חייג/י לקבלת ייעוץ אישי:   03-381-2222

פורום רשלנות רפואית


נושא
מחבר
תאריך ושעה

עודד
27/12/2013 16:27
לפני שנה פניתי לעורך דין על מנת שיטפל לי בתיק של תאונת דרכים בו אני דורש פיצוי מחברת הביטוח מאחר ובעקבות התאונה נאלצתי לשבת בבית עשרה חודשים. מסתבר שעורך הדין לא עשה כלום בנושא והתיק חזר אלי וכרגע איני יכול לתבוע שוב מאחר ועברו 7 שנים מיום התאונה, אני חייב עזרה האם קיימת איזה בקשה שאני יכול להגיש בנושא?
28/12/2013 19:52
שלום רב,

אני חושש כי לא ניתן יהיה לקבל פיצוי מחברת הביטוח אם עילת התביעה התיישנה אולם אני סבור כי עורך הדין חייב היה להיות עירני לנושא ההתיישנות ומגיע לך הסבר ממנו כיצד אירע שלא טיפל בתיק.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
סימה
28/12/2013 07:01
שלום, הייתי רוצה לדעת אם אפשר להגיש בקשה לתביעה בתיק רשלנות רפואית ללא מתן חחות דעת של מומחה?
28/12/2013 19:49
שלום רב,

בהתאם לחוק חוות דעת של רופא אשר קובעת את ההתרשלות ואת הנזק הינה הכרחית לשם הגשת תביעת רשלנות רפואית.
במקרים חריגים ומיוחדים ביותר ניתן להגיש תביעה ללא חוות דעת ולבקש מינוי של מומחה מטעם בית המשפט אולם מדובר במקרים יחודיים ויוצאי דופן בהם אין למשל בישראל מומחה רפואי מתאים שמוכן לחוות דעתו, מקרים של רשלנות רפואית אשר אין עליה מחלוקת וכו'.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
זהבה
28/12/2013 11:57
לאחר נפילה במשחק כדורגל הגעתי עם בני לחדר מיון שם עשו לו צילום לבדיקת שברים, הרופא אמר שלא קיים שום ממצא ושלח אותנו הביתה כעבור שבוע מאחר ובני לא הרגיש שום הקלה לקחתי אותו בשנית לבדיקות, ונעשו צילומים חדשים. בצילומים אלה הרופא אמר שרואים כי קיימים שני שברים בבירור ושאנו מצליח להבין איך לא הצליחו לזהות את השברים במיון שבוע קודם לכן. האם מקרה זה הוא מקרה של רשלנות של בית החולים ?
28/12/2013 19:47
שלום רב,

יתכן בהחלט שאי האבחון של השברים בבדיקה הראשונה נובע מהתנהלות לא סבירה של הרופא הבודק. כדי לברר זאת יהיה צורך לבחון את הצילומים שנערכו לבנך בבדיקה הראשונה ואת התיעוד הרפואי. מכל מקום מאחר וחלף שבוע בלבד בין הבדיקות אני מניח ומקווה כי לא נגרם נזק של ממש בשל האיחור באבחון השברים.

אם אכן לא נגרם נזק למעט הסבל של בנך באותו שבוע הרי שיהיה מקום לשקול אם המקרה מתאים לתביעת רשלנות רפואית שכן הפיצוי במקרים כאלו ניתן על הנזק שנגרם בשל התרשלות בטיפול ולא על ההתרשלות עצמה.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
יוסף
26/12/2013 14:23
בני החל להרגיש ירידה בראייה בעיניו והגיע לרופא עיניים שם נקבע שאכן יש ירידה בראייה אבל אין מה לעשות, מאחר והראייה המשיכה להדרדר הוא פנה שוב ושוב לרופא עיניים, ואף טען שהוא חש סחרחורות. לפני שבועיים לאחר שחש מאוד לא טוב ונלקח למיון שם בוצע סיטי נקבע שיש לו גידול סרטני הממוקם על עצב הראייה. מאז הפעם הראשונה שניגש לרופא עד עכשיו כאשר אותר הגידול עבורו שנתיים. האם בני יכול לתבוע על רשלנות רפואית במקרה זה?
28/12/2013 19:43
שלום רב,

נראה כי המקרה בהחלט מצדיק בירור רציני ומסודר באשר לאיכות המעקב הרפואי שניתן לבנך ובנוגע לשאלה אם ניתן היה לגלות מוקדם יותר את הגידול.

