפטי רק לאחר הניתוח המתקן.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
אורטל
18/01/2014 07:57
לאחר לידה בניתוח קיסרי חשתי לא טוב והיה לי דימום במשך 24 שעות עד שהגיע הרופא ואמר שיש לבצע ניתוח נוסף, אבל בתיעוד הרפואי החזסירו מידע על תלונותי במשך הלילה ועל הדימום המתמשך שלא טופל כהלכה, מה עושים במקרה כזה?
19/01/2014 15:56
שלום רב,

קשה בדיעבד לדאוג לתיקון הרשומה הרפואית אולם בדרך כלל יש רמזים בתיעוד הרפואי אשר יכולים לתמוך בעובדות וטענות אשר לא תועדו. כך למשל אם היה דימום רב במהלך הלילה יש להניח כי תוצאות בדיקות הדם שבוצעו לך יבטאו זאת ברמת המוגלובין וכו'.
בנוסף אם אין תיעוד של התלונות בזמן אמת עדיין יש להניח כי הרופא אשר קיבל החלטה על צורך בניתוח מן הסתם נימק ברשומה את החלטתו זו ויתכן שבכך מילא את הרישום החסר.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
שימרית
18/01/2014 14:27
במשך מספר חודשים הועברתי בין רופאים שונים לעיינית, קרנית עפעפיים בגלל כאבים מתמשכים ויובש בעיין, קיבלתי עשרות טיפות שהרסו לי את העניים, ופתאום עכשיו חמישה חודשים אחרי הפנייה הראשונה שלי ואחר כ 10 בדיקות אצל רופאים שונים מתחום העניים, נאמר לי שיש לי גידול. אני מעונינת לתבוע אותם על רשלנות מאחר וכל הטיפות ששמתי עד עכשיו בעיניים הרסו לי את העיניים,בנוסף לזה במשך חצי שנה לא יכולתי לעבוד. האם יש לי עילה לתביעה?
19/01/2014 15:43
שלום רב,

כדי להעריך אם אי גילוי הגידול בעינך והאבחנות השגויות שניתנו לך מקורן בהתרשלות בטיפול והאם נגרם לך נזק בשל הטיפול הרפואי שניתן לך יהיה צורך לקבל את מלוא התיעוד הרפואי מהמעקב הרפואי אחרייך ולהתייעץ עם מומחה רפואי בתחום רפואת העיניים.
אני ממליץ כי בתור שלב ראשון תפניבצורה מסודרת אל עורך דין מנוסה בתחום הרשלנות הרפואית שיוכל לסייע לך בקבלת התיעוד ובהערכת המקרה.

בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר
לירן
19/01/2014 13:46
לפני כשלוש שנים עברתי תאונת דרכים מאוד קשה. הייתי חיילת באוטובוס שנקלע לתאונה שרשרת בצומת טללים, התאונה הייתה מאוד קשה כולם היו בהלם ובגלל ששירתתי בחיל הרפואה הייתי היחידה שהייתה מסוגלת לתת עזרה רפואית, בתאונה היו הרבה פצועים וגם הרוגה אחת,כשהגיעו הצוות הרפואי נוכחתי לדעת שגם אני נפגעתי ופינו אותי לבית חולים סרוקה עם זעזוע מוח. היה לי מאוד קשה לחזור לשגרה ולבסיס בהתחשב בעובדה שהייתי צריכה לעלות על אותו קו,ומאותו רגע וגם עד אחרי השחרור מהצבא אני סובלת מחרדות וסיוטים מהתאונה עצמה ובכלל עד היום מאוד קשה לי נפשית בכל פעם שאני צריכה לעלות על אוטובוסים ולכן אני נמנעת מנסיעה באוטובוסים , מה שהגביר אצלי את החרדות הוא העובדה שאחי התגייס כרגע ועולה בדיוק על אותו קו אוטובוס,אני מתקשה לישון בלילה וסובלת מסיוטים ומפחדת מהעובדה שיקרה לו אותו דבר,האם יש כאן עילה לתביעה.?
19/01/2014 14:07
שלום רב,

ראשית גם נזק נפשי עקב תאונת דרכים הינו נזק בר פיצוי לכל דבר ועניין.
מאחר והיית חיילת בשירות חובה בעת התאונה הרי שעלייך לבחור באיזה מסלול פיצויים את מעוניינית - תביעה אל מול קצין התגמולים להכיר בך כנפגעת שירות בטחון או תביעה אל מול חברת הביטוח חובה של האוטובוס בהתאם לחוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים.