אין לי דרך לצערי להעריך רק על בסיס התיאור שנתת בפנייתך האם התגלתה רשלנות בטיפול במקרה זה. כדי לבחון את המקרה יהיה צורך לקבל את מלוא התיעוד הרפואי הכולל הן את המעקב אצל רופא עיניים והן את הטיפות לאחר אבחנת הגידול ולהתייעץ עם מומחה רפואי בתחום העיניים או בתחום הנוירו-כירורגיה להערכת הטיפות הרפואי ולבחינת השאלה האם גילוי מוקדם יותר של הגידול יכול היה למנוע את הנזק.

בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר


לילך
25/12/2013 00:47
לפני כחודשיים עברתי ניתוח להגדלת חזה, הניתוח עבר בהצלחה אבל התוצאה היא שיש לי חזה אחד גבוה וחזה אחד נמוך. כמובן שבמרפאה הפרטית הסכימו לעשות ניתוח חוזר ללא תשלום, אבל אני מעונינת לתבוע אותם על הסבל והפסדי ימי העבודה הרבים האם זו עילה מספקת?
26/12/2013 10:45
שלום רב,

כדי להגיש תביעת רשלנות רפואית יש צורך בחוות דעת רפואית של מומחה בתחום הכירורגיה הפלסטית שיבסס את הטענה כי הנזק והתוצאה הכושלת של הניתוח מקורו ברשלנות בניתוח. אין די בכך שאירע סיבוך לא רצוי.
אני הייתי ממליץ תחילה לעבור את הניתווח המתקן ורק לאחר שתוודאי שהתוצאה לאחריו הינה לשביעות רצונך ולא חלו עוד סיבוכים לשקול הגשת תביעה במקרה זה.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
אתי
25/12/2013 07:22
לאחורנה ביצעתי ניקויאצל שיננית חדשה, היא שיפה הרבה את השיניים והתוצאה היא שכרגע כאשר מסתכלים מקרוב רואים שהשן אינה מעוגלת כפי שהיא אמורה להיות אלה יש מקדימה משטח ישר. מלבד העבודה שזה מאוד מפריע לי הבנתי שישיוף השן במידה רבה מידי עלול לגרום בעתיד לפגיעה בשן בשל העלמת שכבת המגן. האם יש ביכולתי לעשות משהו?
26/12/2013 10:43
שלום רב,

אני סבור כי בתור שלב ראשון מוטב שתערכי בדיקה אצל רופא שיניים אשר אינו מקושר לאותה שיננית להערכה מקצועית של הנזק עקב הטיפול, אם נגרם.
לאחר קבלת הערכה כזו ניתן יהיה לשקול אם יש מקום להתקשם כאשר הצעד הראשון יהיה פניה מסודרת אל עורך דין מנוסה בתחום הרשלנות הרפואית.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
זירוז לידה
מורן
24/12/2013 08:26
לפני חודש הגעתי לבית החולים כאשר יש פתיחה 4, וצירים קבועים ומתקצרים, הרופאים שכנעו אותי לעשות זירוז ולא להמתין עד הפתיחה המלאה והתוצאה היתה קרע גדול יחסית שנתפר וגורם לי לסבל רב. האם זו לא רשלנות רפואית כשאר הרופא רוצה לזרז את הלידה ללא כל סיבה הנראית לעין ומפעיל עלי לחץ לחתום על זירוז וזאת למרות שכל הליך התנהל באופן מספק?
25/12/2013 09:05
שלום רב,

אין לי לצערי דרך לקבוע האם זירוז הלידה שניתן לך אכן היה בגדר התרשלות בטיפול והאם הוא זה שהביא לקרע רק על סמך התיאור שמסרת.
כדי לבחון אם מהלך הלידה הצדיק מתן זירוז לידה יהיה צורך לקבל את מלוא תיק הלידה ולהתייעץ עם מומחה רפואי בתחום המיילדות והגניקולוגיה להערכת המקרה והקשר בין מתן הזירוז להתרחשות הקרע.
מעבר לכך יהיה מקום לשקול במקרה זה כדאיות כלכלית של תביעת רשלנות רפואית שכן הפיצוי בתביעות כאלו ניתן בגין הנזק שנגרם ולא בשל ההתרשלות עצמה בטיפול. כאשר לא מדובר בנזק קבוע הרי שלא תמיד ההשקעה בתביעה כזו מבחינה כלכלית ובעיקר עלויות חוות הדעת הרפואיות אל מול הפיצוי הצפוי מצדיקות הגשת תביעה.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
גוף זר באף
ירדן
24/12/2013 00:12
לפני כשבוע ביתי הקטנה לא חשה בטוב, נזלת קשה ודמעות עיינים באופן קבוע, כאשר הגענו לקופת החולים היא נבדקה ואף נבדקה אפשרות של הכנסת גוף זר לאף אך הרופא לא מצא דבר... כשלושה ימים לאחר מכן ראינו שאין שיפור במצבה של הילדה והגענו לטרם שם נמצא חרוז באף הילדה והוצא. שאלתי היא האם מצב שכזה בו האף נבדק ולא אותר הגוף הזר הינה רשלנות רפואית?
24/12/2013 17:49
שלום רב,

על פניו נראה מוזר כי בבבדיקה הראשונה לא אותר הגוף הזר אולם כדי לקבוע כי הבדיקה בוצעה באופן לא סביר יש צורך לעיין בתיעוד הרפואי שכן לעיתים בשל חוסר שיתוף םעולה לא ניתן להשלים את את כל הבדיקה.

מכל מקום גם אם יתברר כי היה מקום לאבחן את הגוף הזר כבר בבדיקה הראשונה איני בטוח שהמקרה מתאים בהכרח לתביעת רשלנות רפואית שכן מדובר כנראה בנזק חולף ולא קבוע והפיצוי בתביעות רשלנות רפואית הינו בהתאם לנזק שנגרם ולא על עצם ההתרשלות בטיפול.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
נאווה
23/12/2013 13:58
שלום רב, אשמח לדעת האם איבוד ביצית מופרת נכנס תחת קטגוריית רשלנות רפואית?
24/12/2013 10:10
שלום רב,

עקרונית התשובה הינה חיובית אם מדובר באיבוד שנגרם בשל סטייה מפרקטיקה סבירה. יש פסקי דין רבים על מקרים דומים של אובדן ביציות מופרות או עוברים מוקפאים בשל תקלות שאירעו בבתי חולים שונים כמו תקלות חשמל שפגעו בקירור וכו'.

כדי לקבוע אם יש במקרה זה עילה לתביעת רשלנות רפואית יש כמובן צורך בנתונים נוספים.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
שחר
23/12/2013 19:53
שלום,
עברתי תאונת אופנוע (אני הייתי הרוכב) שבגינה התאשפזתי למשך שבוע והייתי חודש שלם בחופשת מחלה.

אני בן 26 והנזקים שנגרמו לי בין היתר הם כוויות ושפשופים בכל הגב, וצלקות שנשארו עד היום (חצי שנה מהתאונה) שבר בגולגולת שהתאחה, וזעזוע מוח קל.

לא חזרתי לרכב על אופנוע מאז בגלל חששות וחרדות ברכיבה (על רכב אין לי בעיה להמשיך לנהוג)

אני משתכר בערך 12 אלף לחודש ועובד בהייטק, אין השפעות מהתאונה על המשך חיי המקצועיים.