לכל מסלול היתרונות שלו וכדאי שתערכי יעוץ מסודר עם עורך דין מנוסה בתחום הנזיקין.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
טלי ח
19/01/2014 03:35
שלום רב, אני פונה מאחר ואבי נפטר, הוא חש לא טוב והזמין אמבולנס לביתו, מהאמבולנס נאמר לי שהוא חווה דום לב, דבר שלא היה מדוייק והשפיע על אופן הטיפול של בית החולים, האם חוסר תקשורת שכזה שהוביל למותו של אבי (בן 61) היא רשלנות רפואית?
19/01/2014 13:47
שלום רב,

לאבחנה של הגורם המטפל באמבולנס מד"א חשיבות רבה אולם בדרך כלל המידע הרפואי נמסר ישירות מהגורם המטפל במד"א (חובש, פאראמדיק או רופא) לגורם המטפל במיון בית החולים אשר מקבל את המטופל ולא באמצעות בן משפחה של המטופל.
אם יתברר כי האבחנה שניתנה לאביך ז"ל בעת הפינוי באמבולנס הייתה שגוייה וכי חלה טעות באבחנה בשל התרשלות של צוות מד"א בבדיקה וכי אבחנה שגויה זו גרמה גם לעיכוב או לליקוי בטיפול בבית החולים אשר גרמו לנזק יתכן שיש מקום לתביעת רשלנות רפואית.

מומלץ בתור שלב ראשון לפנות אל עורך דין מנוסה בתחום הרשלנות הרפואית שיוכל לסייע בקבלת מלוא התיעוד הרפואי ובחינתו בסיוע המומחה הרפואי המתאים בתחום רפואה דחופה.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
תמיר
16/01/2014 13:07
הייתי מעורב בתאונת דרכים, שברתי את היד ויש לי כאבי גב. בגלל המצב אני לא יכול לחפש עבודה וכרגע אני חיי מדמי אבטלה, שאלתי היא האם אני יכול לתבוע את ביטוח לאומי גם על תאונת הדרכים?
19/01/2014 13:40
שלום רב,

אם התאונה לא אירעה בעת העבודה איני סבור שתוכל לקבל מהמוסד לביטוח לאומי תגמולים מענף נפגעי עבודה.
הגורם אשר אליו אתה אמור לפנות על מנת לקבל פיצוי על נזקיך עקב תאונת הדרכים הינה חברת הביטוח אשר מבטחת בביטוח חובה את הרכב בו נסעת או נהגת.

בברכה,
עורך דין עופר סולר

ורד
16/01/2014 07:51
נפגעתי בעבודה כאשר נפלתי ממדרגות, התוצאה היא רגל בגבס. רציתי לשאול האם אני יכולה לתבוע רק את ביטוח לאומי או שאני חייבת להגיש גם למעסיק?
16/01/2014 14:03
שלום רב,

את אמורה לקבל הכרה בתאונה כתאונת עבודה על ידי ביטוח לאומי ואז תהיי זכאית לקבל דמי פגיעה עבור התקופה בה נעדרת מהעבודה.
תביעה כנגד המעסיק מוגשת כאשר התאונה אירעה בשל התרשלות שלו אשר גרמה לתאונה ובדרך כלל כאשר מדובר בנזק קבוע.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
ליאת
15/01/2014 14:13
לפני שנה ילדתי את ביתי הבכורה, בלידה קשה, כאשר ביתי נולדה היו לה כתמים בצאוור ובראש שהרופא טען שהם נוצרו מלחץ, בנוסף הוא אמר שהכתמים אמורים לחלוף, אבל עברה שנה ועדין קיימים הכתמים. האם המקרה שאני מתארת הוא תוצאה של רשלנות רפואית?
16/01/2014 09:41
שלום רב,

כל עוד אין אבחנה רפואית ברורה של מקור הכתמים אין לצערי כל דרך להעריך אפילו אם מדובר בהתרשלות בטיפול. אני מציע כי תערכו ראשית כל בירור מסודר ורציני לגבי מקור הכתמים והסיבה שלא נעלמו ואז בהתאם לתוצאות של הבירור הזה ניתן יהיה לשקול אם יש מקום להתערבות גם במישור המשפטי.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
לילך
14/01/2014 17:01
ילדתי לפני מספר חודשים ומאז אני סובלת מכאבים רבים שהובילו אותי לבדיקה בה נקבע שבעת התפירה לאחר הלידה תפרו לי יותר מידי מה שגרום לכאבים וכרגע יש צורך בניתוח לתיקון. האם אני יכולה לתבוע על רשלנות ועל הכאב הרב שסבלתי בחודים האחרונים?
15/01/2014 12:24
שלום רב,

כדי להעריך אם התפירה שנערכה לך לאחר הלידה הייתה רשלנית יהיה צורך לקבל את מלוא התיעוד הרפואי וכן להתייעץ עם מומחה רפואי בתחום הגניקולוגיה.