האם תוכל להעריך את גובה הפיצוי הכספי שאוכל לקבל?
24/12/2013 10:07
שלום רב,

איני סבור שהערכה על סמך נתונים 'יבשים' אלו של גובה הפיצוי הריאלי בגין נזקי גוף עקב תאונת דרכים יהיה רציני. יש משמעות רבה להיקף הצלקות, לגובה הנכות שנותרה וכו'.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
זוהר
23/12/2013 02:47
שלום בשלג האחרון החלקתי בדרך לעבודה ושברתי את הרגל, רציתי לדעת האם אני יכול לתבוע את העירייה על כך שהשלג לא פונה?
24/12/2013 10:05
שלום רב,

ראשית אם התאונה אירעה בדרך לעבודה הרי שמדובר בתאונת עבודה כהגדרתה בחוק וניתן לפנות לביטוח הלאומי ולקבל הכרה בתאונה כתאונת עבודה ובהתאם לקבל דמי פגיעה עבור התקופה בה נעדרת מהעבודה בהתאם לתעודות מחלה.

באשר לתביעה כנגד העירייה הרי שיש להניח כי סיכוייה יקבעו בהתאם למקום בו אירעה התאונה ומועד התאונה שכן אמנם על העירייה מוטלת החובה לאפשר מעבר בטוח אולם לא ניתן לצפות ממנה לעשות כן בכל נקודה ונקודה ובכל רגע נתון בעת סופת שלג חריגה בהיקפה.

כדי להעריך את סיכויי התביעה והיתכנותה יהיה צורך ביעוץ מסודר עם עורך דין מנוסה בתחום נזקי גוף.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
יונתן
22/12/2013 11:19
שלום רב הייתי מעורב באונת דרכים בדרכי לעבודה התוצאה הי חתכים בפנים וסדק בצלעות. שאלתי היא האם עלי לתבוע את העבודה או את חברת הביטוח?
23/12/2013 10:57
שלום רב,

מדובר בתאונת דרכים אשר הינה גם תאונת עבודה ולפיכך אתה זכאי לקבלת דמי פגיעה מהמוסד לביטוח לאומי לאחר קבלת הכרה בתאונה כתאונת עבודה וכן זכאי לקבל פיצוי מחברת הביטוח אשר מבטחת את השימוש ברכב בביטוח חובה.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
מעיין מירושלים
20/12/2013 12:53
אני עובדת בששתי עבודות, אחת במשרה מלאה ואחת במשרה חלקית שלוש פעמים בשבוע, לפני שלושה ימים נפלתי בעבודה של שעות הערב והתוצאה היא שני שברים ברגל. שאלתי היא אני אמורה לקבל כסף מהעבודה בשל תאונת עבודה, אבל מה עם העבודה השניה? האם עלי לפנות לביטוח לאומי על מנת לקבל גם כספים מהעבודה שניה שלי?
22/12/2013 16:41
שלום רב,

את אמורה לקבל מהביטוח הלאומי דמי פגיעה בגין תאונת עבודה אשר משקפים 75% משכרך בשתי העבודות.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
נמרוד
21/12/2013 05:58
לפני שלוש שנים נפצעתי בעבודתי וכתוצאה מכך נרם לי 30% נכות, לאחרונה הורע מצבי ואני נמצא שוב בהליך מול ביטוח לאומי להגדלת אחוזי הנכות, שאלתי הינה האם אני יכול לפנות שוב לביטוח החברה בה עבדתי ולהגדלי את סכום הפיצויים שקיבלתי?
22/12/2013 16:40
שלום רב,

אני מניח שאתה מתכוון לפיצוי שקיבלת בגין תביעה נזיקית שהגשת כנגד מעבידך בעת התאונה וחברת הביטוח אשר ביטחה אותו בבביטוח חבות מעבידים.
אם קיבלת פיצוי יש להניח כי סיימת את התביעה כנגד חברת הביטוח בפשרה כלשהי אשר במסגרתה חתמת על שטר סילוק וויתור שכולל תמיד סעיף כי הפיצוי כולל גם תשלום עבור נזק עתידי ובכלל זה החמרת מצב.
אם אילו פני הדברים הסיכויים אינם גבוהים אולם כאמור יש צורך בפרטים מלאים.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
ניצה
21/12/2013 12:47
עברתי תאונת דרכים וקיבלתי מומחה מטעם בית המשפט שקבע כי אחוזי הנכות שלי נמוכים משמעותית ממה שאמר המומחה הפרטי שלי. האם יש דרך להזמין מומחה נוסף? או לחלופין לבדוק את הקשר בין המומחה לבין חברת הביטוח אותה טבעתי?
22/12/2013 16:14
שלום רב,

בדרך כלל אין אפשרות להזמין מומחה נוסף באותו תחום מומחיות רפואי.
הדרך לערער על קביעת המומחה הרפואי הינה לזמנומ לחקירה נגדית על חוות דעתו במסגרת בית משפט ולנסות להוכיח כי חוות דעתו מוטעית אולם הדבר אינו פשוט כמובן.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
גדי
22/12/2013 02:50
שלום, לפני כשבוע נפלתי בבית קפה לאחר שנשענתי על מעקה שנשבר התוצאה הינה נקע בקרסול, האם זה אומר שאני יכול לתבוע את בית הקפה על רשלנות?
22/12/2013 16:12
שלום רב,

יש צורך ביותר פרטים כדי להעריך את סיכויי התביעה במקרה זה ואת כדאיותה. על פניו מוטלת על בית הקפה החובה לתחזק את המקום באופן ראוי כולל שמירה על הבטיחות ויתכן שהתאונה אירעה בשל התרשלות של המעסיק אולם כאמור יש צורך ביותר פרטים.

אם מדובר בנקע אשר הינו נזק חולף יתכן שניתן להימנע מתביעה ולסיים את העניין במכתב דרישה מעורך דין.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
מנחם
20/12/2013 12:04
אימי לא חשה בטוב בגלל כאבי בטן חזקים, ולכן הגענו לחדר מיון שם המתנו יותר מ24 שעות עד שהחל הטיפול בה ונתגלה קרע בטחול, אימי איבדה את ההכרה והועברה לניתוח חירום. רציתי לדעת האם על פי החוק יש זמן מוגדר בו צריך לטפל בחולה שנכנס לחדר מיון?
22/12/2013 16:06
שלום רב,

אין פרק זמן המוגדר בחוק לטיפול בחולה במיון שכן זמן ההמתנה נגזר הן מחומרת המצב הרפואי של הפונה, חומרת מצבם ודחיפות הטיפול במטופלים מקבילים שפונים ועוד.

יחד עם זאת אם יתברר כי חל עיכוב בלתי סביר בטיפול בהתחשב בחומרת המצב, דחיפות הטיפול ובפרט הסכנה הכרוכה בעיכוב בטיפול.

אם יתברר כי בשל עיכוב בלתי סביר בטיפול נגרם נזק של ממש למטופל יתכן שיש מקום לשקול תביעת רשלנות רפואית אולם כמובן שיש צורך לעיין בתיעוד הרפואי ולהתייעץ עם מומחה רפואי.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
גיתית
19/12/2013 03:53
אימי נפלה מסולם בזמן שניסתה לנקות מדפים גבוהים, הנפילה היתה קשה ובעזרת אמבולנס הגענו לחדר מיון, בחדר מיון עשו לה אקג ובדיקת דם וצילומים לכתף ולצלעות. לאחר הצילום נאמר ע''י הרופא שבכתף קיים דק וגם בצלעות, ושזו אחלמה איטית בגלל גילה ובגלל מחסור בסידן (כשלושה שבועות של כאבים חזקים). לאחר שבועיים מאחר והיא לא חשה הקלה הגענו לביצוע צילום נוסף בו נראה שבר שלא זוהה בתצלום הראשון, ברצוני לדעת האם המקרה כפי שהוא מתואר עונה על הגדרות הרשלנות הרפואית?
20/12/2013 10:41
שלום רב,

לא כל אי זיהוי של שבר בצילום הינו בהכרח רשלנות רפואית. יש מקרים בהם קשה בשלב ראשון לזהות שבר. כדי להעריך אם היה מקום בעת הבדיקה הראשונה לזהות את השבר שהתגלה מאוחר יותר יהיה צורך לבחון את התיעוד הרפואי ובפרט את בדיקות ההדמיה שבוצעו בעת הבדיקה הראשונה בסיוע מומחה רפואי.