אם את עומדת בפני ניתוח תיקון כדאי יהיה לשקול רק לאחר ביצוע הניתוח לתיקון אם יש מקום לתביעה ומה היקף הנזק.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
יונתן
15/01/2014 01:51
אחי טופל אצל פסיכיאטר במשך מספר שנים, הפסיכיאטר טען שאחי סובל מהפרעת קשב חמורה, ונתן לו כדורים כדי לטפל בבעיה שלא ממש עזרו, לאחר שהחלפנו פסיכיאטר נודע לנו שהוא סובל מסכיזופרניה וכל הזמן הזה פשוט קיבל טיפול שגוי, האם זו עילה לתביעת רשלנות רפואית?
15/01/2014 12:17
שלום רב,

קשה מאד על בסיס התיאור שנתתם בלבד להעריך אם האבחון השגוי של הפסיכיאטר את מחלת אחיך הינה תוצאה של רשלנות רפואית. לא כל שגיאה או טעות באבחנה הינם תמיד בהכרח רשלנות בטיפול ולשם בחינת המקרה יהיה צורך לבדוק את התיעוד הרפואי המלא שלך אחיך וכן להעריך את היקף הנזק שנגרם לו.
בברכה,
עורך דין עופר סולר
אורית
14/01/2014 15:05
שלום

עקב לידה טראומטית, אחי בן ה 26 סבל בינקותו מהיפוטוניה, פירכוסים ומעיכוב התפתחותי. הורי נמנעו כל השנים מלפנות לביטוח לאומי על מנת לאפשר לו ככל הניתן ללמוד בבי"ס רגיל ולהתגייס לצהל.

במרוצת השנים התפתח גם גמגום קשה ומאבחונים שעבר בנערותו (דידקטי ופסיכולוגי) אובחן עם פיגור קל וליקויי למידה משמעותיים.

צה"ל סירב לגייסו, לכן שירת בשירות לאומי במוסד ממשלתי ובהמשך נקלט כעובד קבוע.

במקום עבודתו הוא סובל מתדמית של מוגבל (בעיקר על רקע הגמגום) ולכן מעוכב מקידום בסיסי.

בחייו האישיים הוא נמנע ואין לו כל קשרים חברתיים.

מאחר והורי מתבגרים, ואחי יזדקק לסיוע של הביטוח הלאומי בכל תחום: מקצועי, שיקומי, כלכלי וחברתי , בכוונתנו לפנות בתביעת נכות לביטוח הלאומי.

שאלותי:

(א.) ברשותנו אבחונים ומסמכים רפואיים מילדותו, המעידים על קשייו. האם מסמכים אלה מספיקים לצורך התביעה.

(ב.) האם, נוכח העובדה שהנו מועסק, יהיה זכאי לקצבת נכות (רטקרואקטיבית ובעתיד).

תודה מראש, אורית
15/01/2014 12:13
שלום רב,

אין מניעה כיום מלפנות לביטוח הלאומי בבקשה להכרה בנכות כללית.
אני ממליץ טרם הפניה אל הביטוח הלאומי לערוך יעוץ עם עורך דין בעל ניסיון בהתנהלות אל מול הביטוח הלאומי כדי לשקול ייצוג וכן קבלת חוות דעת רפואיות טרם הפניה לביטוח לאומי אשר יכולים לסייע בקבלת הכרה בביטוח הלאומי.

בברכה,
עורך דין עופר סולר


  <<    76    77   78   79    80    >>  

:עבור אל עמוד

הערכת סיכויי תביעה

פנה/י עכשיו לצורך הערכה מדוייקת של סיכויי התביעה בשיתוף מומחה רפואי מוביל:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

סקירה משפטית עדכנית:

31 במרץ 2024

אי הפניה לביצוע בדיקת ממו...

רשלנות רפואית של רופא משפחה שלא הפנה בזמן אישה לביצוע בדיקת ממוגרפיה, מה שגרם לאיחור באבחון סרטן השד...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות בניהול לידה הובילה...

עורך דין עופר סולר מביא לפנינו תיאור תביעה שהוגשה בגין רשלנות בניהול לידה, אשר גרמה לקרע ברחם והובילה לצורך בכריתתו של הרחם...

קרא עוד

31 במרץ 2024

אוסטאומיליטיס בעקבות זיהו...