בכל מקרה יש גם לבחון את המשמעות של האיחור באבחון של השבר שכן פיצוי בגין התרשלות בטיפול מזכה בפיצוי משמעותי רק אם ניתן להוכיח כי בשל האיחור באבחון שנבע נהתרשלות נגרם נזק. על עצם ההתרשלות לא ניתן פיצוי.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
מחלת עבודה
רוחמה
19/12/2013 09:44
אני טבחית כבר עשר שנים, במפעל התיק בדרום, לאחרונה נוצרו לי בעיות גב, כנראה מהכלים הכבדים שאני מרימה מידי יום במהלך העבודה. ורציתי לדעת האם זה נחשב למחלת עבודה?
20/12/2013 10:30
שלום רב,

בעיות גב עקב הרמת משאות כבדים יכולה להיות מוכרת כפגיעה בעבודה אולם הביטוח הלאומי אינו ממהר להכיר בכל פגיעת גב כפגיעה עבודה מן הטעם כי גם אנשים שכלל לא עובדים עלולים לסבול מבעיות גב.
כדי לקבל הכרה בבעית גב דוגמת פריצת דיסק כפגיעה בעבודה יש בדרך כלל צורך להוכיח אירוע חד וברור בעבודה של הרמת משא כבד אשר גרם באופן פתאומי לפגיעה בגב. מומלץ להתייעץ עם עורך דין מנוסה בתחום תאונות עבודה וביטוח לאומי טרם פניה למוסד לביטוח לאומי.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
דניאל
18/12/2013 11:39
קראתי רבות באתרך, אבל לא ממש הצלחתי להבין האם גם פחד וטיפול פסיכולוגי אחרי רשלנות רפואית נחשב כראש נזק?
19/12/2013 10:05
שלום רב,

פחד כשלעצמו אינו ראש נזק אלא נכלל תחת ראש הנזק של 'כאב וסבל' אלא אם איש מקצוע כמו פסיכיאטר יעריך כי מדובר בפחד אשר עולה כדי הפרעה נפשית המזכה בנכות.
אם יש צורך בטיפול נפשי יתכן ונותרה כאמור נכות נפשית ורצוי להתייעץ עם מומחה רפואי מתאים בתחום.

בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר


  <<    79    80   81   82    83    >>  

:עבור אל עמוד

הערכת סיכויי תביעה

פנה/י עכשיו לצורך הערכה מדוייקת של סיכויי התביעה בשיתוף מומחה רפואי מוביל:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

סקירה משפטית עדכנית:

31 במרץ 2024

אי הפניה לביצוע בדיקת ממו...

רשלנות רפואית של רופא משפחה שלא הפנה בזמן אישה לביצוע בדיקת ממוגרפיה, מה שגרם לאיחור באבחון סרטן השד...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות בניהול לידה הובילה...

עורך דין עופר סולר מביא לפנינו תיאור תביעה שהוגשה בגין רשלנות בניהול לידה, אשר גרמה לקרע ברחם והובילה לצורך בכריתתו של הרחם...

קרא עוד

31 במרץ 2024

אוסטאומיליטיס בעקבות זיהו...

תקציר פסק דין שבוחן האם זיהום שהתפתח לאחר ניתוח גרם לאוסטאומיליטיס ובעקבות כך לכריתת שתי אצבעות רגליו של התובע...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות בניתוח בקע מפשעתי ...

תובע הסובל מלידה מטמירות אשכים טען כי רשלנות בניתוח בקע מפשעתי שעבר פגעה בכושר הפריון שלו - להלן תקציר פסק הדין והכרעת ביהמ"ש.

קרא עוד

31 במרץ 2024

אי גילוי תסמונת דאון במהל...

עורך דין עופר סולר מביא לפנינו סקירת פסק דין בעניין אי גילוי תסמונת דאון בעת הריון והסבר אודות חובותיו של הרופא המטפל במעקב ההריו...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות רפואית לפני צינתור לב

תקציר פסק דין העוסק בטענות תובע, כי לא ניתנו לו הסברים מספקים טרם ביצוע הליך צינתור לב, חוות דעת המומחים הרפואיים והכרעת ביהמ&quo...

קרא עוד

31 במרץ 2024

חובת מתן הסבר לפני ניתוח ...

עורך דין עופר סולר מביא לפנינו דוגמא לרשלנות רפואית בניתוח הרניה ומתייחס לחובת ההסבר על סיבוכים אפשריים בניתוח...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות רפואית באבחון דלקת...

סקירה משפטית שבוחנת האם רשלנות חדר המיון של בי"ח קפלן גרמה לאיחור באבחון דלקת התוספתן אצל נערה, שגרמה לבסוף להתנקבות שלו.

קרא עוד

31 במרץ 2024

אי אבחון חוסר קורפוס קלוסום

פרשנות חשובה ומעניינת של פסק דין המתאר מקרה של רשלנות רפואית חמורה בסקירת מערכות שגרמה לאי אבחון של חוסר בקורפוס קלוסום...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות בטיפול בדמם לאחר ל...

עורכי הדין שלנו מביאים לפניכם תקציר פס"ד ופרשנות משפטית על מקרה של רשלנות רפואית בטיפול בדימום לאחר לידה, שהובילה לכריתת רחם.

קרא עוד

31 במרץ 2024

הגשת תביעת רשלנות רפואית ...

הגשת תביעת רשלנות רפואית - סדר ההליך לצורך הגשת תביעת רשלנות רפואית עד למועד פסק דין...

קרא עוד

31 במרץ 2024

תסחיף מי שפיר Amniotic fl...

על תסחיף מי שפיר Amniotic fluid embolism ומקרי רשלנות רפואית בלידה ומיד אחריה...

קרא עוד

31 במרץ 2024

תביעה לנזק גוף בעקבות ליד...

הוריו של תינוק אשר נולד בלידת ואקום טענו כי נזקי גוף שנגרמו לו אירעו כתוצאה מביצוע הלידה באופן מכשירני - לחצו לקריאת תקציר פסק הד...

קרא עוד

31 במרץ 2024

1 מכל 7 מקרי אוטיזם ניתן ...

מעל 15% מכלל מקרי האוטיזם נובעים בשל פגיעה גנטית מוכרת, שניתן לראוי לאבחן בעובר, כבר בחודשי ההריון הראשונים. מחובתו של רופא הנשים...

קרא עוד

31 במרץ 2024

האם מותר לקחת את התרופה ה...

כמעט כל אשה בהריון נתקלת לאורך תשעת החודשים בשאלות לגבי נטילת תרופות בהריון. התשובות מורכבות, חשובות ולעיתים אינן חד משמעיות וברו...

קרא עוד

31 במרץ 2024

רשלנות רפואית בלידה - לפנ...

עורך הדין עופר סולר מנהל את משרד עורכי הדין המוביל בישראל בייצוג נפגעי רשלנות רפואית בלידה, לצורך הגשת תביעת פיצויים בשל נזקים שנ...

קרא עוד

31 במרץ 2024

פגיעה במבנה הכרומוזום: חש...

נכון למועד כתיבת שורות אלו ניתן לזהות בבדיקות גנטיות, כבר בתחילת ההריון, מאות פגיעות ושינויים במבנה הכרומוזומים של העובר וזכותם ש...

קרא עוד

03 באפריל 2024

הכירו את רוט סולר - תביעו...

רוט סולר - תביעות ביטוח הנה פירמה פורצת דרך, שמעדכנת גרסה בעולם המשפט וקובעת סטנדרט חסר תקדים, באמצעות הצגת פתרון השוזר את העלית ...

קרא עוד

פניה לעורך דין

עורכי הדין שלנו עומדים לרשותך בכל שאלה ובכל מקרה של חשש מרשלנות רפואית:

אני רוצה להתייעץ >>

טלפון: 03-381-2222

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 24