תקציר פסק דין שבוחן האם זיהום שהתפתח לאחר ניתוח גרם לאוסטאומיליטיס ובעקבות כך לכריתת שתי אצבעות רגליו של התובע...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות בניתוח בקע מפשעתי ...

תובע הסובל מלידה מטמירות אשכים טען כי רשלנות בניתוח בקע מפשעתי שעבר פגעה בכושר הפריון שלו - להלן תקציר פסק הדין והכרעת ביהמ"ש.

קרא עוד

31 במרץ 2024

אי גילוי תסמונת דאון במהל...

עורך דין עופר סולר מביא לפנינו סקירת פסק דין בעניין אי גילוי תסמונת דאון בעת הריון והסבר אודות חובותיו של הרופא המטפל במעקב ההריו...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות רפואית לפני צינתור לב

תקציר פסק דין העוסק בטענות תובע, כי לא ניתנו לו הסברים מספקים טרם ביצוע הליך צינתור לב, חוות דעת המומחים הרפואיים והכרעת ביהמ&quo...

קרא עוד

31 במרץ 2024

חובת מתן הסבר לפני ניתוח ...

עורך דין עופר סולר מביא לפנינו דוגמא לרשלנות רפואית בניתוח הרניה ומתייחס לחובת ההסבר על סיבוכים אפשריים בניתוח...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות רפואית באבחון דלקת...

סקירה משפטית שבוחנת האם רשלנות חדר המיון של בי"ח קפלן גרמה לאיחור באבחון דלקת התוספתן אצל נערה, שגרמה לבסוף להתנקבות שלו.

קרא עוד

31 במרץ 2024

אי אבחון חוסר קורפוס קלוסום

פרשנות חשובה ומעניינת של פסק דין המתאר מקרה של רשלנות רפואית חמורה בסקירת מערכות שגרמה לאי אבחון של חוסר בקורפוס קלוסום...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות בטיפול בדמם לאחר ל...

עורכי הדין שלנו מביאים לפניכם תקציר פס"ד ופרשנות משפטית על מקרה של רשלנות רפואית בטיפול בדימום לאחר לידה, שהובילה לכריתת רחם.

קרא עוד

31 במרץ 2024

הגשת תביעת רשלנות רפואית ...

הגשת תביעת רשלנות רפואית - סדר ההליך לצורך הגשת תביעת רשלנות רפואית עד למועד פסק דין...

קרא עוד

31 במרץ 2024

תסחיף מי שפיר Amniotic fl...

על תסחיף מי שפיר Amniotic fluid embolism ומקרי רשלנות רפואית בלידה ומיד אחריה...

קרא עוד

31 במרץ 2024

תביעה לנזק גוף בעקבות ליד...

הוריו של תינוק אשר נולד בלידת ואקום טענו כי נזקי גוף שנגרמו לו אירעו כתוצאה מביצוע הלידה באופן מכשירני - לחצו לקריאת תקציר פסק הד...

קרא עוד

31 במרץ 2024

1 מכל 7 מקרי אוטיזם ניתן ...

מעל 15% מכלל מקרי האוטיזם נובעים בשל פגיעה גנטית מוכרת, שניתן לראוי לאבחן בעובר, כבר בחודשי ההריון הראשונים. מחובתו של רופא הנשים...

קרא עוד

31 במרץ 2024

האם מותר לקחת את התרופה ה...

כמעט כל אשה בהריון נתקלת לאורך תשעת החודשים בשאלות לגבי נטילת תרופות בהריון. התשובות מורכבות, חשובות ולעיתים אינן חד משמעיות וברו...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות רפואית בלידה - לפנ...

עורך הדין עופר סולר מנהל את משרד עורכי הדין המוביל בישראל בייצוג נפגעי רשלנות רפואית בלידה, לצורך הגשת תביעת פיצויים בשל נזקים שנ...

קרא עוד

31 במרץ 2024

פגיעה במבנה הכרומוזום: חש...

נכון למועד כתיבת שורות אלו ניתן לזהות בבדיקות גנטיות, כבר בתחילת ההריון, מאות פגיעות ושינויים במבנה הכרומוזומים של העובר וזכותם ש...

קרא עוד

03 באפריל 2024

הכירו את רוט סולר - תביעו...

רוט סולר - תביעות ביטוח הנה פירמה פורצת דרך, שמעדכנת גרסה בעולם המשפט וקובעת סטנדרט חסר תקדים, באמצעות הצגת פתרון השוזר את העלית ...

קרא עוד

פניה לעורך דין

עורכי הדין שלנו עומדים לרשותך בכל שאלה ובכל מקרה של חשש מרשלנות רפואית:

אני רוצה להתייעץ >>

טלפון: 03-381-2222

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 24